2019-12-28, 16:30
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nejdå. Majoriteten sitter inte och skapar- och fyller trådar och spenderar veckor i streck på att försöka övertyga massorna om att kvinnor vill bli våldtagna och att det faktiskt är bäst för dem, rent biologiskt och historiskt. Det är du och dina gelikar som står för det beteendet.

Det är ingen som sagt att majoriteten skriver på flashback. Det jag skrev var att en majoritet av folket röstar för en politik som kraftigt ökar antalet våldtäkter, de accepterar eller kanske t.o.m. gillar det alltså.
Citera
2019-12-28, 16:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är ingen som sagt att majoriteten skriver på flashback. Det jag skrev var att en majoritet av folket röstar för en politik som kraftigt ökar antalet våldtäkter, de accepterar eller kanske t.o.m. gillar det alltså.

Förvirrande. Vi vet absolut att SD/Afs/NMR inte är vägen att gå och C verkar inte vara det heller. Kanske dags för en ny väg som tar avstånd ifrån Islamister/Brunhögerhjon/Centerparister då?

Kanske tänkte inte kvinnor 18-29 så tokigt ändå när de röstade på MP+V?
Citera
2019-12-28, 16:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Förvirrande. Vi vet absolut att SD/Afs/NMR inte är vägen att gå och C verkar inte vara det heller. Kanske dags för en ny väg som tar avstånd ifrån Islamister/Brunhögerhjon/Centerparister då?

Varför fokuserar du på SD/Afs/NMR när vi diskuterar att en majoritet röstar fram en politik som leder till en kraftig ökning av våldtäkter? Och om du vill ta avstånd från islamism och Sharia i svenska domstolar som friar våldtäktsmän kan du inte rösta på de fem vänsterpartierna. MP är genomsyrat av islamism t.ex.
Citera
2019-12-28, 16:43
Avstängd
Citat:
Varför fokuserar du på SD/Afs/NMR när vi diskuterar att en majoritet röstar fram en politik som leder till en kraftig ökning av våldtäkter? Och om du vill ta avstånd från islamism och Sharia i svenska domstolar som friar våldtäktsmän kan du inte rösta på de fem vänsterpartierna.

Och absolut inte SD/Adf/NMR/C eftersom deras väljare förespråkar liknande saker. Jag kan däremot inte hitta några från Mp/V/S/M/Kd som förespråkar något liknande. Konstigt... Du kan säkert göra det, du som hävdar att alla de som röstar för 7K gör det för att de vill bli våldtagna. Du måste kunna hitta 100-tals väljare som propagerar för just våldtäkt eftersom det är deras innersta dröm. Annars är det bara ni om gör det (jag kan komma med exempel).
Citera
2019-12-28, 16:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och absolut inte SD/Adf/NMR/C eftersom deras väljare förespråkar liknande saker. Jag kan däremot inte hitta några från Mp/V/S/M/Kd som förespråkar något liknande. Konstigt... Du kan säkert göra det, du som hävdar att alla de som röstar för 7K gör det för att de vill bli våldtagna. Du måste kunna hitta 100-tals väljare som propagerar för just våldtäkt eftersom det är deras innersta dröm. Annars är det bara ni om gör det (jag kan komma med exempel).

Du är som sagt var fri att rösta för våldtäkter, Sharia, och islamism när du vill ha det. Detta har inget med SD att göra så fokusera du på det partiet du har valt som driver detta.
Citera
2019-12-28, 16:47
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Tycker du sossarnas politik leder till trygghet, är våldtäkter, bilbränder, sprängningar av bostadshus, avrättningar av kvinnor med barn på öppen gata trygghet?

Nu diskuterar vi ju inte mig eller vad jag tycker. Jag bor i Malmö, men majoriteten av svenskarna bor inte i storstäder där kvinnor tillsammans med grovt kriminella blir ihjälskjutna, barn i famnen eller ej.
Citera
2019-12-28, 16:48
Avstängd
Citat:
Du är som sagt var fri att rösta för våldtäkter, Sharia, och islamism när du vill ha det. Detta har inget med SD att göra så fokusera du på det partiet du har valt som driver detta.

Tack, jag vet att jag kan rösta på SD/Afs/NMR och avkriminalisering av våldtäkt. Detta vill jag inte och förmodligen inte många andra heller, därav valresultaten.
Citera
2019-12-28, 16:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nu diskuterar vi ju inte mig eller vad jag tycker. Jag bor i Malmö, men majoriteten av svenskarna bor inte i storstäder där kvinnor tillsammans med grovt kriminella blir ihjälskjutna, barn i famnen eller ej.

En hög andel bor i storstäder, men även om man inte gör det har man förstås ett ansvar för den politik man röstar fram i landet.

Citat:
Tack, jag vet att jag kan rösta på SD/Afs/NMR och avkriminalisering av våldtäkt. Detta vill jag inte och förmodligen inte många andra heller, därav valresultaten.

Du har missförstått, det är vänsterblocket som driver på för en avkriminalisering av våldtäkter, C har t.om. tillsatt nämndemän som friat från våldtäkt med Sharia som stöd. SD är förstås emot detta men nu är det vänsterblocket som har makten och detta stödjer du. Både fler våldtäkter och att lagstiftningen ändras mot islamism alltså.
Citera
2019-12-28, 17:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
En hög andel bor i storstäder, men även om man inte gör det har man förstås ett ansvar för den politik man röstar fram i landet.

Visst har man det. Men varken du eller jag vet vilka hjärtefrågor väljarna har varmast om hjärtat och varför de röstar som de gör. Demokrati du vet......
Citera
2019-12-28, 17:03
Avstängd
Citat:
Du har missförstått, det är vänsterblocket som driver på för en avkriminalisering av våldtäkter, C har t.om. tillsatt nämndemän som friat från våldtäkt med Sharia som stöd. SD är förstås emot detta men nu är det vänsterblocket som har makten och detta stödjer du. Både fler våldtäkter och att lagstiftningen ändras mot islamism alltså.

Nej då. Det är du och dina gelikar som har startat tråden och som bokstavligen spenderat veckor åt att försöka övertyga folk att:

* Kvinnor vill bli våldtagna
* Deras biologi är skapad för att bli våldtagna.
* De mår bra av att bli det, även om de inte själva vet om det
* Deras avkomma blir som starkast om den skapas genom en våldtäkt eftersom vådltäktsmannen är starkare än dem
* Man bajsar inte på sig om man binds upp och våldtas av en främmande man, man älskar det.
* Även om de själva inte vet om det så älskar de att bli våldtagna.

Och du tycker att detta är bra argument för att folk ska rösta som du för att undvika att bli våldtagna.

Misstänker att du kommer att leva resten av ditt liv utan att se ironin i detta
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-28 kl. 17:25.
Citera
2019-12-28, 17:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Visst har man det. Men varken du eller jag vet vilka hjärtefrågor väljarna har varmast om hjärtat och varför de röstar som de gör. Demokrati du vet......

Det är precis vad jag sagt, det är inte säkert alla som röstar på våldtäktspartierna verkligen älskar våldtäkter men de accepterar det eftersom de har andra hjärtefrågor.
Citera
2019-12-28, 17:16
Avstängd
Citat:
Det är precis vad jag sagt, det är inte säkert alla som röstar på våldtäktspartierna verkligen älskar våldtäkter men de accepterar det eftersom de har andra hjärtefrågor.

Att rösta SD/Afs/NMR vore ju uppenbarligen att acceptera våldtäktsivrarna. Bara att se i denna tråden ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in