Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
OM Tankovic säljs... Nu tyder det mesta på att han blir kvar iom att Genoa schabblade.
När det gäller vänsterback så är jag inte så säker på att man ersätter Solheim, med tanke på att Bajen värvat Hjalmar Ekdahl (21) och Aziz (1) från Odilons gamla klubb.
Ang målvakt så är siktet inställt på Wiland. Tills man får besked kring skadan så har man en juniorlandslags målvakt i Dovin samt Davor Blazevic att tillgå i cup:en.
Dvs, det är inte otroligt att Bajens trupp är spikad iom värvningen av Ludwigsson förra sommaren...
Precis som BarryHero skriver, finns väl fler klubbar som intresserade av Tankovic än bara Genoa.
Gällande vänsterbacken så är inte Widgren topplagsmaterial direkt och är den svaga punkten i ert försvar, därav behovet av en ny vänsterback. Att ni endast har unga som back-up stärker bara min tes om att ni kommer förstärka på den positionen.
Vad jag har hört så ska det vara så pass illa med Wilands axel tyvärr så att det är nog bäst att börja leta efter en ny målvakt. Det finns en del bra målvakter att plocka in, Hägg-Johansson, Nordfelt, Hopf.