2019-12-28, 20:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jo det går utmärkt att rösta för fler våldtäkter eftersom hela vänsterblocket har en politik som leder till det.

Och högerblocket eftersom mycket av kriminaliteten såsom våldtäkter och gängverksamhet utförs av svenska medborgare i 2:a/3:e generation. Såklart även nyanlända.
Citera
2019-12-28, 20:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det du själv anser är oacceptabelt är oacceptabelt ^^ Vägrar inte svarar på någonting, Tycker bara att du, din våldtäktsapologet, inte riktigt är värd att besvara ibland, om jag inte har jävligt tråkigt.

Då borde du inte vara rädd att svara på frågan:

En grundläggande princip är att endast det samhället anser är oacceptabelt är olagligt, håller du med om den principen?
Citera
2019-12-28, 20:43
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Du får gärna visa vart jag har påstått det. Annars utgår jag från att du hallucinerar,,

(FB) Feminister har fel. Det är kvinnas fel om hon blir våldtagen!

I det inlägget använder du vad ett fåtal personer skrivit för att bevisa att SD/afs/NMR står för våldtäkt. Isåfall så kan man också använda vad ett fåtal feminister skrivit som bevis för att feminism står för manshat.
Citera
2019-12-28, 20:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Och högerblocket eftersom mycket av kriminaliteten såsom våldtäkter och gängverksamhet utförs av svenska medborgare i 2:a/3:e generation. Såklart även nyanlända.

"svenska medborgare i 2:a/3:e generation", du menar en direkt följd av massinvandringen.
Citera
2019-12-28, 20:44
Avstängd
Citat:
Då borde du inte vara rädd att svara på frågan:

En grundläggande princip är att endast det samhället anser är oacceptabelt är olagligt, håller du med om den principen?

Jag håller med om att du anser att du tycker att det är bra ifall folk blir våldtagna. Är det det du frågar om?
Citera
2019-12-28, 20:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag håller med om att du anser att du tycker att det är bra ifall folk blir våldtagna. Är det det du frågar om?

Så du vågar fortfarande inte svara på frågan:

Istället upprepade du din lögn.
Citera
2019-12-28, 20:47
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
"svenska medborgare i 2:a/3:e generation", du menar en direkt följd av massinvandringen.

Nja massinvandring och massinvandring, jag menar flera flera år innan 2015/2016.

Sen kan man ju såklart tolka varje år med invandring som "massinvandring" beroende på hur känslig man är.
Citera
2019-12-28, 20:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
(FB) Feminister har fel. Det är kvinnas fel om hon blir våldtagen!

I det inlägget använder du vad ett fåtal personer skrivit för att bevisa att SD/afs/NMR står för våldtäkt. Isåfall så kan man också använda vad ett fåtal feminister skrivit som bevis för att feminism står för manshat.

Det är du och SD/Afs/NMR som hävdar att folk vill bli våldtagna pga ditt och datt. Jag hävdar att de flesta vill bi lämnade ifred och inte få nån WT-penis intryck i någon kroppsöppning såhär på söndagsmorgonen, helt ikke-inbjudet. Motbevisa mig, äckel!
Citera
2019-12-28, 20:48
Avstängd
Citat:
Så du vågar fortfarande inte svara på frågan:

Istället upprepade du din lögn.

Behövs inte sägas så mycet annat... Vill folk bli våldtagna för att de inte tycker som du? Nej. Ikke!

^Åter igen: Visa mig alla de som vill bli våldtagna och propagerar för det. Busenkelt eftersom alla vill det?
Citera
2019-12-28, 20:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nja massinvandring och massinvandring, jag menar flera flera år innan 2015/2016.

Sen kan man ju såklart tolka varje år med invandring som "massinvandring" beroende på hur känslig man är.

Fortfarande invandringen som är orsaken till detta även om du inte tycker den var så värst hög att den förtjänar att kallas för massinvandring. Du är kanske som ipsi besviken över att den är för låg?
Citera
2019-12-28, 20:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Behövs inte sägas så mycet annat... Vill folk bli våldtagna för att de inte tycker som du? Nej. Ikke!

Varför vågar du inte svara, vad är du så rädd för:

Citera
2019-12-28, 20:50
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Det är du och SD/Afs/NMR som hävdar att folk vill bli våldtagna pga ditt och datt. Jag hävdar att de flesta vill bi lämnade ifred och inte få nån WT-penis intryck i någon kroppsöppning såhär på söndagsmorgonen, helt ikke-inbjudet. Motbevisa mig, äckel!

Bevisa att SD/Afs/NMR hävdar att folk vill bli våldtagna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in