2019-12-25, 18:08
Medlem
KringExs avatar
Oxy ska tas oralt! hur många gånger ska jag behöva skriva det! Det har mycket bättre biotillgänglighet oralt än nasalt. Den enda lilla fördelen med att snorta är att effekten kommer fortare men du behöver större mängd. Nej, svälj din Oxy och du får längre rus och behöver mindre mängd än om du snortar!
Citera
2019-12-28, 15:47
Medlem
spacetrips avatar
Näsan alltid min vän!
Citera
2019-12-28, 16:31
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Oxy ska tas oralt! hur många gånger ska jag behöva skriva det! Det har mycket bättre biotillgänglighet oralt än nasalt. Den enda lilla fördelen med att snorta är att effekten kommer fortare men du behöver större mängd. Nej, svälj din Oxy och du får längre rus och behöver mindre mängd än om du snortar!

När jag gick på oxy så vart det alltid näsan, gillar smaken av dom plus att det slår på hårdare
Citera
2019-12-28, 16:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
När jag gick på oxy så vart det alltid näsan, gillar smaken av dom plus att det slår på hårdare

Ja påslaget blir snabbare och hårdare men det krävs större mängd och ruset varar kortare
Citera
2019-12-28, 18:02
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ja påslaget blir snabbare och hårdare men det krävs större mängd och ruset varar kortare

Inte för mej, sväljer jag så behöver jag minst en grön... näsan max 40mg om jag inte är ingåd
Citera
2019-12-28, 20:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Inte för mej, sväljer jag så behöver jag minst en grön... näsan max 40mg om jag inte är ingåd

Då har du nåt enzymfel i magen som inte tar upp drogen ordentligt.
Har du testat snorta en mängd och sen nästa dag svälja exakt samma mängd? Får du bättre effekt nasalt då så är det nåt fel på dig, eller så ljuger du
Citera
2019-12-28, 20:18
Medlem
ZadMan32s avatar
varför inte både oralt och nasalt? det du snortar slår på fortare och hårdare och sen kommer det orala ruset smygande? bästa av två världar eller?

när jag gick på oxy hade jag depot, små blåa hårda jävlar tror de var från Mundipharma och dom krossade jag och snortade en del av pulvret resten tog jag oralt och sen toppade jag det med en fet spliff på altanen, det slog på rätt bra vill jag minnas
Citera
2019-12-29, 00:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tycker det bästa är att både snorta och svälja oxy.
Citera
2019-12-29, 08:24
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Då har du nåt enzymfel i magen som inte tar upp drogen ordentligt.
Har du testat snorta en mängd och sen nästa dag svälja exakt samma mängd? Får du bättre effekt nasalt då så är det nåt fel på dig, eller så ljuger du

Varför skulle jag ljuga för?. Händer ju fan inte ett skit om man sväljer helt värdelöst. För bästa effekt är näsan helt Klart.. kanske du som ljuger?
Citera
2019-12-29, 08:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Varför skulle jag ljuga för?. Händer ju fan inte ett skit om man sväljer helt värdelöst. För bästa effekt är näsan helt Klart.. kanske du som ljuger?

Haha nej jag ljuger inte men jag VET att Oxy tas upp bättre oralt än nasalt. Du kan fråga vilken läkare du vill.
Citera
2019-12-29, 08:45
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Haha nej jag ljuger inte men jag VET att Oxy tas upp bättre oralt än nasalt. Du kan fråga vilken läkare du vill.

Jag vett att det tar upp bättre oralt. Men för mej får jag bättre effekt att ta en näsa.. samma lika mina kompisar snabbare och hårdare rus..
Citera
2019-12-29, 08:47
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:

Oralt är bra om man har smärta. Men ska man knarka på oxy så är det näsan som gäller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in