2009-12-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagnome
Folk är verkligen trevliga på flashback

Fel av mig där, hon fyllde 16 i måndags. Har väl inte riktigt kopplat det än eftersom jag inte träffat henne på ett tag

HUR SOM HELST; jag fick ett sms ifrån henne mor förut så man kan säga att trådens ursprung har uppnåts och att jag på sätt och vis fått kontakt med henne.

Jag hade tidigare inte haft någon kontakt med hennes föräldrar pågrund av att de bor på annan ort än mig och min flickvän och därför inte haft någon möjlighet och träffa dom.

Edit; Tack förresten till er som försökt hjälpa mig, värmer
hälften av de som skrivit i den här tråden tycker jag borde ta sig en allvarlig funderare på om inte hamsterpaj vore ett vettigare alternativ än flashback o skriva av eran skit på.

Jag hoppas du inte är särskilt seriös då du säger att VI borde sitta på hamsterpaj då du får panik över att din 15-åriga flickvän som du har träffat i en månad har varit borta på behandlingshem i 3 dagar?

Snälla nån, även om du är liten och pedofil så borde du väl kunna komma till slutsatsen om varför den 15-åriga junkien/missbrukaren/alkoholisten/whitetrashen inte skulle få kontakta sin äldre pojkvän som hon förmodligen bara träffar för att få tag på alkohol / skryta om att ha en äldre kille?
Du kan väl inte säga att du inte ser det självklara i det här?
Citera
2009-12-09, 16:55
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KejsarZing
Jag hoppas du inte är särskilt seriös då du säger att VI borde sitta på hamsterpaj då du får panik över att din 15-åriga flickvän som du har träffat i en månad har varit borta på behandlingshem i 3 dagar?

Snälla nån, även om du är liten och pedofil så borde du väl kunna komma till slutsatsen om varför den 15-åriga junkien/missbrukaren/alkoholisten/whitetrashen inte skulle få kontakta sin äldre pojkvän som hon förmodligen bara träffar för att få tag på alkohol / skryta om att ha en äldre kille?

Hon var 16. Han är 19 vilket innebär att han inte kan köpa ut ifrån systemet. Visst, stor ålderskillnad men det betyder inte att hon utnyttjar honom för att få tag i alkohol och han utnyttjar henne sexuellt. Vill du vara snäll och krypa in i din lilla värld där dina fördommar härstammar ifrån? Du vet ju inget om detta så varför ens yttra dig? Klart som fan han är orolig över att hans flickvän sitter på behandlingshem och han inte hört ett ord om det... Det skulle jag också varit!
Han frågade inte om han var pedofil utan om hur han kunde kontakta henne, vilket han har fått svar på.

Hoppas det går vägen för dig och din flickvän, hoppas hon klarar sig.
Citera
2009-12-09, 17:09
Medlem
cupcakemans avatar
Citat:

Klart som fan man hade fått panik om äns tjej hamnar på behandlingshem, alla normalskapta människor hade fått det direkt. Och hur fan får du han till pedofil för att han tänder på en 16 åring, Pedofiler tänder på icke könsmogna, lär dig vad du pratar om dumhuvud. Sist jag kollade så kan dessutom inte 19 åringar köpa ut från systemet, så vi tackar för det väldigt intelligenta och givande inlägget du troligtvis skrivit för att TS får knulla och inte du-
Citera
2009-12-11, 06:32
Medlem
Dagnomes avatar
Citat:

((( *host* troll *host* (?) )))

Haha du är en såndär som tror dig veta allt fast du egentligen inte har någon koll alls

På vilket sätt har jag fått panik?

på vilket sätt är jag pedofil om jag tänder på en 3 år yngre tjej? kan du ärligt säga att du, när du var 19-20 inte tände på 16-17 åringar?

Har du någonsin haft någon som helst kontakt med soc, bup, olika sorters hem etc. eller gissar du bara? jag tippar på det sistnämnda.

Skryta om att ha en äldre kille, HAHA, vilken tidsepok kommer du ifrån egentligen? du måste växt upp på 60-70 talet någon gång? Du kanske tyckte att de va häftigt o ha en äldre pojkvän när du var liten, men så funkar det iaf inte nu

Du har absolut ingen koll på varken vem jag är eller vem min flickvän är, hurdana vi är som personer osv så jag förstår inte varför du ens yttrar dig, som någon ovanför mig skrivit.

