Citat:
Ursprungligen postat av
karldenelfte
Förtydliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckallan74
Kanon, ge oss updates!!
Min vän har under dagen haft en briefing med sin bataljon. Detta är EXAKT vad han sa(engelska)
"We have been put in a briefing room right now. We are about to be briefed on the situation and the brigade leadership is here. Somethings going down and we have more than ONE general in the room? This doesn't happen, ever"
Nästa meddelande från min vän
"Mostly briefing was about what the public already knows, public knowledge... BUT we killed two major leaders last night and not just one and the US military FULLY expect them to delcare war against us and RUSSIA is expected to join them".
Nästa text var:
We have officially been put under standby, which means I have to leave if the time comes, I will inform you as soon as this happens".
texterna här ovanför är ordagrant skrivet från min vän i amerikanska militären. (han har jobbat över 10 år i militären)
Tydligen så förväntas det att det trappas upp, men dom var tydliga med att dom inte ville krig men att dom kommer göra vad som behövs göras om det kommer till kritan.
NÄR det kommer till attacken på Irans General Major och den andra killen, så håller hela militären med att det var rätt gjort. Killen är en terrorist och har dödat tusentals människor INKLUSIVE amerikansk militär.
PS: ALLA GRENAR INOM US ARMÉN HAR BLIVIT BRIEFADE MED SAMMA INFO!
Edit: Kom ihåg, min vän kan inte berätta exakt allt som hände under briefen då detta enligt militären där är NEJ NEJ, som att dela militärhemiligheter med fienden... absolut inte xD¨
(självklart att han inte kan)..