2019-12-27, 03:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Känns så tragiskt när man tänker tillbaka till Nile City och skrattade gott åt det. I och för sig var Henrik den minst roliga i gänget but still..

Han måste vara en utav Sveriges största cucks nu..
Citera
2019-12-27, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Känns så tragiskt när man tänker tillbaka till Nile City och skrattade gott åt det. I och för sig var Henrik den minst roliga i gänget but still..

Han måste vara en utav Sveriges största cucks nu..

Eller hur, vad han än varit inblandad i så har han varit minst rolig.
Och det säger jag inte för att jag hatar grottmongot, det är sant.
Han har alltid ridit på andras vågor och nu är det deras barns tur och nours etnicitet han ska utnyttja.
Citera
2019-12-27, 03:58
Medlem
Jag tycker Nours beteende är högst olämpligt. Vilken förebild för sitt barn att gå bananer på en oskyldig grabb bara för att han argumemterar ner Nour utan otrevligheter. Och får höra att han också ska få suga "Jimmys kuk" Är det åtalbart? John är självklart blockad, men han hälsar att de kan debatera IRL om Nour vågar.
Citera
2019-12-27, 04:01
Medlem
Han borde inte sitta och bjuda folk till konfrontation när hans adress finns på nätet.
Speciellt inte när han har barn.
Lite jävla konsekvenstänk borde man ha även om man är en total idiot.

Backa bort från rampljuset och försök vara en vettig pappa istället för att själv dra in barn i allt.
En vettig pappa går inte ut och provocerar meningsmotståndare sådär. Han är inte 20 år, gubben.
Citera
2019-12-27, 04:07
Medlem
Dofternas avatar
Är det nån här som på fullaste allvar tror att firma Schyffert/Refai inte råkat ut för rasism? Klart de har, klart de reagerar på det.
Citera
2019-12-27, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Jag tycker Nours beteende är högst olämpligt. Vilken förebild för sitt barn att gå bananer på en oskyldig grabb bara för att han argumemterar ner Nour utan otrevligheter. Och får höra att han också ska få suga "Jimmys kuk" Är det åtalbart? John är självklart blockad, men han hälsar att de kan debatera IRL om Nour vågar.

Såklart det är det där är sexuellt ofredande, iaf ofredande. Snälla, se till så att han anmäler det där, men bara om han själv inte skrivit liknande saker.

Men tror inte hon bryr sig ändå. Vi pratar om tjejen som visade fittan för alla i tv, i fontänen i kungsträdgården.
Allt om henne har alltid kretsat kring könsorgan. De är lika omogna båda två.

Men anmäl henne!

Lite lustigt att hon säger att folk ska suga kukar hit och dit, tänk hur det varit om folk börjar skriva så till henne.

Ett intressant socialt experiment hade varit att skriva likadant till kända kvinnor och invänta rubrikerna.
Men sånna som nour och cucken kan säga vad dom vill, cucken sitter ju högst upp på PK vänsterns totempåle.
Citera
2019-12-27, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är det nån här som på fullaste allvar tror att firma Schyffert/Refai inte råkat ut för rasism? Klart de har, klart de reagerar på det.

Klart dom har och med all rätt när de beter sig som idioter själva. Det folk inte tror på är att deras barn dras in i det här.

Testa själv att gå ut i media och kalla en fjärdedel av befolkningen för svin, rasister osv, så ska du få se att folk kommer att kalla dig saker också.

Folk hatar ju inte på nour tex bara för att hon är kurd. De skriver knappast "ööh din jävla kurd, sluta va en svartskalle". Ett ord som blatte eller liknande kan lätt slinka in i ren affekt, och plötsligt så handlar allt om rasism istället för faktiska orsaker.
Man skulle kunna skriva en 500 sidor lång bok av fakta och relevanta saker, men skulle det någonstans stå tex blatte så betyder de andra orden ingenting, då ska man bara stå och skrika rasist.
Citera
2019-12-27, 04:15
Medlem
Inte för att jag bryr mig om dessa personer men det står en urdrucken flaska öl och ett urdrucket glas med vad som verkar ha varit rött vin på bordet. Samtidigt ser jag en karl med ett spädbarn i famn. Inte helt lämpligt foto i mina ögon men det är kanske så det ser ut nu bland barnfamiljerna?
Citera
2019-12-27, 04:18
Medlem
Henrik framstår ju som en fjolla som springer direkt till mamma när någon är dum, i det här fallet är media hans mamma.

Vissa borde kvävas på chips medans de tittar på Netflix..
Citera
2019-12-27, 04:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Klart dom har och med all rätt när de beter sig som idioter själva. Det folk inte tror på är att deras barn dras in i det här.

Testa själv att gå ut i media och kalla en fjärdedel av befolkningen för svin, rasister osv, så ska du få se att folk kommer att kalla dig saker också.

Folk hatar ju inte på nour tex bara för att hon är kurd. De skriver knappast "ööh din jävla kurd, sluta va en svartskalle". Ett ord som blatte eller liknande kan lätt slinka in i ren affekt, och plötsligt så handlar allt om rasism istället för faktiska orsaker.
Man skulle kunna skriva en 500 sidor lång bok av fakta och relevanta saker, men skulle det någonstans stå tex blatte så betyder de andra orden ingenting, då ska man bara stå och skrika rasist.

Ja.
Citera
2019-12-27, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Skitstöveln kan inte ens njuta några dar av att bli pappa innan han kontaktar slaskmedia med sina lögner. Fan vad jag hatar den jäveln.

Jo, men han börjar väl bli lite orolig för det försvinnande intresset. Det är bara att se på den här tråden där det inte har skrivits ett endaste inlägg sedan juni, förrän de gjorde det här utspelet.
Citera
2019-12-27, 04:46
Bannlyst
Att det inte skrevs ett inlägg här sedan sommarsolståndet tills dagens rabiata attack säger väl rätt mycket om hur lite Schyffert börjar spela roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in