2019-12-29, 12:57
Medlem
Bra dag ändå för svenskarna tycker jag. Är tourtotalen jag främst vill följa svenskar i och Ebba slapp tappa en massa till dom allra bästa distansåkarna vilket det fanns en farhåga för. Samtidigt som Häggström väl typ går upp på pallen totalt.

Lundgren kunde nått final men semifinal ger också många fina sekunder mot dom flesta som tampas i totalen.
2019-12-29, 12:59
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Bra dag ändå för svenskarna tycker jag. Är tourtotalen jag främst vill följa svenskar i och Ebba slapp tappa en massa till dom allra bästa distansåkarna vilket det fanns en farhåga för. Samtidigt som Häggström väl typ går upp på pallen totalt.

Lundgren kunde nått final men semifinal ger också många fina sekunder mot dom flesta som tampas i totalen.

Tack för en nykter slutsats!
Känns lite bättre med det sagt
Medlem
HungalaBungalas avatar
Häggström är bra, men det är uppenbart hur mycket bättre Klaebo och Pellegrino är och då är det ändå stor skillnad mellan Klaebo och Pellegrino. Det finns liksom ingen taktik som kunde gjort att Häggström skulle ha en minsta chans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL
Vad är för jävla ledare. De måste ju säga åt en sån som Dahlqvist att hon måste lämna plats åt de som ligger bättre till i totalen och inte köra omkull dem.

Detta
2019-12-29, 13:00
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Men suck, Vad trodde Hägget, att han skulle ha bättre speed än Kläbbe, Pelle och Jovve i spurten i ett långsamt lopp?

Typisk Calle-taktik med övertro.

Han skulle självklart satt rejäl fart direkt istället.

Men herregud. För att Kläbo och grabbarna tål inte fart eller? De tål nog ett högre tempo än vad Häggström pallar med.
2019-12-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej hon sa att de inte pratat med varandra ännu, men att de är rumskamrater så de hinner nog ”mysa till det” under några dagar.
Med det menas att just nu känns det inget vidare men att man har god tid på sig att sansa sig och prata med varandra på ett vettigt sätt på rummet.

Du är så pantad. Fattar inte varför jag ids skriva till dig egentligen.

Hon sa: "Det blev väl för tajt i kurvan, vi ville väl fortsätta gosa jag och min roommate".

Jag tror alla normala här inne INTE tolkar det som du gjorde.
2019-12-29, 13:01
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Är Pellegrino gay?

Vete fan. Kläbo är det inte i a f. Såg hans youtubekanal igår där han var ute och köpte julklappar.
Jävlar vilken brud han hade :P
2019-12-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt_Kirk
Men herregud. För att Kläbo och grabbarna tål inte fart eller? De tål nog ett högre tempo än vad Häggström pallar med.

Har man inte sådan toppfart som Kläbb, Pell och Jo har så tjänar man aldrig på att jamsa i lågt tempo i en final. Det vet alla.
2019-12-29, 13:04
Medlem
Neppy före Johaug och Weng nu eller? Ebba och Östberg höll väl undan för Diggins, men T. Weng gick väl förbi och Lundgren är bra nära också.
2019-12-29, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Vete fan. Kläbo är det inte i a f. Såg hans youtubekanal igår där han var ute och köpte julklappar.
Jävlar vilken brud han hade :P

Ronaldo har både haft brudar och har ett barn. Det behöver ju inte betyda jättemycket.
2019-12-29, 13:05
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Har man inte sådan toppfart som Kläbb, Pell och Jo har så tjänar man aldrig på att jamsa i lågt tempo i en final. Det vet alla.
Men så får vi istället repris på Calles och Thorns Sefeeld-sprintar och så hade alla gnällt på det istället. Win win. Det vet alla.
2019-12-29, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk

Håller med dig bra för totalen blev de ändå bra, mest surt tycker jag de är för Jonna de är dagens stora minus

Neprjajeva var väl den som fick till de riktigt bra av dom i totalen nu men känns som Ebba ska kunna jobba ifatt den tiden och att de här kan kostat en del för henne men oj vilka avslutingar hon kan ha såg även de i Davos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in