2019-12-27, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Att bajsa på sig stämmer inte. Det är ett ordspråk ifall du inte visste om det. Det finns ingen koppling mellan att bajsa och rädsla. Att kräkas är däremot korrekt. Kanske är det bara du som bajsa på dig? Isåfall hade jag inte det med I åtanke vid din påstådda våldtäkt. Hursomhelst så sa du att du skulle njuta av det så det bevisar ju ytterligare hur du hade njutit av en våldtäkt.

Scenariot var att en man tvingar tid med hot om våld. Naturligtvis hade du njutit. Eller menar du att du hade avstått från en femstjärniga måltid efter fem dagars svält endast för att du blir tvingad? Nej.
Äter man inte frivilligt efter fem dagars svält? Vari består tvånget?
Citera
2019-12-27, 22:33
Medlem
Citat:
Att bajsa på sig stämmer inte. Det är ett ordspråk ifall du inte visste om det. Det finns ingen koppling mellan att bajsa och rädsla. Att kräkas är däremot korrekt. Kanske är det bara du som bajsa på dig? Isåfall hade jag inte det med I åtanke vid din påstådda våldtäkt. Hursomhelst så sa du att du skulle njuta av det så det bevisar ju ytterligare hur du hade njutit av en våldtäkt.

Scenariot var att en man tvingar tid med hot om våld. Naturligtvis hade du njutit. Eller menar du att du hade avstått från en femstjärniga måltid efter fem dagars svält endast för att du blir tvingad? Nej.

Pissa på sig kan man iallafall göra av rädsla.
Citera
2019-12-27, 22:46
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Äter man inte frivilligt efter fem dagars svält? Vari består tvånget?

Det är ett scenario. Häng med i debatten ifall du ska skriva.
Citera
2019-12-27, 22:51
Avslutad
Citat:
Det är ett scenario. Häng med i debatten ifall du ska skriva.
Om personen äter frivilligt efter fem dagars svält kan det inte vara tvångsmatning.

Det är liksom: vill du ha mat? Ja tack eller Nej tack.
Citera
2019-12-27, 23:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej det är bra att du ser att dina argument är besegrade, du får ta ansvar över den politik du har röstat fram. Den politiken har varit en politik som medfört en extrem ökning av antalet våldtäkter och detta är något du har accepterat.

Det man accepterar bör inte vara brottsligt så du borde ta konsekvenserna av det och förespråka legalisering av våldtäkter.

Vi andra som inte accepterar detta kommer förstås ta strid emot detta.

Jag tycker att du är riktigt tramsig nu faktiskt, och jag tror att du själv också vet om det.
Du kan ju hålla nivån när du vill så jag begriper inte varför du håller på med denna dumdristiga argumentationen.
Citera
2019-12-27, 23:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
För att påståendet är självbevisande. Har du bevis på att män oftare sysslar med bilar eller sport mer än kvinnor? Nej. Men trots det så erhåller du det som en sanning för du vet hur män och kvinnor är.

"Påståendet är självbevisat". Jaha, på vilket sätt är det bevisat?

Du hör kanske själv hur det låter..
Citera
2019-12-27, 23:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om man stannar kvar i en relation med våld får man förstås ta konsekvenserna av det, inte konstigare än så.

Jojo men nu var det inte det som samtalet handlade om utan det handlar om att forumtrollet anser att det är ett självbevisat påstående att män inte stannar kvar i relationer där kvinnan misshandlar honom på ett eller annat sätt.
Jag hävdar alltså att det inte är självbevisat.
Citera
2019-12-27, 23:22
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
"Påståendet är självbevisat". Jaha, på vilket sätt är det bevisat?

Du hör kanske själv hur det låter..

Jag skrev att "påståendet är självbevisande". Jag kommer rapportera dig ifall du ska fortsätta trolla.
Citera
2019-12-27, 23:23
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om personen äter frivilligt efter fem dagars svält kan det inte vara tvångsmatning.

Det är liksom: vill du ha mat? Ja tack eller Nej tack.

Det är inte inte scenariot som vi utgick ifrån. Häng med i debatten.
Citera
2019-12-27, 23:24
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag tycker att du är riktigt tramsig nu faktiskt, och jag tror att du själv också vet om det.
Du kan ju hålla nivån när du vill så jag begriper inte varför du håller på med denna dumdristiga argumentationen.

Inte ett dugg, det är bara du som saknar konsekvenstänk.

Citat:
Jojo men nu var det inte det som samtalet handlade om utan det handlar om att forumtrollet anser att det är ett självbevisat påstående att män inte stannar kvar i relationer där kvinnan misshandlar honom på ett eller annat sätt.
Jag hävdar alltså att det inte är självbevisat.

Det behöver du inte säga till mig.
Citera
2019-12-27, 23:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag skrev att "påståendet är självbevisande". Jag kommer rapportera dig ifall du ska fortsätta trolla.

Vadå trolla? Jag trollar inte, jag försöker reda ut vad det är som skrivs här och huruvida det stämmer eller inte. Trodde det var det vi sysslade med på forumet.
Citera
2019-12-27, 23:42
Avslutad
Citat:
Det är inte inte scenariot som vi utgick ifrån. Häng med i debatten.
Scenariot var att en person inte ätit på fem dagar och skulle påtvingas en femstjärnig måltid.
Det är fortfarande liksom ja tack eller nej tack till maten. Endast om personen inte vill ha maten men tvingas äta den ändå mot sin vilja är det tvångsmatning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in