2019-12-27, 07:53
Medlem
Henrik Schyfferts attack: Era SD-svin
▸ Nour El Refai och nyfödde sonen angreps

Aftonbladet skriver att de "angreps", måste ha varit ett fruktansvärt rasistiska inlägg. Undrar om de har koll på vad som skrivits, eller om de bara utgår från Henrik Schyfferts och Nour El Refais inlägg. Faktakollen på aftonbladet litar inte jag på. Varför skriver dom inte vad som sagts? Aftonbladet har ingen trovärdighet längre, lika så Schyffert och Nour. Vem fan vill ta dom på orden? Visa vad som skrivits, visa angreppen så vi kan bilda oss en uppfattning om vad som hänt.

Någon som sett om det något annat som skrivits till dem utöver det som är länkat här i tråden?

Det som är länkat hitills har ju Nour och Schyffert begått dom stora övertrampen med skällsord, uppmaningar till kuksugeri och hot om våld.
Senast redigerad av MasterXS 2019-12-27 kl. 07:59.
Citera
2019-12-27, 07:58
Medlem
CyberIngmars avatar
Här som jag trodde Fria Tider drev

https://www.friatider.se/henrik-schyfferts-attack-era-satans-rassetroll-sd-svin

https://www.expressen.se/noje/nour-el-refai-om-sexdomen-ar-ingenting-jag-skams-for/

Är inte sexuellt ofredande allvarligt. Vilka stabila människor. Schyffert som uppmanar till anal våldtäkt på Sverigedemokrater i TV4 humorprogram.
Citera
2019-12-27, 08:11
Medlem
Jon.Holmss avatar
Är det på Instagram det har skrivits rasistiska kommentarer om dåren Schyffert och hans lyckopillerknaprande arabkvinna, och vad har dessa isåfall med SD att göra?
Senast redigerad av Jon.Holms 2019-12-27 kl. 08:17.
Citera
2019-12-27, 08:14
Medlem
Soterns avatar
Vad är det konkret som har skrivits? Finns någon länk till det?
Citera
2019-12-27, 08:23
Bannlyst
Förvånar mig inte det minsta om det är ISIS som skriver hatiska inlägg till Schyfjärt. Schyfjärt betalar skatt, dricker alkohol, lyssnar musik och tittar porr. Allt det som en muslimsk kvinna ska undvika.
Citera
2019-12-27, 08:26
Medlem
smoerreboms avatar
Patetiskt hur kända människor använder sociala medier bara för att framställa sig som offer och hur andra kändishoror omedelbart ansluter. De är inte riktiga människor. När åkte de T-bana senast liksom?

Schyffert har väl gymmat en del men har han kört nån kampsport? Känns inte som en snubbe som vet hur det känns att få ett jävligt hårt slag i magen dock, man borde kunna plocka han bara genom att få in första träffen
Citera
2019-12-27, 08:31
Medlem
Inget att bry sig om.
Ser ut som att de suttit och pimplat vin och öl på annandagen vid köksbordet med den nyfödda i famnen, förmodligen i takt med rusets intåg börjat reta sig på SD som går oerhört bra just nu, samtidigt som man börjat tycka mer och mer synd om sig själva, påeldandet resulterar till slut ett inlägg på insta, det finns inget bakom inlägget mer än alkoholpåverkan och självömkan.
Citera
2019-12-27, 08:35
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad är det konkret som har skrivits? Finns någon länk till det?
Nordfront har återgett vad Schyffert spytt ur sig:

https://www.nordfront.se/kandispar-rasar-efter-kommentarer-om-deras-rasblandarbabis-era-satans-rassetroll-sd-svin.smr

"Att Schyffert och El Refai är upprörda över kommentarerna har blivit en stor nyhet på Aftonbladet, som citerar bådas Instagram. Henrik Schyffert skriver exempelvis:

Era satans rassetroll SD-svin! Ni får ge er på mig hur mycket ni vill här på nätet men börjar ni dra in min tjej och min nyfödda son i det här så får ni fan ta det med mig när ni träffar mig på stan. Ansikte mot ansikte. Era fega jävlar.

Men Nour El Rafei tycks vara osäker kring huruvida hennes ”pojkvän” skulle klara en dylik konfrontation och svarar Schyffert med att skriva: ”Men dom får faktiskt inte alls ta det med dig heller!!!!!”.

I ett eget Instagraminlägg skriver El Refai direkt till sonen:

Dom använder ditt namn för att komma åt mig för att dom vet att det funkar. Att det är det enda som gör ont. Men jag har gärna ont, bara du slipper ha det. Jag hoppas att du aldrig behöver höra vad för hemska saker vissa tänker om vårt ursprung. Jag hoppas att du ska va stolt. Jag hoppas att du ska slippa vara rädd. Jag ska älska dig trygg och stark. /Mamma.

Det återstår att se ifall ”rassetrollen” ger upp nu."

Jag tror Schyffert skitit i det blåa skåpet nu. Förmodligen kommer någon att skicka på nollan en fet lavett på stan. Kul med en flickvän som behöver lyckopiller för att stå ut med sin älskling.
Citera
2019-12-27, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
vad fel på han? kasta shit på SD hur vet han att det är SD?Det finns massa rötägg i alla partier! som aftonhoran säger
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Wb2xeQ/schyffert-rasar-mot-rasistiska-kommentarer-sd-svin

Hela hans karriär på senare år bygger påPK och SD-hat så inte ett dugg förvånande att han fortsätter på den vägen.
Citera
2019-12-27, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Inget att bry sig om.
Ser ut som att de suttit och pimplat vin och öl på annandagen vid köksbordet med den nyfödda i famnen, förmodligen i takt med rusets intåg börjat reta sig på SD som går oerhört bra just nu, samtidigt som man börjat tycka mer och mer synd om sig själva, påeldandet resulterar till slut ett inlägg på insta, det finns inget bakom inlägget mer än alkoholpåverkan och självömkan.

Och fylletrollen har en stackars liten bebis.
Är ingen orolig för hur bebisen har det?
Sociala kanske skulle ta sig en titt?
Citera
2019-12-27, 08:43
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Hela hans karriär på senare år bygger påPK och SD-hat så inte ett dugg förvånande att han fortsätter på den vägen.

WAF trodde han var en bra kis men inte då!
Han helt borta som inte vet vad SD handlar om
Jag själv gift med utlänning med inte hat för det
Det finns bra Med SD som inte alla vet!
Bort med dom jävla S
Citera
2019-12-27, 08:43
Medlem
Soterns avatar
Ja, tack för länkar. Men jag menade vad är det som skrivits till Schyffert. Har han lagt fram de kommentarerna så man kan se dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in