2020-01-03, 17:30
Medlem
highfives avatar
Bara gå in på mrkoll så ser man fakta om dessa personer. Domar och åtal. Sen får var och en bilda sig en egen uppfattning om vad det är för klientel. Förhoppningvis inga mördare.
Citera
2020-01-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulansmulan
DrogFrittBoden
Är du inräknad som en av dessa våldsamma knarkare du nämner eller är det bara vanligt att dina gissningar svävar iväg och du fantiserar ihop saker, tänkte eftersom du nämner ett namn som misstänkt gm, som omöjligt ens kan ha varit i norrbotten vid tidpunkten. Det är riktig fakta inte nå jävla skitsnack som du fantiserat ihop så nämn fan inte ens namnet
+rik illik×inen , du verkar ha noll koll på vilka som är aktiva i Bodens Kommun och vilka inte är det.

Nej absolut inte inräknad i dessa kretsar.
Angående personen ifråga så har du rätt, det jag skrev var: "kan tänkas vara" och inget annat. +rik sprang väl runt både full och påtänd på stan i sällskap av de andra nämnda knarkarna innan han åkte in, så att tänka sig honom som inblandad blir nästan självklart. Du har rätt dock att han kan lämnas utanför mordet på H. Där ställer jag A-K som ansvarig, hon satte H i skulder och problem... blir kul å se hur mycket knark hon trycker i sig närmaste tiden, i sin "sorg" och snart som bostadslös.
Vila i frid H! Ni som orsakade detta förtjänar en långsam överdos.
Citera
2020-01-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrogfrittBoden
Nej absolut inte inräknad i dessa kretsar.
Angående personen ifråga så har du rätt, det jag skrev var: "kan tänkas vara" och inget annat. +rik sprang väl runt både full och påtänd på stan i sällskap av de andra nämnda knarkarna innan han åkte in, så att tänka sig honom som inblandad blir nästan självklart. Du har rätt dock att han kan lämnas utanför mordet på H. Där ställer jag A-K som ansvarig, hon satte H i skulder och problem... blir kul å se hur mycket knark hon trycker i sig närmaste tiden, i sin "sorg" och snart som bostadslös.
Vila i frid H! Ni som orsakade detta förtjänar en långsam överdos.

Faktum kvarstår ju att några av dessa sluskar, har ju varit och misshandlat H för en inte allt för lång stund sedan!
Orsaken till detta är för mig okänd än så länge, men kan tänka mig att det handlade om som vanligt en påhittad skuld ( drogrelaterad ).

En tanke som slog mig var att denna påtryckning/misshandel kan ha fått honom att må så pass dålig så han tog det bittra beslutet att ta bort sig.

För övrigt kan jag inget annat än hålla med dig angående aset till kvinna, om hon ens kan kallas för en kvinna.
Den arma kraken har väl levt på bidrag hela sitt liv och sugit ur samhället, precis som hon sugit ur hans livlust med hjälp av dom andra asen
Citera
2020-01-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulansmulan
Den här lilla ormen Snakeblitz som tror sig veta fakta, verkar vara så hög att han svävar på moln och fantiserar ihop en egen bild av personen han verkar tro sig veta så mycket om, Jag kan bara skratta åt dina lögnaktiga påståenden.
Ta reda på fakta din lilla räka.

Du har helt rätt att han är helt okänd för mig, jag jag inte bott i Norrbotten sen mitten av 90 talet och har inte så stor koll.
Men det krävs inget genie som du uppenbarligen klassar in dig som, för att slå på namnet och kolla upp, fanns ju en hel del drogrelaterade domar på honom.
Senast redigerad av Snakeblitz 2020-01-03 kl. 18:44. Anledning: Stavfel
Citera
2020-01-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakeblitz
Faktum kvarstår ju att några av dessa sluskar, har ju varit och misshandlat H för en inte allt för lång stund sedan!
Orsaken till detta är för mig okänd än så länge, men kan tänka mig att det handlade om som vanligt en påhittad skuld ( drogrelaterad ).

En tanke som slog mig var att denna påtryckning/misshandel kan ha fått honom att må så pass dålig så han tog det bittra beslutet att ta bort sig.

För övrigt kan jag inget annat än hålla med dig angående aset till kvinna, om hon ens kan kallas för en kvinna.
Den arma kraken har väl levt på bidrag hela sitt liv och sugit ur samhället, precis som hon sugit ur hans livlust med hjälp av dom andra asen

Jo hon är en riktig stjärna den där Farmen A-K
https://youtu.be/Ip9Fn7FtyYY
https://youtu.be/3SA5EzI643g
https://youtu.be/LfFkEBHvyHY
Citera
2020-01-03, 23:15
Medlem
Jahapp. Alla 4 släppta i väntan på obduktion. Har nån mer info kommit fram? Var det ett brott?
Citera
2020-01-03, 23:24
Medlem
Personerna som varit anhållna. Kom dom dit och fann honom död. Eller dog han medans dom var där( nedsupna eller slocknat efter diverse intag)? Levde han , och sedan avled på sjukhuset?
Citera
2020-01-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevesla
Personerna som varit anhållna. Kom dom dit och fann honom död. Eller dog han medans dom var där( nedsupna eller slocknat efter diverse intag)? Levde han , och sedan avled på sjukhuset?
Men snälla du,hur ska någon veta detta?
Citera
2020-01-04, 00:44
Medlem
Citat:
Känner till de inblandade och har koll.
Menar du att jag har fel om att de alla är missbrukare? eller att EI tillhör den kategorin?
Har levt på båda sidor av myntet och jobbar numera med unga för att hjälpa dem och är emot allt vad dessa individer står för. Önskar att du och alla förstod hur mycket dessa våldsamma knarkare påverkar sin omgivning och främst våra unga negativt bara. Gällande AK så ser jag henbe ofta och den synen blir inte vackrare för var dag som går...
Kan dock göra en egen tråd i det ämnet, tycker vi håller oss till H:s död här nu.

Vet någon vilka de andra två som släpptes var?
har bara hört historier om en av dom vet ej vad som är sant i det
Citera
2020-01-04, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevesla

Han var avliden då de tre anhållna kom dit. P är en av Hs närmsta och bästa vänner, han skulle aldrig göra H illa
Citera
2020-01-04, 00:55
Medlem
Citat:
Känner till de inblandade och har koll.
Menar du att jag har fel om att de alla är missbrukare? eller att EI tillhör den kategorin?
Har levt på båda sidor av myntet och jobbar numera med unga för att hjälpa dem och är emot allt vad dessa individer står för. Önskar att du och alla förstod hur mycket dessa våldsamma knarkare påverkar sin omgivning och främst våra unga negativt bara. Gällande AK så ser jag henbe ofta och den synen blir inte vackrare för var dag som går...
Kan dock göra en egen tråd i det ämnet, tycker vi håller oss till H:s död här nu.

Vet någon vilka de andra två som släpptes var?

Var det OW och PB som du var säker på var två av dom anhållna?
Citera
2020-01-04, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agdassven
Han var avliden då de tre anhållna kom dit. P är en av Hs närmsta och bästa vänner, han skulle aldrig göra H illa

Ja PB menar du nu va? Dom har ju känt varandra sen dom var små eller åtminstone snorvalpar. PB är ju liksom HE var helt harmlös och snäll. Bara lite svårt säga nej och hålla sig ifrån missbruk som jag sett det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in