Om jag Johan för över 100.000 till Anton och han självmant och medvetet loggar in mig på en spelsida med hjälp av sitt Bank id. Begår han och jag något brott då?
Jag lånar hans bank id till att spela så att säga. Sen för Anton över pengarna till mig efter jag vunnit?
Finns det någon lag som bryts här? Både jag och Anton är som sagt med på detta. Jag vet att det inte är tillåtet för själva spelsidan. Men vad säger svensk lag om detta?
Jag vill ENDAST att folk som kan ämnen svarar.
Varför spelar du inte i ditt egna bank ID? Den frågan kommer komma så jag svarar på den. Eftersom jag har spelat väldigt länge på högre nivåer med mycket vinst. Vilket har resulterat i att spelbolagen lagt en limit på mig. Jag kan inte spela på dom nivåerna jag brukar, Utan kanske på 1/20 av vad jag brukar spela på.
Kommer endast diskutera detta och inget annat. Mvh
Precis. Man behöver ju inte ens kunna det för att ställa den frågan.
Hur fan ska han kunna logga in dig med sitt eget BankID????
Ja hur gör man ? Man skriver personnr 760114-7117 verifiera. Det skickas till hans mobil eftersom det är kopplat till hans personnummer. Han skriver i sin kod. Inne
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!