Citat:
Ursprungligen postat av
annonsmannen
Vankas ju jul nu..
Hur brukar stämningen vara?
Antagligen mindre kul att vara borta från familj mm.
Vad händer en julafton på kåken?
En dag som de flesta bara vill ha överstökad.
Vissa är mer deppade än andra så det talas inte mycket om julen alls utan det är underförstått att det skall snabbt överstökas.
Iallafall på de ställen som jag satt i här i Sverige och än mer så på de ställen jag satt i under min volta i USA.