2019-12-27, 23:24
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunrise01
Det är försent för misslyckanden han är ju nästan 40 år gammal, ingen normal förväntar sig stordåd av honom nästa år i Milan

Att ruttna bort på bänken vore iofs ett misslyckande.
Citera
2019-12-27, 23:32
Medlem
Finns tydligen inga gränser av pinsamhet så länge det handlar om fotboll:
https://www.instagram.com/p/B6lmm2xHign/?utm_source=ig_embed
Citera
2019-12-28, 00:17
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Finns tydligen inga gränser av pinsamhet så länge det handlar om fotboll:
https://www.instagram.com/p/B6lmm2xHign/?utm_source=ig_embed

Äh, gammal skåpmat, den har vi sett förr.
Citera
2019-12-28, 00:33
Medlem
Tubleross avatar
Jag har inte särskilt bra koll på den italienska ligan men vad jag hört ska den vara ganska ”långsam” jämfört med de andra europeiska toppligorna. Vilket jag tror passar Zlatan perfekt då han som sagt blivit långsammare med åren, dock är fysiken den samma, så att brottas lite med Serie A spelare blir nog inte Zlatans största problem direkt.

Anledningen till att det inte riktigt funkade i La Galaxy var ju inte för att anfallet eller Zlatan för den delen inte gjorde mål utan för att försvaret släppte in mål som en spolande toalett varje match. Nu är det ju faktiskt lite skillnad, Milans problem är ju inte direkt försvaret, det är ganska vattentätt och bra, det är ju anfallet som inte funkat den här säsongen.

Avslutningsvis önskar jag Zlatan all lycka i Italien och hoppas Milan lyckas ta en CL plats vilket jag faktiskt inte ser som orealistiskt. Zlatan vet att detta är den stora finalen och slutet på karriären så att misslyckas tror jag inte riktigt står på hans agenda.
Senast redigerad av Tubleros 2019-12-28 kl. 00:44.
Citera
2019-12-28, 01:08
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Jag har inte särskilt bra koll på den italienska ligan men vad jag hört ska den vara ganska ”långsam” jämfört med de andra europeiska toppligorna.

Gammal skåpmat. Det finns en hel del snabba rackare där. Det är inte samma lågtempofegfotboll som förr.

Citat:
Vilket jag tror passar Zlatan perfekt då han som sagt blivit långsammare med åren, dock är fysiken den samma, så att brottas lite med Serie A spelare blir nog inte Zlatans största problem direkt.

Oavsett tempo så kan Zlatan nyttja sin styrka, sitt spelsinne, sitt skott och sin teknik.

Citat:
Anledningen till att det inte riktigt funkade i La Galaxy var ju inte för att anfallet eller Zlatan för den delen inte gjorde mål utan för att försvaret släppte in mål som en spolande toalett varje match. Nu är det ju faktiskt lite skillnad, Milans problem är ju inte direkt försvaret, det är ganska vattentätt och bra, det är ju anfallet som inte funkat den här säsongen.

Precis, Milan har något att bygga på, men sen tror jag inte Zlatan kommer ösa in en balja per match.

Citat:
Avslutningsvis önskar jag Zlatan all lycka i Italien och hoppas Milan lyckas ta en CL plats vilket jag faktiskt inte ser som orealistiskt. Zlatan vet att detta är den stora finalen och slutet på karriären så att misslyckas tror jag inte riktigt står på hans agenda.

Menar du att det skulle vara realistiskt att ta in 14 poäng på 21 matcher? Det är klart att det KAN gå, men jag ser det inte hända.
Citera
2019-12-28, 08:07
Medlem
Joe Blows avatar
Cykeltjuven kommer att bli utvisad minst en gång under sina första tre matcher. Dels går det för fort för honom viket blir frustrerande och dels vill han visa att han är tillbaka och skall spela tufft och hårt. På det följer bänken samt konflikter med tränaren och lagkamraterna.
Citera
2019-12-28, 10:23
Avstängd
Angående Zlatans återkomst till Milan.
Förväntningarna är uppskruvade och många säger att det är Gud eller Messias som kommer.

Läste det på svt text.
Citera
2019-12-28, 10:26
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Tror att Zlatan kommer att göra en mindre bra sejour i Milan och lägga av med fotbollen nästa år. Han håller inte längre på den högsta nivån.
Citera
2019-12-28, 11:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Tror att Zlatan kommer att göra en mindre bra sejour i Milan och lägga av med fotbollen nästa år. Han håller inte längre på den högsta nivån.

Vad baserar du det på? Han var ju uppenbarligen för bra för MLS i alla fall.
Citera
2019-12-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Vad baserar du det på? Han var ju uppenbarligen för bra för MLS i alla fall.

Kommer även C Vela gå till en annan liga?
Citera
2019-12-28, 11:58
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Kommer även C Vela gå till en annan liga?

Det återstår att se, men han skulle hålla måttet i vilken liga som helst i världen iaf.
Citera
2019-12-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det återstår att se, men han skulle hålla måttet i vilken liga som helst i världen iaf.

Det borde han rent sportsligt, eller så trivs han med boendet.
Att MLS inte håller hög klass visar topp 4 tydligt.

1 C Vela Los Angeles FC 36
2 Z Ibrahimovic LA Galaxy 31
3 J Martínez Atlanta United FC 28
4 D Rossi Los Angeles FC 17
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här