2019-12-31, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Tror till och med du förstår att det är stora pengar i knark och att folk tjäna pengar
Kan upplysa dig om att jag har inga förortsidoler ogillar droger och förorts gangsters uppskattar Posner ,Alexander Ernstberger M,M

Jag har inte hävdat något annat heller om du läser var jag skriver, jag menar bara att det är VÄDLIGT FÅ som lever bra på denna bana. Vilket gör den helt ointressant för normalbegåvade människor.
Citera
2019-12-31, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Jag har inte hävdat något annat heller om du läser var jag skriver, jag menar bara att det är VÄDLIGT FÅ som lever bra på denna bana. Vilket gör den helt ointressant för normalbegåvade människor.
Då instämmer jag till 100 med dig
Citera
2019-12-31, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Dom framstår som fattiga mot samhället ja för å få tillgång till bidrag.
Sett dom bilderna polisen kommit över från gängmedlemmar i Malmö?
Ferrari till Eiffeltornet, sedel buntar, märkes prylar m.m
Vaddå för bilder?
Citera
2019-12-31, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Ska det hämnas med någon effekt ska det göras NU, inte ett fegskott om 6 månader, vill man statuera exempel ska man agera genast och resolut.

Dessutom är NU en bra tid, ingen jävel ringer polisen för att dom hör lite smällar dom närmaste dagarna, så man har gott om tid att schappa, dessutom är polisens skottmikrofoner värdelösa om det smälls smällare och raketer i hela staden

Ja exakt , Men det tar ju lite tid för de att samla ihop info och vara säkra på vem det var samt planering
Lär ju ske som alltid som du säger , Inom halvår och 2 skott som träffar av 38 ...
Citera
2019-12-31, 01:54
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Killen som dom panga i London hade lyckats skaffa hus och slå sig ner han måste ju cashat in en del.

”Skaffa hus”? Eller ”hyra hus”? Eller ”fullbelåna hus”?

Det är inte många krimskramsare jag sett/träffat som faktiskt har något när det kommer till kritan. Förutom kedjan och sedelbunten i fickan. Och t.o.m kedjan pantas ofta. T.ex när man vill hyra ferrari, leka nyrik, och dra till Paris för att fly looserkänslan.

Visst.. de som gör lite större saker kan samla ihop en del. Men ofta med många år på kåken med i bagaget. Och när man räknar ut genomsnittlig timpenning efter alla år så snackar vi mcDonaldsläge. Och det är vinnarna. Som lyckas överleva. Vilka vinnare alltså. Töntiga, värdelösa och korkade loosers. Allihopa.

Gissar att BO blåst någon för att få ihop till handpenningen till radhuset.
Citera
2019-12-31, 01:57
Medlem
Tog en liten promenad på den muslimska kyrkogården inte klokt så mycket tingel-tangel, änglar och pappersblommor i överflöd som pyntats på gravarna. Intarsia i färg på de avlidna, kolonner och obelisker och fan och hans moster.

Läser namnen på flera gravstenar, samma namn som man läst om i tidningen, födda efter 1980.

Nu ligger de där som nakna skelett, maskarna har ätit upp dem och ingenting har de fått med sig, inte ens kalsongerna, nakna uppätna och jävla loosers är de.

Är de värt att vara kriminell och kaxig...och ligga i graven innan man fyller 40.
Vilka jävla babbe-loosers, varenda svensk ser ner på avskrädet, vilka idioter babbarna är!
Citera
2019-12-31, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vaddå för bilder?

Finns på Expressen Premium
Citera
2019-12-31, 03:04
Medlem
Adhdqvinnas avatar
Citat:
Har hört att dom tjänar rätt bra på knarket med. I alla fall när dom jobbat sig uppåt en bit.
Du förstår inte att dom betalar med sina egna liv dom pengarna dom tjänar
Citera
2019-12-31, 03:17
Medlem
Adhdqvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Är det verkligen denna T som är avliden?
Hans mormor fortsätter oförtrutet posta skämt bilder och gulliga hundvalpar på fb efter barnbarnets brutala död.
Till synes oberörd.
Tycker också det verkar konstigt, antingen skriver man inget alls efter en sån händelse eller så skriver man ju nåt om det, men att posta historier och gulliga hundvalpar verkar ju tyda på att hon inget vet?? Men de e ju också konstigt om man inte låter sin mamma veta att man mist sin son? Konstigt
Citera
2019-12-31, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
De har tryckt väldigt hårt på att den överlevande inte vill prata med polisen i nyhetsrapporteringen idag. Nu senast i Aktuellt där polismästaren som intervjuas (allmänt om det upptrappade våldet) uttalar sig om gårdagens skjutning och säger "Vi har varit i kontakt med den överlevande, men han vill inte prata med oss"

Undrar varför de understryker detta så noga just i denna skjutningen ? Det är ju knappast unikt att de överlevande i dessa miljöer inte är så talföra. Just här har man i alla nyhetssändningar verkligen poängterat att "han vill inte prata med oss". Det nämndes ytterligare en gång att han inte vill medverka under den aktuelltsändningen också.

Det smartaste vore ju om polisen gjorde helt tvärt om och regelmässigt säger till massmedia att den skjutne samarbetar med dem oavsett om han är tyst eller ej.

Uttalanden som,
"Den skadade har gett mycket intressanta uppgifter till utredarna" eller
"Efter förhör på sjukhuset med den skottskadade bedömer polisen att chanserna är goda till att brottet klaras upp".

Helt enkelt basunerar ut till världen att han sas "golar". Detta förstör hans chanser att fortsätta med kriminalitet när han blir frisk igen då hans kriminella renommé är skadat.

Kan även uppstå hotbilder mot familjemedlemmar. Ännu ett incitament till att bli välvilligt inställd till statsmakterna.

Polisen måste börja testa fler okonventionella metoder. Vi kommer aldrig lösa detta samhällsproblem annars.

Plus naturligtvis och det viktigaste! Ett skjutoffer som kör den kriminella gangsterstilen och vägrar samarbeta får inte ett öre av Försäkringskassan och ingen rehab för skadorna. Endast den grundläggande och livräddande insatsen. Inga jävla sjukgymnaster eller prylar från Hjälpmedelcentralen.
Senast redigerad av Slocum 2019-12-31 kl. 03:49. Anledning: Tillägg
Citera
2019-12-31, 04:34
Medlem
Har negerns WT-morsa uttalat sig på FB om det inträffade?
Citera
2019-12-31, 07:34
Medlem
Proras avatar
Har den döde negerns WT-morsa uttalat sig? Fadern lär befinna sig på behörigt avstånd, vad underhållsbetalning beträffar. Kanske sonderar han terrängen nu när det möjligen kan vankas försäkringspengar.

Den andre utlänningen, som vägrar prata med polis, borde erbjudas sjukvård på Haiti-nivå. Ingen sterilisering av utrustning, ingen handhygien, kort sagt allt det som gangsta-rapen hyllar, Neger-sjukvård i sin prydno, voodoo och våldtäkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in