Citat:
Ursprungligen postat av
Hampost
Och varifrån tror du kokainet kommer ifrån då? Du tror de odlar och producerar det själva, eller?
Tänk efter lite. Det är inte hjärnkirurgi, som du säger...
Gängen får pengar för kokainet.
Gängen köper vapen och annat för pengarna.
Det förpestar hela samhället. Eller du kanske gillar gängvåld och skjutningar?
Har faktiskt en bekant med en ledig lägenhet i Rosengård. Skicka PM så kan jag ge dig nycklarna till lägenheten, du får gärna stanna där 1 månad, så får vi se hur mycket du gillar narkotikaförsäljning efter det.
Du verkar dessutom inte veta vad kokain gör för skada i kroppen. Att påstå att det inte är några som helst problem, utan bara fördelar med det, är bland det dummaste jag läst. Hoppas du trollar. Som sagt, skicka PM så får du mer info om hur du kan få bo mitt i Rosengård (Amiralsgatan), helt gratis, en månad. Fixar det åt dig.
Jag vet mycket väl vilka länder kokain produceras i, och det största problemet Sverige har att lösa just nu är ju sydamerikanska gäng som skjuter och spränger eller hur? Peruanska gängkriminella? Bolivianska gruppvåldtäkter?
Tänk efter lite själv, om du har problem med det så har jag faktiskt en bekant som ÄR hjärnkirurg, han kan nog fixa dig.
Om jag gillar gängskjutningar eller inte har ju ganska mycket med narkotisk personal på en krog i borås att göra, eller hur? Du tycker inte att ett sånt påstående är lite långsökt och väldigt off topic?
Kul att din bekant har en lägenhet i Rosengård, själv har jag besökt Malmö EN gång i mitt liv och lovade mig själv att aldrig göra om det pga att Malmö redan då var den absolut vidrigaste stad jag någonsin besökt, med den vidrigaste populas jag någonsin mött, och att ni har de vidrigaste blattarna i hela Sverige är ju en naturlig följd av det. Efter 25 gångna år håller jag fortfarande mitt löfte... så tack för ditt flotta erbjudande, men Rosengård är lite, lite grann för exotiskt för mig. Spyr lite i munnen när jag tänker på att du har anknytning dit, har du avlusats? Zyklon B kan jag rekommendera. Hjälper mot mer än löss.
Dessutom: tror du Rosengård kan lära mig något jag vill veta om narkotika, dess ursprung och distributionsvägarna till Sverige efter 50 år på Södermalm? Jag drog därifrån, bor nu i eget hus tre mil från närmaste blatte. TRE MIL, inte tre decimeter som du. Kan klara mig en månad utan att se en blatte om jag planerar mina inköp. Och du? tjugo sekunder?
Avslutningsvis vill jag upplysa dig om att jag är IN I HELVETE VÄL PÅLÄST om hur skadliga vissa droger kan vara för vissa användare, jag har sett grejerna på betydligt närmare håll än du (WORD!) men jag fördömer varken allt bruk eller alla brukare, framför allt tycker jag inte att en stackars trissa i Borås som försöker göra sin arbetskväll lite mer uthärdlig ska få bära skulden för gängskjutningar för att DU, din jävla klåpare, idiot och jävla riksnolla till skitskalle som antagligen aktivt röstat fram situationen, tror att du har rätt att insinuera det.