2019-12-28, 20:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Men snälla du, du har ju följt tråden så du måste ha sett alla hennes inlägg om det.

Jag har sett alla dina värdelösa inlägg. Specificera vad du vill, BarnArne!
Citera
2019-12-28, 20:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du och majoriteten röstade på partier som ökar våldtäkterna även om det är svårt för dig att diskutera det. Detta är ändå ett faktum som du får ta ansvar för.

Jag har inte svårt för att diskutera detta, konstigt att du fått det intrycket när jag i själva verket diskuterat det här väldigt mycket. Jag lägger märke till att du nu pratar om "ansvara för" istället för "acceptera" eller till och med "vilja".

Citat:
Röstade du för detta eftersom du ville ha fler våldtäkter eller eftersom du inte prioriterade frågan och accepterade att den politik du röstade för ledde till detta?

Går inte att rösta för "fler våldtäkter" i Sverige. Inget parti står för det.
Citera
2019-12-28, 20:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har inte svårt för att diskutera detta, konstigt att du fått det intrycket när jag i själva verket diskuterat det här väldigt mycket. Jag lägger märke till att du nu pratar om "ansvara för" istället för "acceptera" eller till och med "vilja".

Går inte att rösta för "fler våldtäkter" i Sverige. Inget parti står för det.

Jo det går utmärkt att rösta för fler våldtäkter eftersom hela vänsterblocket har en politik som leder till det.
Citera
2019-12-28, 20:07
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
De enda jag har hört propagera för att folk vill bli- och njuter av att bli våldtagna är SD/Afs/NMR/ISIS-folk. Visa mig 7K-folk som propagerar för det? Jag har då inte sett en enda..

Återigen så svarar du inte på mina frågor så jag tolkar det som att du vet att du har fel. Diskussionen är slut mellan oss. Jag visste att ingen feminist kunde svara på frågan ordentlig för då måste man erkänna att man måste rösta på 7K för att öka våldtäkterna.

Vi har reda förklarat det tidigare men eftersom det här är slutet av diskussionen mellan oss så kan jag förklara det en gång till.
1: MENA-invandring innebär våldtäkt eftersom det är i deras kultur och religion.
2: Att ÖKA MENA-invandringen innebär då per automatik att våldtäkterna ökar.
3: Med dessa fakta så kan vi dra slutsatsen att alla som vill öka MENA-invandringen då också vill öka våldtäkterna eller inte har något emot våldtäkterna.
4: 7K är för ökad MENA-invandring och är därmed för ökad våldtäkter.

Man KAN vara för ÖKAD invandring men EMOT våldtäkter, då måste man stänga gränserna för MENA-länder helt enkelt men låta övriga länder komma in.
Citera
2019-12-28, 20:08
Avslutad
Citat:
Ipsi har beklagat sig för att hennes röst inte har lett till fler våldtäkter, hon har uttryckt sin besvikelse över att det finns delar av landet där det inte förekommer.
Nej, jag har påtalat att alla de här som röstar sjuklöver år in och år ut för att de vill bli våldtagna torde tröttna snart när de fortfarande inte sett skymten av minsta våldtäktsafghan.
Citera
2019-12-28, 20:09
Avstängd
Citat:
Jo det går utmärkt att rösta för fler våldtäkter eftersom hela vänsterblocket har en politik som leder till det.

Och hela högerbrunblocket har väljare som talar varmt om det. Menar du att man bör rösta blått för att få bukt på det hela då?
Citera
2019-12-28, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Återigen så svarar du inte på mina frågor så jag tolkar det som att du vet att du har fel. Diskussionen är slut mellan oss. Jag visste att ingen feminist kunde svara på frågan ordentlig för då måste man erkänna att man måste rösta på 7K för att öka våldtäkterna.

Vi har reda förklarat det tidigare men eftersom det här är slutet av diskussionen mellan oss så kan jag förklara det en gång till.
1: MENA-invandring innebär våldtäkt eftersom det är i deras kultur och religion.
3: Med dessa fakta så kan vi dra slutsatsen att alla som vill öka MENA-invandringen då också vill öka våldtäkterna eller inte har något emot våldtäkterna.

Man KAN vara för ÖKAD invandring men EMOT våldtäkter, då måste man stänga gränserna för MENA-länder helt enkelt men låta övriga länder komma in.

Absolut, tolka vad du vill på vilket sätt du vill. Det är din hallucination.

SD/Afs/NMR är för våldtäkt och alt annat du skriver om. Bättre då att rösta på andra, så slipper man både er och MENA-åsikterna.

Har aldrig hört vänstern eller ens 7K uttrycka sådana extrema åsikter. Ge gärna exempel ifall du kan..
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-28 kl. 20:18.
Citera
2019-12-28, 20:14
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Absolut, tolka vad du vill på vilket sätt du vill. Det är din hallucination.

SD/Afs/NMR är för våldtäkt och alt annat du skriver om. Bättre då att rösta på andra, så slipper man både er och MENA-åsikterna.

Bevisa att SD/Afs/NMR är för våldtäkt.
Citera
2019-12-28, 20:15
Medlem
senhackarens avatar
Citat:

Du är ett forumtroll.
Citera
2019-12-28, 20:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och hela högerbrunblocket har väljare som talar varmt om det. Menar du att man bör rösta blått för att få bukt på det hela då?

En grundläggande princip är att endast det samhället anser är oacceptabelt är olagligt, håller du med om den principen?
Citera
2019-12-28, 20:19
Avstängd
Citat:
Bevisa att SD/Afs/NMR är för våldtäkt.

Ni är bevis nog
Citera
2019-12-28, 20:20
Avstängd
Citat:
En grundläggande princip är att endast det samhället anser är oacceptabelt är olagligt, håller du med om den principen?

Jag håller med om att du har propagerat för att våldtäkt bör avkriminaliseras och jag håller ikke med om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in