Inlägget ovanför mig för övrigt, tack, dagens garv
Citera
2009-12-11, 12:30
Medlem
sebbeharrys avatar
Att du orkar styra med en brud som har alkohol/drog-problem vid så tidig ålder är lite kul. Okej om det hade kommit efter flera år tillsammans, men du verkar ha vetat det här redan när ni träffades.
Lycka till.
Citera
2009-12-19, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakeman
Klart som fan man hade fått panik om äns tjej hamnar på behandlingshem, alla normalskapta människor hade fått det direkt. Och hur fan får du han till pedofil för att han tänder på en 16 åring, Pedofiler tänder på icke könsmogna, lär dig vad du pratar om dumhuvud. Sist jag kollade så kan dessutom inte 19 åringar köpa ut från systemet, så vi tackar för det väldigt intelligenta och givande inlägget du troligtvis skrivit för att TS får knulla och inte du-

Skönt att du är läskunnig, du vet, jag nämnde aldrig systemet? Har du någonsin träffat en 19-åring som inte kunnat få tag på alkohol? Har du någonsin varit med om en 19-åring som skaffat alkohol åt en 16-åring?

Kom ut i verkligheten istället för att leva i din lilla värld.

Fint också att du kan stava, men nu ska jag inte vara en språkpolis utan vi skippar den diskussionen. Sen kan du ju kanske komma på andra tankar när det gäller pedofiler, eller anser du att det vore OK om en 35-åring börjar ligga runt med sin 16-åriga dotters kompisar? Om inte så skulle jag gärna se dig komma på ett bra ord för den sortens relation.

Jag är helt klart fördomsfull när det gäller ålderskillnader hos barn när dom har sex, en 19-åring som har sex med en 15-åring är INTE ok. Det är fan lika illa som att ha sex med mentalt handikappade.

EDIT; Just det, kom på att tjejen i fråga HAR psykiska problem, så det handlar faktiskt om att killen i fråga har sex med en med mentala problem.
Citera
2009-12-19, 12:58
Medlem
Citat:
Har du någonsin haft någon som helst kontakt med soc, bup, olika sorters hem etc. eller gissar du bara? jag tippar på det sistnämnda.

Jag har haft mer kontakt med dessa än jag vill, men det handlar inte till saken.
Citera
2010-01-18, 01:26
Medlem
Nittanos avatar
hihi

, har själv suttit på ett behandlingshem i sollefteå - Vemyra ungdomshem - lycka till !
Citera
2010-05-24, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittano
, har själv suttit på ett behandlingshem i sollefteå - Vemyra ungdomshem - lycka till !
Underbart ställe
Citera
2010-05-24, 08:51
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Min flickvän blev inskickad på ett behandlingshem i sollefteå i helgen.
senast jag pratade med henne var precis då hon kom dit, vi sa att hon skulle höra av sig så fort hon kunde.
nu har det gått 3 dagar sen dess och jag har inte hört av henne, hennes mobil är avstängd (hon får naturligtvis inte ha den), och hon verkar inte ha kunnat/fått ringa..

Så hur gör man? jag vet inte vad behandlingshemmet heter, jag vet inte ens om det var sollefteå eller skellefteå men det lutar åt sollefteå (7-8 timmar med bil från Örebro?)

Finns det något jag kan göra, kan man ringa själv dit??
Låssas att man är någon annan kanske, jag känner till tidigare boenden hon varit på, kanske låssas att man är någon därifrån? (desperat, ja)

Skulle va mkt tacksam för tips, man är ju orolig..har ingen aning om hur hon har det.

Har förstått att det knarkas o knullasd en del på sådana hem, speciellt så blir tjejer utnyttjade en del då de tvingas betala i natura för sina droger,

en tjej hade köpt en femma hash genom att låta 5 killar knulla henne efter varandra ..

så lågt den mänskliga rasen kan sjunka ibland
Citera
2010-05-24, 11:49
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nittano

Skitställe.
Dom enda som fungerar i majoritet är Magelungen.

Menmen
Citera
2010-05-28, 23:17
Medlem
Killnotes avatar
Vemyra är inget trevligt ställe direkt, hoppas hon inte sitter där

Förövrigt tycker jag det hela ålders skillnaden är intressant. Du är 19:on och hon är 16:år, och hon har dessutom alkohol och drog problem (främst drogproblemet är konstigt, då alla ungdomar i Sollefteå har ett mer eller mindre alkohol problem) Plus att du säger att du inte kände henne när hon hade sitt drogproblem. Det vill säga att hon var mindre än 16 då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in