Citat:
Ursprungligen postat av KejsarZing
Jag hoppas du inte är särskilt seriös då du säger att VI borde sitta på hamsterpaj då du får panik över att din 15-åriga flickvän som du har träffat i en månad har varit borta på behandlingshem i 3 dagar?
Snälla nån, även om du är liten och pedofil så borde du väl kunna komma till slutsatsen om varför den 15-åriga junkien/missbrukaren/alkoholisten/whitetrashen inte skulle få kontakta sin äldre pojkvän som hon förmodligen bara träffar för att få tag på alkohol / skryta om att ha en äldre kille?
Du kan väl inte säga att du inte ser det självklara i det här?
((( *host* troll *host* (?) )))
Haha du är en såndär som tror dig veta allt fast du egentligen inte har någon koll alls
På vilket sätt har jag fått panik?
på vilket sätt är jag pedofil om jag tänder på en 3 år yngre tjej? kan du ärligt säga att du, när du var 19-20 inte tände på 16-17 åringar?
Har du någonsin haft någon som helst kontakt med soc, bup, olika sorters hem etc. eller gissar du bara? jag tippar på det sistnämnda.
Skryta om att ha en äldre kille, HAHA, vilken tidsepok kommer du ifrån egentligen? du måste växt upp på 60-70 talet någon gång? Du kanske tyckte att de va häftigt o ha en äldre pojkvän när du var liten, men så funkar det iaf inte nu
Du har absolut ingen koll på varken vem jag är eller vem min flickvän är, hurdana vi är som personer osv så jag förstår inte varför du ens yttrar dig, som någon ovanför mig skrivit.
Inlägget ovanför mig för övrigt, tack, dagens garv