2020-01-01, 01:06
Medlem
-benito-s avatar
Jävla svin... Nyår har varit årets höjdpunkt för mig då jag alltid varit löjligt förtjust i att skjuta av fyrverkerier ända sedan barnsben. Sedan jag fick egna barn har det varit jäkligt mysigt att skjuta raketer med dom. Nyårsafton för mig har varit garre,skumpa och fyrverkerier.

Men nej nu skall de jävla blattesvinen förstöra det också.så jävla trist. Julen är ju sedan länge på nedgång med allt mindre engagemang också detta pga all jävla invandring. Julfest My ass. Sug min kuk.

Jag tycker vi lägger ner alla jävla högtider då vi kan jobba i stället. Så skattepengar Na trillar in så vi kan lägga dom på mer berikande invandring....
Citera
2020-01-01, 01:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Du kan omöjligt ha missat den nya lagen som träder i kraft nu, eller att ingen skadats i dessa ”attacker”. Läser du ofta Aftonhoran?

Aha nice ingen skadad.
Då kan dom ju bara fortsätta.. Inte direkt så att någon bryr sig.

Aftonhoran är det första som kommer upp när man googlar.
Jag läser ej aftonhoran.. Jag googlar som en liten get på artiklar.
Och då kommer aftonhoran upp och skriver typ "Poliser attackerade med raketer"
"Polisbil vandaliserades" "poliser eskorterar ambulanser"
"Polisen eskorterar brandbilen"
"Polisen går inte in i dessa områden utan backup"

Etc etc
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Den typen av invandrare som ts troligtvis raljerar över konsumerar inte alkohol på samma sätt, om alls

Frågan kvarstår dock, hur firar man helsvenskt?

TS är en bitter gubbe bara.
Att skylla på invandringen för att vi människor inte kan hantera explosiva saker (minst ett öga som har gått åt helvete sen 60-talet med Konny, Conny, Sonny, Tommy, Jonny, Johnny i farten) är imbecillt
Citera
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Det är inte helt så som du vill få det att framstå

Det var invandrarfamiljer som firade på helsvenskt vis där jag hälsade på, barnen var framme och familjerna stod samlade och kollade på kullen. Ingen misskötte sig och polisen var ej där...
Tror du missar poängen. Det som diskuteras är avsaknaden av andra områdens raketer. De brukade åka högt upp och sågs av omgivande områden. Eftersom alla områden såg sina, samt alla omgivande områdens, raketer så såg man mycket. Nu när man bara ser sitt områdes tårtor så ser man bara lite av det man är van vid.

Anledningen till att man inte ser några raketer är att de är olagliga utan tillstånd. Anledningen till att de är olagliga är alla blattar som skjuter på svenskar och blåljuspersonal. Anledningen till att problemet skenat ur kontroll de senaste 15 åren är invandringen.
Citera
Medlem
Pratade med några vänner om exakt detta.
Vi förbjuds göra mer och mer saker för att svartingar inte kan hantera det..
Citera
2020-01-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Ja vad ska man säga, så besviken man blev i år. Man såg ju knappt några fyrverkerier.
Och då firade vi i en relativt stor stad i Sverige och centralt , dock lite lågt. Men man såg ju knappt hälften av vad man såg tidigare. Fyrverkeritårtor ger ju ingen höjd.

Så tack ni invandrare som förstört så att man ej får ha fyrverkerier på pinne längre, eller som min yngsta son sa ”har jag varit vaken för det här?”

Hur många har liknade upplevelser?

Och detta måste ju vara värre för alla djur? Mer smällar en tidigare. Jag har iaf upplevt det så. Mycket smällar men inget mer.
Men du fyrade inte av några raketer själv då?
Citera
2020-01-01, 01:09
Medlem
happilappis avatar
Nä, det är bara ett sammanträffande att raketförbud hände nu och inte de övriga hundratals åren vi använt dom.
Citera
2020-01-01, 01:10
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerM
Frågan kvarstår dock, hur firar man helsvenskt?

TS är en bitter gubbe bara.
Att skylla på invandringen för att vi människor inte kan hantera explosiva saker (minst ett öga som har gått åt helvete sen 60-talet med Konny, Conny, Sonny, Tommy, Jonny, Johnny i farten) är imbecillt

Du är ju dum i huvudet på riktigt. Det fattar ju alla att förbudet kommer dig av att dina kära blattesvin inte kan hantera.frihet under ansvar.
Citera
2020-01-01, 01:10
Medlem
PUBG2018s avatar
Värsta jag vet är att gnäll spikar som röstat för eländet i 20 år eller tittat på när Sverige försämrats! Sluta gnäll som resten av folket i detta cuck land!

Rösta RÄTT, sitt inte och gnäll på internet enbart! Ryck upp dig och gå och gör något åt saken! Jag och mina vänner, rekryterar folk till Alternativ för Sverige, det enda partiet som har kompetensen och kampen för att rädda att Sverige blir ett framtida u-land!

Sedan mars 2018 har jag rekryterat ca 150 personer till AfS, och jag fortsätter göra det vart än jag går!! Jag bevarar min etnicitet och kultur starkt och har inte fallit för den amerikaniserande multikultur jippot!

Länge leve Sverige och vår germanska viking förfäder!
Citera
2020-01-01, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Anledningen till att problemet skenat ur kontroll de senaste 15 åren är invandringen.

Stämmer inte.
Men hey, ytligare ett räkneexempel från en skithög.

https://ida.msb.se/dokument/infoblad/Fyrverkerier.pdf
Citera
2020-01-01, 01:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Så jävla skönt med raketförbudet. Klockan är 00:24 och det är helt tyst i Stockholm.

EDIT: Enbart några avlägsna smällar från Ålsten/Smedslätten där de säkert ligger i för att skjuta slut på sina fyrverkerier motsvarande en vanlig knegares månadslön.

Ah för det är så himla jobbigt när det ska skjutas fyrverkerier 2ggr per år...
Citera
2020-01-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Ah för det är så himla jobbigt när det ska skjutas fyrverkerier 2ggr per år...

Ja jag fattar inte heller varför människor bölar över det.
Men men, primater som vi faktiskt ändå är...
Själv tycker jag att det sjukt onödiga pengar som man smäller bort...vackert är det, trist att dom tycker dess "oljud" är så störande..2 gånger per år lixom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in