2019-12-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Hahaha, vem fan bryr sig om plastskiten blir demolerad. Blir ändå Djurgården som får betala för kalaset. De (eller vem som helst) får gärna fortsätta att agera likt bärsärkande apor på vår plan nu i semestertider, till dess att vi blivit väck plasten.

Däremot är det ju väldigt trevligt att njuta av allt grinande folk som du och TrogenHammarby bjuder på. Det ger lite ljus i den gråa tillvaro som en femteplats innebär. Så tack!
Sanslös förlorarmentalitet att sitta och onanera till när ännu ett lag firar guld på sin hemmaplan med hänvisan till att guldlagets rivaler lider.

Och folk kallar oss för förlorare, jisses.
Citera
2019-12-27, 19:50
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Hahaha, vem fan bryr sig om plastskiten blir demolerad. Blir ändå Djurgården som får betala för kalaset. De (eller vem som helst) får gärna fortsätta att agera likt bärsärkande apor på vår plan nu i semestertider, till dess att vi blivit väck plasten.

Däremot är det ju väldigt trevligt att njuta av allt grinande folk som du och TrogenHammarby bjuder på. Det ger lite ljus i den gråa tillvaro som en femteplats innebär. Så tack!
Ha lite stolthet ffs.
Citera
2019-12-27, 20:17
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Sanslös förlorarmentalitet att sitta och onanera till när ännu ett lag firar guld på sin hemmaplan med hänvisan till att guldlagets rivaler lider.

Haha, guldlagets rivaler? Det viktiga är att Malmö inte vinner, de har redan stort nog försprång. Att hjälpa dem få kvala mot CL vs att hjälpa Djurgården få kvala mot CL är ett enkelt val. Att du också gråter blod är bara en extra bonus.

Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Ha lite stolthet ffs.

menar du den stolthet som ni MFF:are visade när ni jublade efter att ha fått kuk av oss i slutomgången 2015, och på så sätt hjälpt till att spela bort Göteborg från guldet?

Nä, Peking tjänar på att Djurgården vann kontra MFF. Det borde även svagbegåvade individer som du förstå. Men grina gärna mer.
Citera
2019-12-27, 23:24
Medlem
Höjdpunkt: Råttkrossen var rätt så skön, nu var det förvisso ett experimentellt AIK vi mötte men det är ändå alltid riktigt nice att ... ja, typ förnedra Gnaget.

Antiklimax: Domarna, och då kanske framförallt deras(Ekberg) insats i matchen mot Gnagarna borta. Filmningar galore. Ekberg har snabbt seglat upp som den värsta skitdomaren i AS efter denna säsongen.
Citera
2019-12-28, 00:41
Medlem
Citat:
Haha, guldlagets rivaler? Det viktiga är att Malmö inte vinner, de har redan stort nog försprång. Att hjälpa dem få kvala mot CL vs att hjälpa Djurgården få kvala mot CL är ett enkelt val. Att du också gråter blod är bara en extra bonus.
Haha, du försöker dölja det faktum att ni är seriens knulldocka med att ni "ville förlora", det gör det mer äkta!
Är Peking seriens enda lag som vill se motståndaren fira guld på sin arena?
Citera
2019-12-28, 04:55
Medlem
Korders avatar
Citat:
Haha, du försöker dölja det faktum att ni är seriens knulldocka med att ni "ville förlora", det gör det mer äkta!
Är Peking seriens enda lag som vill se motståndaren fira guld på sin arena?

Lagom förvirrat inlägg. Full?

Citat:

Är det konstigt? Du kallar Peking för förlorare samtidigt som den enda gången ni någonsin har vunnit något var med en pekingtränare vid rodret.

Du får jättegärna fortsätta sitta här och kissa i motvind, men det enda "faktumet" som går att konstatera är att Hammarby är det ultimata loserlaget. Det kan vi nog alla, bajare exkluderade, vara rörande överens om. Med plattformen man har att bygga på borde Hammarby vara ett topplag titt som tätt, istället är årets tredjeplats ett av klubbens allra bästa resultat någonsin, samtidigt som ni har färre SM-guld än Åtvidaberg. Patetiskt men komiskt.
Citera
2019-12-28, 09:43
Medlem
Citat:
Lagom förvirrat inlägg. Full?

Är det konstigt? Du kallar Peking för förlorare samtidigt som den enda gången ni någonsin har vunnit något var med en pekingtränare vid rodret.

