2020-01-02, 15:45
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Har ni ftt ni player pick?

Hade 15 vinster frra helgen men fick inte player pick!
Ls ovan s verkar EA ha fuckat upp det big time. ven de som ppnat player picks verkar ha ftt vanliga guldspelare...
Citera
2020-01-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Har ni ftt ni player pick?

Hade 15 vinster frra helgen men fick inte player pick!

Enligt EAhelp p twitter s "jobbar" dom p att lsa det
Citera
2020-01-02, 16:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Har du kollat leeds 84ans stats? Bttre total n prime Essien!

Jaha, tydligen var det kort jag anvnde som exempel vldigt OP d. Sg bara 84 fr en brittisk championship-mittfltare som kostar 275-350k att lsa + en jvla massa tid. Svr att hybrida in utan ett gng ikoner d.

Lgg till den hrliga knslan av att Kalvin fucking Phillips som ingen utom de nrmast srjande vet vem det r, dominerar spelet om nu hans stats speglas ingame?

Du tycker League SBC har utvecklats till det bttre ver senare versioner?
Citera
2020-01-02, 16:53
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Serie A league SBC r hr vilket betyder att jag snart r en rik man Suttit p 25+ spelare i varje klubb enda sen Brjan p Oktober. Riktigt sknt.

Du som ocks varit en League SBC-supporter, vad tycker du om dess utveckling? Inte direkt aktiv i trden
Citera
2020-01-02, 17:07
Medlem
RobertoSavianos avatar
Det sjukaste r ju att de vgrar lgga in vissa spelare. Jag menar Kulusevski skulle allts ftt typ 3 IF:s, men killen existerar inte ens i FUT. Nu vrvad av Juventus, fortfarande inget kort. Hur svrt ska det vara att lgga till det?

De gav dessutom inte ngot kort till Danielsson som fick Allsvenskans MVP, vilket ocks str mig.

EA r verkligen oerhrt nonchalanta med sitt skit. De orkar inte ens kra nya SBC:s lngre, utan kr bara reruns av gamla nu, samtidigt som de promotar det som om det vore en svinbra grej.

Sista ret med FUT fr mig, inte p grund av att jag hatar EA, men det tar fr mycket tid och jag vill inte behva knna stressen ver att hinna spela 30 matcher varje helg, eller n rank 1 varje vecka osv.
Citera
2020-01-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Du tycker League SBC har utvecklats till det bttre ver senare versioner?

Jag tycker inte de, har inte gjort en enda i r

Inte mycket gldje kvar i FUT
Citera
2020-01-02, 20:40
Medlem
P fifas officiella forum skrev en EA anstlld att man skulle vnta med att ppna rewardsen tills dom lst problemet. Men behver ju f pongen till att kunna anmla mig till weekend league? Hur lser man detta? 😁
Citera
2020-01-02, 21:10
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
P fifas officiella forum skrev en EA anstlld att man skulle vnta med att ppna rewardsen tills dom lst problemet. Men behver ju f pongen till att kunna anmla mig till weekend league? Hur lser man detta? 😁

du borde ppna den.

man lr f tillbaka sina player picks nd. tror de tnker p paketen vilket inte ens spelar ngon roll egentligen.
Citera
2020-01-03, 00:19
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
du borde ppna den.

man lr f tillbaka sina player picks nd. tror de tnker p paketen vilket inte ens spelar ngon roll egentligen.
Haha, ja fattas ju annars nr varenda FIFA-spelare world wide antingen inte ftt paketen alls eller ftt random guld-spelare i paketen.
Citera
2020-01-03, 01:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Fresl en vettig Serie A-elvaX budget fr ca 200k? 433(2). Snabba forwards, brunkare p mitten.
Citera
2020-01-03, 09:41
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Fresl en vettig Serie A-elvaX budget fr ca 200k? 433(2). Snabba forwards, brunkare p mitten.

https://www.futbin.com/20/squad/12308613

275k kostar det att f till ett hyfsat lag i serie A

Handanovic
malcuit-kouli-manolas-sandro
Allan-Naingolan
Lozano-Dybala-Laxalt scream
Mertens.

Du kan ven kra Naingolan IF p RW positionen och slnga in Gomez IF och byta dem in game d gomez passar som ytter och naingolan ska vara central defensiv mittfltare.

Inget superlag, men Mertens r oerhrt bra fr pengarna.

Vill du ha nnu billigare, s kan du kra Nains vanliga kort, byta in costa istllet fr Laxalt och slnga in typ Sczency i kassen.

EDIT: Sg nu att du vill ha 433 (2) men det funkar med samma spelare.

Hr har du annars en budgetvariant jag gjorde fr 162k med den uppstllningen:
https://www.futbin.com/20/squad/12308683
Senast redigerad av RobertoSaviano 2020-01-03 kl. 09:54.
Citera
2020-01-03, 09:55
Medlem
RobertoSavianos avatar
Sjukt att det ska ta tre dagar fr EA att lsa s rewardsen delas ut rtt. Det r ju parodi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in