2019-12-31, 12:18
Medlem
Vad menar ens Aftonbladet med "känd rappare " allt hänger ju på vad som räknas som "Känd". Men om jag skulle gissa tror jag att det är K27 som är den "kända rapparen"
Citera
2019-12-31, 12:20
Bannlyst
skulle gissa på yasin byn.
Citera
2019-12-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sisstabossen
Vad menar ens Aftonbladet med "känd rappare " allt hänger ju på vad som räknas som "Känd". Men om jag skulle gissa tror jag att det är K27 som är den "kända rapparen"

Känd ska man nog ta med en rejäl nypa salt.
Citera
2019-12-31, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
Kan ej vara Yasin då han ej befinner sig i Sverige just nu
han befinner sig visst i sverige, hans story och bilder han lägger upp är gamla som han tog när han var där nyligen.
Citera
2019-12-31, 12:22
Medlem
Citat:

Känd rappare betyder 40 miljoner streams på Spotify men 50 pers på spelningarna.
Citera
2019-12-31, 12:23
Medlem
Citat:
Jag skulle helt klart placera K27 som en känd artist om det nu skulle vara han.
Citera
2019-12-31, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zognald
Väldigt mycket onödigt hånfulla kommentarer i tråden.

Mina tankar går just nu till mördaren som tvingas leva resten av livet medveten om att han dödat en annan människa. Kanske en fin kille som hamnat lite snett bara.

Vad har mördaren varit med om för någonting? Vilka omständigheter har mördaren växt upp under? Vad är det för trauma mördaren bär med sig?

Det spelar väl ingen roll vilka omständigheter mördare har vuxit upp under. Personen har ändå beslutat att ta någon annans liv. Det finns väl ingen ursäkt för det? Mina tankar går absolut inte till mördaren! Personen får leva med beslutet som den tagit!!
Citera
2019-12-31, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Man måste ju ändå påstå att Shottaz får storstryk av DPs springisar. Känns som att DP alltid får med sig tunga ledargestalter medan dessa Shottaz-posörer enbart tar personer som i princip är utanför den riktiga konflikten. Dödade dem inte en oskyldig familjemedlem till en i DP? Och nu fick ännu en ledargestalt smaka trots att många "tunga" från Shottaz precis muckat.

Kan denna Akhimantlaren redogöra hur det ser ut? Hen verkar ha bra koll på läget.
shottaz har aldrig varit större, alla som har blivit "mobbade" eller utsatta har gått till shottaz för hjälp och beskydd. DP har fler kontakter och är mer våldsbenägna.
Citera
2019-12-31, 12:27
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Att han ville att någon skulle friges ifrån kåken.

Det är en helt meningslös grej som den sortens idioter säger för att visa den som sitter på kåken sitt stöd. Det är såklart inget som på något sätt påverkar själva faktumet att de kommer fortsätta sitta på kåken. Det går att likna vid när små barn sitter och tittar på tecknat eller annan film och ropar till någon på filmen för att varna eller påkalla en av karaktärernas uppmärksamhet i filmen.

Hahaha, tack, perfekt beskrivet!

Hur många medlemmar finns i respektive gäng, hur många potentiella GMs finns i det här fallet? Har polisen svept in typ 50% eller 5% av dem som är rimliga att tro som gärningsmän?
Citera
2019-12-31, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadorerna
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/naPn8B/kand-rappare-gripen--misstanks-for-mord

Känd rappare bland de 5 gripna..

Samma kända rappare som greps för gruppvåldtäkten av den minderåriga flickan i Hässelby för en tid sedan? Vilket patrask...
Citera
2019-12-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Samma kända rappare som greps för gruppvåldtäkten av den minderåriga flickan i Hässelby för en tid sedan? Vilket patrask...
Fast där blev det bevisat att han inte hade något med saken att göra.
Citera
2019-12-31, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani

Då kanske Linda Pira går ut och stödjer denna fina rappare med som hon gjorde då utan objektivitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in