2020-01-02, 11:21
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, det här är invandrare som begår dessa övergrepp. Samt stenkastning och bilbränder.
Förstår att du är förvirrad om du bara läser vänstermedia som mörkar ursprung eller kallar de som fått medborgarskap för svenskar. Men sitter man på flashback borde man ha vaknat för längesen.

Vänstermedia? Samma media ni vill att jag ska läsa för att se att Sverige verkligen har ett inbördeskrig?

Ska jag bara läsa vissa artiklar, eller bara välja att tro på vissa delar av vad dom skriver?
Citera
2020-01-02, 11:28
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Vänstermedia? Samma media ni vill att jag ska läsa för att se att Sverige verkligen har ett inbördeskrig?

Ska jag bara läsa vissa artiklar, eller bara välja att tro på vissa delar av vad dom skriver?
Du menar att vänstermedia ger dig rätt bild av Sverige? Du tycker inte att läsa annat än aftonblaskan behövs? Du tror fullt och fast på att alla nya fenomen är av svenskar?
Citera
2020-01-02, 11:40
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Du menar att vänstermedia ger dig rätt bild av Sverige? Du tycker inte att läsa annat än aftonblaskan behövs? Du tror fullt och fast på att alla nya fenomen är av svenskar?

Jag vet att fyrverkerier inte förbjuds på grund av invandring ja.

Se på Shanghais drönarshow i år vid 12-slaget istället för fyrverkerier. Dom som uppfann krutet. Slutade dom med detta också pga invandringen?
Citera
2020-01-02, 11:40
Avslutad
Citat:
Jag känner invandrare om du nu undrar. Jag bor i ett av dom där områden ni flashbackrasister aldrig ens skulle våga besöka.

Fyverkerier är inte rån eller skjutvapen. Frågan är om fyrverkerier förbjuds på grund av ”migrationspolitiken”.

Svaret är: Nej.
Det är utlänningar som driver på förändringen, det är de som gör det nödvändigt att vaka, låsa, varna, förbjuda. Det är de som gör det nödvändigt med nya gränser, när de gamla tagits bort.

Svaret är då rimligen "JA".
Citera
2020-01-02, 11:51
Medlem
Pre 1914s avatar
De senare årens kaos är ju omöjligt att stilla acceptera. Så när polisen ärr oförmögen att göra något så måste det förbjudas.
Men, problem fanns även innan och tankar om förbud har nog funnits sedan före Elvis dog. Många gånger har man läst om bortsprängda fingrar och förstörda ögon. Jag var också i krokarna 1991 när en person dog på nyår i Karlskrona, och minns mellandagarna 1994 i Jämjö när det var konstant smällande som bara ökade för varje dag närmare nyårsaftonen.
Alltså, dagens kaos är omöjligt att tolerera men det var på väg redan innan invasionen.
Citera
2020-01-02, 12:07
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Jag vet att fyrverkerier inte förbjuds på grund av invandring ja.

Se på Shanghais drönarshow i år vid 12-slaget istället för fyrverkerier. Dom som uppfann krutet. Slutade dom med detta också pga invandringen?
Haha sämsta jämförelsen. Jasså, du "vet". För att man skyller på att det skrämmer djur här i Sverige? Knappast varför man inte använde fyrverkerier på andra sidan jorden.
Ska du verkligen låtsas inte läsa om alla som blir beskjutna av invandrargäng?
Citera
2020-01-02, 12:08
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Haha vilken situation? Fyrverkerisituationen?

