2019-12-29, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Hon har tränat sina glutus maximus på ett bra sätt också. Kanske därför hon är så stark på slutet

Helt klart den mest snygga och vältränade bakdelen i världscupen. Ser redan fram emot backen.
2019-12-29, 13:06
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Har man inte sådan toppfart som Kläbb, Pell och Jo har så tjänar man aldrig på att jamsa i lågt tempo i en final. Det vet alla.

Alla vet också att Häggström kör sig tom om han försöker spräcka det fältet. Det finns ingen som han knäcker med hög fart. Position är det som gäller.
2019-12-29, 13:07
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ronaldo har både haft brudar och har ett barn. Det behöver ju inte betyda jättemycket.

Jo då men Kläbo lägger sig bara när Calle är där med staven inte när man fiser åt hans håll som fallet med Ronaldo
2019-12-29, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Men så får vi istället repris på Calles och Thorns Sefeeld-sprintar och så hade alla gnällt på det istället. Win win. Det vet alla.

Du menar Thorns damp-ryck när han ledde med typ 10 sekunder efter 300 meter? Finns ju liksom ett mellanting att sträva efter.
2019-12-29, 13:09
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Citat:
Hon sa: "Det blev väl för tajt i kurvan, vi ville väl fortsätta gosa jag och min roommate".

Jag tror alla normala här inne INTE tolkar det som du gjorde.

2:47:15
https://www.svtplay.se/video/24581584/vinterstudion/vinterstudion-29-dec-06-00-1

Om man inte är sjukt illvillig tolkar INGEN det som du gör.
2019-12-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt_Kirk
Alla vet också att Häggström kör sig tom om han försöker spräcka det fältet. Det finns ingen som han knäcker med hög fart. Position är det som gäller.

Ja och han höll ju optimal position i kvart och semi när han bestämde sig för att gasa på. I finalen misslyckades han ju med allt.
2019-12-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt_Kirk
2:47:15
https://www.svtplay.se/video/24581584/vinterstudion/vinterstudion-29-dec-06-00-1

Om man inte är sjukt illvillig tolkar INGEN det som du gör.

Tack men det var just den sekvensen jag citerade.

Vad menade hon med: "Det blev väl för tajt i kurvan, vi ville väl fortsätta gosa jag och min roommate", annars då?
2019-12-29, 13:13
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Citat:
Ja och han höll ju optimal position i kvart och semi när han bestämde sig för att gasa på. I finalen misslyckades han ju med allt.

Haha. Ok..

Köra ifrån Kläbo och Pellegrino. Ok..
Medlem
Alkibiadess avatar
Fyra svenskor topp-10 i totalen är ju helt OK.
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Du menar Thorns damp-ryck när han ledde med typ 10 sekunder efter 300 meter? Finns ju liksom ett mellanting att sträva efter.
Givetvis, men samtidigt har vi sett gång på gång att Klaebo gärna låter dragvilliga åkare som Bolshunov och Ustiugov dra upp tempot för att lägga sig tryggt bakom utan att ens se ansträngd ut.

Det är antagligen inte inte lätt att ta perfekta beslut när man möter överlägset motstånd.
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Citat:
Tack men det var just den sekvensen jag citerade.

Vad menade hon med: "Det blev väl för tajt i kurvan, vi ville väl fortsätta gosa jag och min roommate", annars då?

Du gnällde över att hon fjantade bort fallet.
2019-12-29, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Jo då men Kläbo lägger sig bara när Calle är där med staven inte när man fiser åt hans håll som fallet med Ronaldo

Tror både villigt lägger sig på alla fyra när det närmar sig stavar. Kläbbe och Iver verkar ha en öm relation utan gränser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in