• 5
  • 6
2020-01-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeharry
Att du orkar styra med en brud som har alkohol/drog-problem vid så tidig ålder är lite kul. Okej om det hade kommit efter flera år tillsammans, men du verkar ha vetat det här redan när ni träffades.
Lycka till.

Men dom är ju kära... Han ska ju rädda henne ifrån sitt missbruk och sen skaffa vill, volvo kombi ocg 3 små my little ponnys.
Citera
2020-01-02, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saaanaa
Vemyra är ett underbart ställe, den som säger något annat har antigen inte bott där eller så har dom stött bort alla underbara personaler, har själv bott på 3 olika behandlingshem och bor nu i fosterfamilj, och vemyra var de sista stället jag var på och också det enda stället som kunnat hjälpa mig, visst finns det svin där men de finns de överallt. men de flesta är hur underbara som helst (personalen) och det är ju dom man väljer att ha nära och därför hade jag en underbar tid där, har fortfarande kontakt me många personaler därifrån och två har till och med varit upp hit och hälsat på mig. Helt underbara människor, så mycket skratt,trams och skämt men samtidigt så får man så sjukt mycket hjälp om man bara är villig att ta emot det, vilket jag först inte var men på något sätt så rev dom min starka mur som jag haft i flera år och ingen annan lyckats ta sig igenom.. tack för att ni finns kvar... <3

Ähh jäkla skit anstalt, var mera som ett hotell för trasiga småtjejer som blev runt skjutsade av vårdare på stan. Hade en polare som knullade skiten ur en liten tjej där, han åkte upp och hämtade henne som han ville typ. Rymma var ju inga problem för dom heller iom att dom åkte runt på stan med dom som nå jäkla raggare.. Pinsamt dåligt skött hem är vad det är.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in