Jag har helt ärligt aldrig stött på någon som dig. Benhård verklighetsförnekare. På varje arbetsplats runt om i landet pratades det om det här. Det är du som lever i en bubbla. Såg du nyhetslänkarna jag postade tidigare? Det är bara ett axplock man kan googla fram på fem minuter. Ja, situationen har fullständigt spårat ur. Skolbarn hittar handgranater vid skolan på rasten. Folk hittar handgranater flera gånger per år i Stockholm. Nationella bombskyddet är ute en gång i veckan nånstans i landet. Är det ett normalt samhälle? Vilken sten bor du under? Såg du bombattentatet i Linköping? Det är ett jäkla mirakel att ingen har dött. Är det normalt att bibliotek får akutstänga för att personalen är så chockade att de inte kan sova på nätterna?
Citera
2020-01-02, 12:17
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Haha sämsta jämförelsen. Jasså, du "vet". För att man skyller på att det skrämmer djur här i Sverige? Knappast varför man inte använde fyrverkerier på andra sidan jorden.
Ska du verkligen låtsas inte läsa om alla som blir beskjutna av invandrargäng?

Hur många har skadats i dessa”beskjutningar”?
Citera
2020-01-02, 12:18
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jag har helt ärligt aldrig stött på någon som dig. Benhård verklighetsförnekare. På varje arbetsplats runt om i landet pratades det om det här. Det är du som lever i en bubbla. Såg du nyhetslänkarna jag postade tidigare? Det är bara ett axplock man kan googla fram på fem minuter. Ja, situationen har fullständigt spårat ur. Skolbarn hittar handgranater vid skolan på rasten. Folk hittar handgranater flera gånger per år i Stockholm. Nationella bombskyddet är ute en gång i veckan nånstans i landet. Är det ett normalt samhälle? Vilken sten bor du under? Såg du bombattentatet i Linköping? Det är ett jäkla mirakel att ingen har dött. Är det normalt att bibliotek får akutstänga för att personalen är så chockade att de inte kan sova på nätterna?

Vad har dina domedagshistorier att göra med fyrverkerier?
Citera
2020-01-02, 12:24
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Hur många har skadats i dessa”beskjutningar”?
Aha så det är ok att attackera folk och bara de inte blir skadade, typ få något i ögat eller att man börjar brinna, så räknas det inte? Vad är det för sjukt tänk?

Citat:
En snabb googling - något jag föreslår att du provar gav mig 3 st inom 2 dagar:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EW2EeK/flera-larm-om-fyrverkeriattacker
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/nya-raketattacker-mot-poliser-i-kristianstad
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7376846

Du har inga källor för dina lögner så var inte orolig, jag kommer inte be om några för du kan inte ge mig dem.
Citera
2020-01-02, 12:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Du är ju helt tappad. Mina domedagshistorier? Gå tillbaka och läs nyhetslänkarna. Jag kan skicka mer till dig också så du utbildas i hur det är i Sverige idag.
Tråden handlar om att fyrverkerier har förbjudits pga att invandrare inte kan sköta raketskjutandet. Alla fattar det. Utom du som sitter och skrattar. Det är tur att du troligtvis inte har något politiskt inflytande för då skulle du säkert rasera hela Sverige med din inställning att allt är normalt.

Efter händelserna på Möllevångstorget (där det i princip var 99 % invandrare) så håller fyrverkeribranschen ett krismöte! Polisen säger att attackerna är ett hot mot demokratin (men du skrattar). Det är bara invandrare som attackerar polisen med fyrverkerier. En ny lag som förbjuder raketer tas fram. Den nya lagen hoppas minska attackerna mot polisen. Hur svårt är det att ta in det?
Citera
2020-01-02, 12:32
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Aha så det är ok att attackera folk och bara de inte blir skadade, typ få något i ögat eller att man börjar brinna, så räknas det inte? Vad är det för sjukt tänk?

En snabb googling - något jag föreslår att du provar gav mig 3 st inom 2 dagar:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EW2EeK/flera-larm-om-fyrverkeriattacker
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/nya-raketattacker-mot-poliser-i-kristianstad
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7376846

Du har inga källor för dina lögner så var inte orolig, jag kommer inte be om några för du kan inte ge mig dem.

Förbudet kom redan 2007.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in