Citat:
Ursprungligen postat av
Wad
299 kr/månad om man tecknar ett helårsabonnemang. Delar man dessutom konto med en vän så hamnar man på ca 150 kr/månaden, vilket enligt mig känns ganska rimligt.
Det ser också ut som att en del träningsmatcher kommer sändas. Cupen däremot, skriver man ingenting om vilket jag antar betyder att den kommer fortsätta gå på Cmore.
Enligt vad dom själva sagt sänds vissa träningsmatcher om dessa innefattar två elitlag från Sverige eller ett svenskt som möter ett lag från motsvarande elitnivå i Norge. Sedan vad det uttalandet är värt nu vete sjutton.
Det man kan klaga på är att jag får massa grejer jag inte vill ha (var iofs likadant på Cmore) men jag hade hellre tagit ett billigare pris och ENBART haft allsvenskan.
Cupen ägs väl fortfarande av Cmore så det får alltså bli dubbelt abonnemang under våren för att se fler cupmatcher än våra egna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Innan vår sista hemmamatch stod folk med Dplay-jackor och delade ut ”visitkort” med koder på där det stod att med koden fick man svenska cupen gratis. Gav bort min kod, så kan tyvärr ej dubbelkolla vid händelse av att jag minns fel.
Det stod "just nu bjuder vi dig på försäsongen 2020 helt gratis" så inget om Cupen. Har sådant kort kvar.