Du får jättegärna fortsätta sitta här och kissa i motvind, men det enda "faktumet" som går att konstatera är att Hammarby är det ultimata loserlaget. Det kan vi nog alla, bajare exkluderade, vara rörande överens om. Med plattformen man har att bygga på borde Hammarby vara ett topplag titt som tätt, istället är årets tredjeplats ett av klubbens allra bästa resultat någonsin, samtidigt som ni har färre SM-guld än Åtvidaberg. Patetiskt men komiskt.
Haha ja, var rätt packad inatt.

Men står kvar vid åsikten att det är pinsamt hur ni är så obrydda om att andra lag får ta över er arena och dessutom fira guld där. Sjukt förödmjukande.
Att sitta och håna oss för att vara förlorare när du i förra inlägget jublar över att lag firar guld på er arena är bara skrattretande.
Citera
2019-12-29, 06:17
Avslutad
Årets höjdpunkt är dels det fantastiska spel som Bajen för under hösten när vi mötte AIK, Djurgården samt Malmö och piskade alla tre. Framför allt så måste jag dock lyfta fram den fantastiska anfallsfotbollen som genomsyrade säsongen och som var överlägsen i Allsvenskan.

Antiklimax för mig är ändå Kalmar borta som var bland de värsta matcherna som jag upplevt. Hade den gått som det borde ha gått så hade tabellen sett annorlunda ut när allt var klappat och klart.
Citera
2019-12-29, 16:20
Medlem
BestCoast.s avatar
Höjdpunkt:
Att vi höll oss kvar i Allsvenskan med ganska god marginal!
Antiklimax:
Domarkåren, vet inte vem man ska ogilla mest av dessa inkompetenta klåpare. Jag är ingen som förespråkar VAR rent principiellt, men med denna klass som dom svenska domarna besitter är det ett måste.
Citera
2019-12-29, 22:13
Medlem
snurresnigels avatar
Höjdpunkt:
Länk

Antiklimax:
Bortaderbyt mot gnaget
Citera
2019-12-30, 00:13
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Höjdpunkt:
Att vi höll oss kvar i Allsvenskan med ganska god marginal!
Antiklimax:
Domarkåren, vet inte vem man ska ogilla mest av dessa inkompetenta klåpare. Jag är ingen som förespråkar VAR rent principiellt, men med denna klass som dom svenska domarna besitter är det ett måste.
Titta vad som har hänt i de länder som använder sig av VAR, exempelvis gårdagens PL-matcher i närtid. Nej det får bara inte komma till svensk fotboll, det vore förödande.

Men ja domarnivån har blivit sämre år efter år och där är väl alla överens, men då får man väl börja med straffområdes domare/goal line technology som steg 1.

Det kommer givetvis missas i alla fall och inte dammsuga situationer som VAR, men handen på hjärtat.. vill vi verkligen ha det som i PL? När/om det väl är här är jag övertygad om att VAR-förespråkarna nu kommer ändra sig ganska snabbt, men då är det redan försent.

Inte min mening att stå med pekpinnen mot dig, är bara sjukt frustrerad och trött på skiten, och då är jag inte ens den som följer internationell fotboll speciellt mycket.
Citera
2019-12-30, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Titta vad som har hänt i de länder som använder sig av VAR, exempelvis gårdagens PL-matcher i närtid. Nej det får bara inte komma till svensk fotboll, det vore förödande.

Men ja domarnivån har blivit sämre år efter år och där är väl alla överens, men då får man väl börja med straffområdes domare/goal line technology som steg 1.

Det kommer givetvis missas i alla fall och inte dammsuga situationer som VAR, men handen på hjärtat.. vill vi verkligen ha det som i PL? När/om det väl är här är jag övertygad om att VAR-förespråkarna nu kommer ändra sig ganska snabbt, men då är det redan försent.

Inte min mening att stå med pekpinnen mot dig, är bara sjukt frustrerad och trött på skiten, och då är jag inte ens den som följer internationell fotboll speciellt mycket.
Är domarnivån så mycket sämre? Är det inte även så att det nu finns repriser ur alla möjliga vinklar, och många domslut ältas mer än spelet i vissa studios.

För något år sedan var det mer, "det var kanske offside", och sedan gick man vidare (och lärde sig försvara på hörnor).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in