2020-01-02, 17:22
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Obegripligt att det inte diskvalificerade honom som GD.

Helt jävla otroligt. Bananmonarkin Sverige, korrupt "failed state".
Citera
2020-01-02, 17:24
Medlem
Prayuths avatar
Han hade säkert något fuffens för sig.
Citera
2020-01-02, 17:25
Medlem
Ingen som har FUP eller domslut på detta?

https://www.friatider.se/han-h-ktas-f-r-mordf-rs-ket-p-myndighetschefen-ke-58-homodejten-slutade-i-knivattack
Citera
2020-01-02, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyus
Är ju den känslan man får.

Eller en PK idiot som åkt ner för att "hjälpa de stackar romerna.."
Möjligt men ej sannolikt jag var i rumänie i tjänsten innan jul. Ďe var stolta över den låga kriminalitrten och ssde bla att numera kan en ensam tjej gå ensam genom staden 03.00 på natten.

Detta gubbslem blev garanterat mördad av en anlednin. Skulle tippa på att han e pedofil eller liknande
Citera
2020-01-02, 17:27
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyus
Ingen som har FUP eller domslut på detta?

https://www.friatider.se/han-h-ktas-f-r-mordf-rs-ket-p-myndighetschefen-ke-58-homodejten-slutade-i-knivattack

Läs tråden. Domen finns redan länkad.
Citera
2020-01-02, 17:29
Medlem
okok1s avatar
Vad säger rumänsk media?
Citera
2020-01-02, 17:31
Medlem
SportquattroS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Om hand verkligen blivit dräpt i samband med homosex-affären gissar jag på att det blir en mörkläggning efter en förhandling om ett framtida extra bidrag från Sverige till Rumänien
Han har ju redan blivit bögrånad, så steget till att bli rånbögmördad är i detta fall inte allt för långt...
Citera
2020-01-02, 17:31
Medlem
Alsenos avatar
Riktigt skönt att en pedofilbög som dessutom har fel politiska åsikter fick sätta livet till. Om jag bara visste vem eller vilka som hade gjort detta så hade jag åkt ner dit bugat mig för dom.
Citera
2020-01-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Beltrame-Linné uppger att mannen hittats i samband med att han flög mellan Sverige och Bukarest, men preciserar inte närmare var och under vilka omständigheter han hittats.
Märkligt skrivet & den enda tolkningen jag kan göra är att han hittade död på ett flygplan, eller möjligtvis på en flygplats där han mellanlandade. Alternativt så skriver dom som idioter, vilket nog är mer troligt.

Håller med, väldigt märkligt. Kan han ha försvunnit i Bukarest och sedan letade man efter honom i samband med hemresan och hittade liket på något avsides hotellrum eller så?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad säger rumänsk media?
Jag har försökt kolla på news.ro, men språkförbistringen är relativt stor.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad säger rumänsk media?

Jag kollade men kunde inte hitta något om just detta. Men om han dog på svensk mark eller i ett flygplan kanske de inte skriver något.
Citera
2020-01-02, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Riktigt skönt att en pedofilbög som dessutom har fel politiska åsikter fick sätta livet till. Om jag bara visste vem eller vilka som hade gjort detta så hade jag åkt ner dit bugat mig för dom.
Du kan ju tacka närmaste hej hej vid ica.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in