2019-12-28, 13:18
Medlem
Blev en Armaggedon tillslut. (Den sista på lagret hos Kistagrossen). Men de får in fler på måndag och tisdag. Mannen bakom kassan slängde även med en Pyrohero, ett paket med Thunder King XXL och ett paket med Airbombs för en extra hundring.

https://imgshare.io/image/c75e05e3-3ab5-4b6b-be63-d2941b4ad266.0mXQe
Citera
2019-12-28, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amplie
Blev en Armaggedon tillslut. (Den sista på lagret hos Kistagrossen). Men de får in fler på måndag och tisdag. Mannen bakom kassan slängde även med en Pyrohero, ett paket med Thunder King XXL och ett paket med Airbombs för en extra hundring.

Tycker armageddon ser fin ut. Ser inte ut att finnas hos bonden. Någon som vet om han säljer eller om den finns någonstans i närheten?
Citera
2019-12-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajlentshit
Tycker armageddon ser fin ut. Ser inte ut att finnas hos bonden. Någon som vet om han säljer eller om den finns någonstans i närheten?

Fyrverkerifabriken i Ljungby har den för 1895kr
Citera
2019-12-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marakas
Fyrverkerifabriken i Ljungby har den för 1895kr

Blir lite väl långt från ystad. Billesholm är smärtgränsen. Längre söderut isf.

Annars har jag kikat på yesbox, faboluos fanbox och sidney.

Hade sidney förra året tillsammans med magic showbox och majestic
Citera
2019-12-28, 16:14
Medlem
Någon som vet var man kan köpa fyrverkerier centralt i Göteborg?
Citera
2019-12-28, 16:28
Medlem
Legionariis avatar
Nu börjar det dra ihop sig, blev en Be Happy, Girl Power, Salute samt Airbombs ifrån Extreme. Blir väl en Valkyria och kanske en Crocodile ifrån Linders, sen är det färdigköpt för iår
Citera
2019-12-28, 18:27
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amplie

Jaha så de var du som snodde den sista
Fick bli en fabuluos fanbox för mig. Får hoppas den är ok med, men väldigt sugen på armageddon..
Citera
2019-12-28, 18:31
Medlem
-=Damian=-s avatar
hade gärna Lagt upp något här.. men vill gärna be om råd om någon duktig person kan?

Ska köpa av Svea fyrverkerier imorgon.

Jag kommer köpa en sats med småsaker som barnen kan kika på vid 7-8 tiden..

Men sen vill jag gärna ha en bra tårta för låt säga.. 6-700 spänn? Vill gärna ha lite fart i den där det skjuts av i snabb följd, gärna lite kometsvansar och sådant också.

Samt ett par schyssta rör.. vad de nu heter. tex vikingbomb.. gärna med en hög tum så det blir en bra knall och stor effekt

Hoppas någon kan guida mig i den här djungeln
Citera
2019-12-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
hade gärna Lagt upp något här.. men vill gärna be om råd om någon duktig person kan?

Men sen vill jag gärna ha en bra tårta för låt säga.. 6-700 spänn? Vill gärna ha lite fart i den där det skjuts av i snabb följd, gärna lite kometsvansar och sådant också.

Samt ett par schyssta rör.. vad de nu heter. tex vikingbomb.. gärna med en hög tum så det blir en bra knall och stor effekt

Är det bara Svea du tänker köpa ifrån? Eller har du tillgång till andra märken också?
Citera
2019-12-28, 20:23
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-

Jag gillar Asgaard för 700 med ett skönt tempo och väldigt fina färger. Sen är ju Valhall på "kampanj" för 600, med ett snabbt tempo, saluter och mycket knaster
Citera
2019-12-28, 20:42
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra1897
Är det bara Svea du tänker köpa ifrån? Eller har du tillgång till andra märken också?

skulle tro att det finns fler återförsäljare i området. bot i Helsingborg så här finns ju hundratals ställen att handla på. men Svea ligger nära och bra. men Bonden i billesholm Handlade jag mycket hos förr. osäker vad han kör för märke på sitt bara
Citera
2019-12-28, 20:43
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Jag gillar Asgaard för 700 med ett skönt tempo och väldigt fina färger. Sen är ju Valhall på "kampanj" för 600, med ett snabbt tempo, saluter och mycket knaster

Ja asgaard kikade jag lite på. filmen ser kul ut! så den är en favorit änsålänge. verkar vara bra drag för en vettig peng. men Det jag saknar med Svea verkar vara dessa "bombrör"? körde en del 5" förr.. och hade gärna kört något fetare, men är så jävla bakom numera. fyrverkeri var en hobby för 10 år sedan ca där man hade koll på det mesta.. men nu är jag helt nollad dessvärre :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in