2020-01-03, 03:09
Medlem
arbetets avatar
Det här lär inte bli roligt imorgon:

Feras Kilani فراس كيلاني
@FerasKilaniBBC
WTF..
Reports about US marines arrested Qais AlKhazali and Hadi AlAmry in Jadria #Baghdad
https://twitter.com/FerasKilaniBBC/s...163561984?s=20
Citera
2020-01-03, 03:09
Medlem
Tryckallan74s avatar
Nu hörde jag inte exakt vad som sades, men något som "Denna attack på Iran betyder krig"
Citera
2020-01-03, 03:11
Medlem
EnGodForlorares avatar
Iran kommer väl att vedergälla på något sätt... Media kommer pumpa oss fulla med nyheter om hur onda och aggressiva Iran är och helt ignorera att USA är den aggressiva parten. Precis som i rapporteringen kring försöket till stormning av amerikanska ambassaden. Inte ett ord om att det var ett svar på att USA anfallit iranska posteringar i Irak.
Citera
2020-01-03, 03:12
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Det här lär inte bli roligt imorgon:

Feras Kilani فراس كيلاني
@FerasKilaniBBC
WTF..
Reports about US marines arrested Qais AlKhazali and Hadi AlAmry in Jadria #Baghdad
https://twitter.com/FerasKilaniBBC/s...163561984?s=20
Japp, såg det också, de naiva i denna tråden fattar inte betydelsen av detta, de tror att det är affärer som normalt, men det är det inte! Detta är det största som har hänt sen vad? 9/11?
Citera
2020-01-03, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Ryssland
Kina
Iran
Nordkorea
Syrien

Borde kunna vinna över USA eller?
Ni vet verkligen inte vilka vapen USA har.

USA, Storbritannien, Frankrike, Kanada, Australien skulle sopa banan med de där länderna.
Citera
2020-01-03, 03:13
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Iran kommer väl att vedergälla på något sätt... Media kommer pumpa oss fulla med nyheter om hur onda och aggressiva Iran är och helt ignorera att USA är den aggressiva parten. Precis som i rapporteringen kring försöket till stormning av amerikanska ambassaden. Inte ett ord om att det var ett svar på att USA anfallit iranska posteringar i Irak.
Ja men det beror på, pressen hatar ju Trump så de kanske vänder sig emot honom allt är hans fel, fast det började ju med hans föregångare b.la Obumbu som till och med fick fredspriset
Citera
2020-01-03, 03:15
Medlem
Havremopedens avatar
Ingenting har kommit ut ännu bland mina vänner i amerikanska militären. - Min vän är under beredskap och kan skickas om det händer något.

Men just nu sitter vi och lirar lite spel haha.. Han är lite orolig men så fort det händer något kan jag uppdatera i tråden.

Detta kommer bli intressant, speciellt nu när Soleimani dött.
Citera
2020-01-03, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Ingenting har kommit ut ännu bland mina vänner i amerikanska militären. - Min vän är under beredskap och kan skickas om det händer något.

Men just nu sitter vi och lirar lite spel haha.. Han är lite orolig men så fort det händer något kan jag uppdatera i tråden.

Förtydliga.
Citera
2020-01-03, 03:17
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Ni vet verkligen inte vilka vapen USA har.

USA, Storbritannien, Frankrike, Kanada, Australien skulle sopa banan med de där länderna.
Nja inte så säker på det, Kinas arme är jävligt upprustad, samt har mer arme personal än de länderna du räknade upp tillsammans (typ) Ryssland inte att leka med alls...

Iran såg videos från deras arme för några år sedan, de skulle nog ta Sverige på 30 minuter!

Nordkorea svårt att svara på, men har de kärnvapen som kan flyga i åtminstone nån timma, så är de livsfarliga!

Syrien, Massor av Jihadis som gör vad som helst för att döda!!
Citera
2020-01-03, 03:18
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden

Kanon, ge oss updates!!
Citera
2020-01-03, 03:20
Medlem
CpPraktikantens avatar
Vad kan Iran göra? Typ attackera någon liten amerikansk bas i syriska/irakiska öknen? Någonting mot Saudiarabien eller Israel?
Citera
2020-01-03, 03:23
Medlem
Tryckallan74s avatar
Oljeperiset har nu ökat nästan 2$!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in