Citat:
Ursprungligen postat av
DrogfrittBoden
Nej absolut inte inräknad i dessa kretsar.
Angående personen ifråga så har du rätt, det jag skrev var: "kan tänkas vara" och inget annat. +rik sprang väl runt både full och påtänd på stan i sällskap av de andra nämnda knarkarna innan han åkte in, så att tänka sig honom som inblandad blir nästan självklart. Du har rätt dock att han kan lämnas utanför mordet på H. Där ställer jag A-K som ansvarig, hon satte H i skulder och problem... blir kul å se hur mycket knark hon trycker i sig närmaste tiden, i sin "sorg" och snart som bostadslös.
Vila i frid H! Ni som orsakade detta förtjänar en långsam överdos.
Faktum kvarstår ju att några av dessa sluskar, har ju varit och misshandlat H för en inte allt för lång stund sedan!
Orsaken till detta är för mig okänd än så länge, men kan tänka mig att det handlade om som vanligt en påhittad skuld ( drogrelaterad ).
En tanke som slog mig var att denna påtryckning/misshandel kan ha fått honom att må så pass dålig så han tog det bittra beslutet att ta bort sig.
För övrigt kan jag inget annat än hålla med dig angående aset till kvinna, om hon ens kan kallas för en kvinna.
Den arma kraken har väl levt på bidrag hela sitt liv och sugit ur samhället, precis som hon sugit ur hans livlust med hjälp av dom andra asen