2019-12-23, 10:11
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonsmannen
Vankas ju jul nu..
Hur brukar stämningen vara?
Antagligen mindre kul att vara borta från familj mm.
Vad händer en julafton på kåken?

En dag som de flesta bara vill ha överstökad.

Vissa är mer deppade än andra så det talas inte mycket om julen alls utan det är underförstått att det skall snabbt överstökas.

Iallafall på de ställen som jag satt i här i Sverige och än mer så på de ställen jag satt i under min volta i USA.
Citera
2019-12-26, 01:53
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enargen
Tja.
Rättegången klar.
Får dom nästa vecka.
Åklagaren yrkade endast på 3 månader, helt okej.

Välkommen ut TattooedFucker

Hur gick de ? Blir de pensionat för dig ?
Citera
2019-12-26, 01:56
Medlem
Får man ha sex i fängelse?

Om man har någon som kommer på besök och man vill knulla?
Citera
2019-12-27, 03:03
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Får man ha sex i fängelse?

Om man har någon som kommer på besök och man vill knulla?

Japp . Dock inte vid övervakade besök
Citera
2019-12-27, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Japp . Dock inte vid övervakade besök

Tack för svar

Har fan alltid trott att de som sitter i finkan är utan sex.
Citera
2019-12-27, 06:16
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tack för svar

Har fan alltid trott att de som sitter i finkan är utan sex.

Däremot är besöksrum inget ställe där man börjar tänka wow nu ska de knullas utan spartansk miljö me bord och en soffa som har plastiga dynor som är lätta o torka av

Och ja man ser intorkad sperma m m där
Citera
2019-12-27, 13:56
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Däremot är besöksrum inget ställe där man börjar tänka wow nu ska de knullas utan spartansk miljö me bord och en soffa som har plastiga dynor som är lätta o torka av

Och ja man ser intorkad sperma m m där

Finns anstalter med sängar i besöksrummet.
Citera
2019-12-27, 14:00
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Finns anstalter med sängar i besöksrummet.

Ja de finns .
Citera
2019-12-31, 14:24
Medlem
Hallå! Får man ha PS3 på anhalter nu? Och isåfall vart kan man ”plombera” konsolen? Tack för svar på förhand
Citera
2020-01-01, 19:04
Bannlyst
Något jag alltid förundrats av är hur personer som vet att de kommer hamna i fängelse är helt likgiltiga och verkar iskalla inför att de kommer vara frihetsberövade en lång tid framåt eller kanske hela sitt liv.

Igår drömde jag om att jag blev dömd till fängelse för att jag typ köpt knark. Satan vilken ångest och panik jag fick. Ville typ skjuta mig själv istället för att hamna bakom murar. När jag sen vaknade kände jag en stor lättnad över att det bara var en dröm.

Så varför i helvete tänker inte mördare och andra sig för innan de begår sina handlingar? Fattar de inte att de kommer få sin frihet berövad en lång tid? Kan någon förklara? Finns det ens någon idé att leva när man är inlåst?
Citera
2020-01-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Något jag alltid förundrats av är hur personer som vet att de kommer hamna i fängelse är helt likgiltiga och verkar iskalla inför att de kommer vara frihetsberövade en lång tid framåt eller kanske hela sitt liv.

Igår drömde jag om att jag blev dömd till fängelse för att jag typ köpt knark. Satan vilken ångest och panik jag fick. Ville typ skjuta mig själv istället för att hamna bakom murar. När jag sen vaknade kände jag en stor lättnad över att det bara var en dröm.

Så varför i helvete tänker inte mördare och andra sig för innan de begår sina handlingar? Fattar de inte att de kommer få sin frihet berövad en lång tid? Kan någon förklara? Finns det ens någon idé att leva när man är inlåst?

fan vet om det inte är bättre att sitta i fängelse i sverige än att bli gammal i sverige?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/pappan-dog-av-svalt-pa-boende-kraver-att-avdelningen-ska-stangas
Citera
2020-01-03, 06:39
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Hallå! Får man ha PS3 på anhalter nu? Och isåfall vart kan man ”plombera” konsolen? Tack för svar på förhand

Nix . Dock kan de finnas Xbox one eller ps4 i allrummet

Dom plomberar .... ibland får man stå för de själv ..,

PS2 är ett bra alternativ på kåken 👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in