2020-01-03, 09:59
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akallaforlife118
Jag förundras alltid över hur kriminella gör sina brott, så länge som de sysslat med det kan man tycka att de borde göra brott med mer planering.
Åker y på en dom nu så lär det bli 10 år + eller?

Ehhh det blir minimum ca 15-18 och om förberedelse kan bevisas så blir det livvsstid dvs ca 25 år

Rånarluvorna tyder på förberelse
Citera
2020-01-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Röka och kokain är nog vanligast och Benz på en tredje plats

Vad lägger du in i röka? Känner du till gängen bra, eller gissar du? Jag menar inget spydigt med frågan.
Citera
2020-01-03, 10:04
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Vad lägger du in i röka? Känner du till gängen bra, eller gissar du? Jag menar inget spydigt med frågan.

Ne jag har bara läst typ 30 fupar och då görs det alltid kroppsubdersökningar på både GM och bo.

Oftast är dom rena eller så är det weed, kokain sällan och Benz ännu mer sällan

Men weed sitter kvar så länge att det betyder ingenting, dom kanske rökte en spliff en vecka innan brottet.
Citera
2020-01-03, 10:08
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Ok, tack. Så bra för er att ni lade ner det.

Någon som vet vad de tar i de här skjutglada gängen? När började t.ex Vincent "Poy" med droger?

Tramadol, cannabis, läkemedelsdroger och kola. 😂
Citera
2020-01-03, 10:09
Medlem
Citat:
Där ser man shottaz har eliminerar sig själva. Vilka pajasar
Såklart man eliminerar nån som gav info till dp om att franky och gucci skulle befinna sig i köpenhamn. En riktig snake var han
Citera
2020-01-03, 10:09
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Tramadol, cannabis, läkemedelsdroger och kola. 😂

Tramadol är ett läkemedel
Citera
2020-01-03, 10:11
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Såklart man eliminerar nån som gav info till dp om att franky och gucci skulle befinna sig i köpenhamn. En riktig snake var han

På ett sätt så att 6 st av sina egna åker in på GALET långa straff?

Varför inte lura iväg han? Eller knäppa han i en källargång? Rinkeby är fulla av dom
Citera
2020-01-03, 10:19
Medlem
Citat:

Varför inte lura iväg han? Eller knäppa han i en källargång? Rinkeby är fulla av dom

Hur tror du man tänker när man koksar ihjäl sig? Man får ju överdrivet bra självförtroende och det var deras undergång. De kan inte gå runt och tro att de kan komma undan hur lätt som helst. Minst tre av de hade redan span sen tidigare av Team2022 som är kända för att bl.a wiretap
Citera
2020-01-03, 10:22
Medlem
lonewolf163s avatar
Enl handlingar jag fått så har dom fortfarande sekretess på namnen

Sekretess DA adv Saman Paknejad
Sekretess EA adv Nick Bergqvist
Sekretess AA adv Marianne Kellerman
Sekretess CA adv Ekrem Güngör
Sekretess BA adv Frida Wallin

Antar att det blir officiellt efter häktningsförhandling senare
Citera
2020-01-03, 10:22
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:

Det visar förhoppningsvis FUP sedan, kan ha varit bråttom med att likvidera P0y. - (Avhoppare, Informatör, Dubbelagent lirat med båda grupperingarna shottaz och DP, Interna Hot.) spekulationer såklart.
Citera
2020-01-03, 10:27
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Det visar förhoppningsvis FUP sedan, kan ha varit bråttom med att likvidera P0y. - (Avhoppare, Informatör, Dubbelagent lirat med båda grupperingarna shottaz och DP, Interna Hot.) spekulationer såklart.

Men alla kommer blåneka oavsett bevisning, vi får hoppas att snuten vet vad det handlade om.
Citera
2020-01-03, 10:52
Medlem
Varför undrar alla varför dom inte skötte det smidigare, lurade iväg honom osv osv.

Svaret är enkelt. Detta är ett gäng hjärdöda somalier som försöker vara gangsters. Dom är simpla luffare som kommer dö i förtid allihopa. Jag blir lika glad varje gång en äcklig somalier skjuts. Dom är inte människor så ställ inga mänskliga krav på dem. Avrätta allihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in