2019-12-27, 00:02
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Tycker att man ska ha i åtanke att Ari Behn tog skilsmässan väldigt hårt. Hur han kände nu vet vi inte, men kanske var det fortfarande jobbigt och sårigt. Och depressiv ovanpå det. Ni norrmän här - hade han psykiska problem redan innan skilsmässan, nästan hela livet kanske, vet ni? Tycker att jag har läst lite olika om det.

Såg länken som någon lagt upp där han intervjuas under sin vernissage i oktober. Tyckte att det var en avsevärd skillnad på hur han framstod där mot hur jag upplevde honom när han var med i Skavlan, och den skillnaden skulle jag nog ha märkt även om jag hade sett den innan det vi nu vet, även om jag antagligen inte skulle ha tänkt vidare på det eller ens tänkt att han lät självmordsbenägen. Hos Skavlan var det mer liv i honom och han framstod för övrigt som mycket sympatisk.

Han är helt klart dämpad och låter en aning mekanisk i vernissage-intervjun. Synd att Skavlan-intervjun inte finns att se, fler kanske skulle vilja se den. Kanske dyker den upp på nätet via SvT snart igen. Det finns även en intervju med Märtha Louise i ett annat senare Skavlan-program. Den finns på YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=kSevhgVB3Jw. Kan vara värd att se för dem som har förutfattade meningar om hur hon är, det ger ett fragment i alla fall.

Jag tror att det vore idé att lägga ner norska kungahuset. Shamaner - herrejisses! Inte haft någon åsikt om dem eller Märtha Louise tidigare men när han dök upp för ett tag sedan kan det inte hjälpas att man reagerar med visst löje.

Intervjun med Ari hos Skavlan finns på NRK enligt ett inlägg tidigare i tråden.
Citera
2019-12-27, 00:06
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Intervjun med Ari hos Skavlan finns på NRK enligt ett inlägg tidigare i tråden.
Som man kan se i svensk TV menar jag.
Citera
2019-12-27, 00:18
Medlem
Tror våran ”prins” Daniel gjort samma sak om Vickan kastat ut honom.
Citera
2019-12-27, 00:22
Medlem
colis avatar
Citat:
Tycker att man ska ha i åtanke att Ari Behn tog skilsmässan väldigt hårt. Hur han kände nu vet vi inte, men kanske var det fortfarande jobbigt och sårigt. Och depressiv ovanpå det. Ni norrmän här - hade han psykiska problem redan innan skilsmässan, nästan hela livet kanske, vet ni? Tycker att jag har läst lite olika om det.

Såg länken som någon lagt upp där han intervjuas under sin vernissage i oktober. Tyckte att det var en avsevärd skillnad på hur han framstod där mot hur jag upplevde honom när han var med i Skavlan, och den skillnaden skulle jag nog ha märkt även om jag hade sett den innan det vi nu vet, även om jag antagligen inte skulle ha tänkt vidare på det eller ens tänkt att han lät självmordsbenägen. Hos Skavlan var det mer liv i honom och han framstod för övrigt som mycket sympatisk.

Han är helt klart dämpad och låter en aning mekanisk i vernissage-intervjun. Synd att Skavlan-intervjun inte finns att se, fler kanske skulle vilja se den. Kanske dyker den upp på nätet via SvT snart igen. Det finns även en intervju med Märtha Louise i ett annat senare Skavlan-program. Den finns på YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=kSevhgVB3Jw. Kan vara värd att se för dem som har förutfattade meningar om hur hon är, det ger ett fragment i alla fall.

Jag tror att det vore idé att lägga ner norska kungahuset. Shamaner - herrejisses! Inte haft någon åsikt om dem eller Märtha Louise tidigare men när han dök upp för ett tag sedan kan det inte hjälpas att man reagerar med visst löje.

Jämför man Aris ögon på bilder från tiden före skilsmässan och nyligen har han helt tappat glansen. Blicken är matt exempelvis på bilden med Persbrandt och han ser blek ut. Helt annorlunda än tidigare.
Jämför man bilderna före resp efter Shamanens inträde i familjen syns det också stor skillnad.
Ari må ha varit kontroversiell och gått mot strömmen, men han var en väluppfostrad gentleman som aldrig yppade ett negativt ord om M-L och inte ens om Shamanen.
Men Ari plågades nog av situationen.
Citera
2019-12-27, 00:27
Medlem
Citat:

Ja han har hatt psykiske problemer lenge. Hans første bok har tittelen "Trist som faen " og han har alltid vært åpen om sine problemer . Folk har kanskje ikke skjønt dybden i hans depresjoner, siden han alltid klarte å være så snill omtenksom og oppmerksom.
En har lett for å tro at de som har det vanskelig er elske mot andre. Men så er ikke fallet
Citera
2019-12-27, 00:35
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Som man kan se i svensk TV menar jag.

Det kan jag inte hjälpa dig med men här är en länk till NRK iaf. Såg precis intervjun, Ari framstår som en mycket sympatisk man, blir faktiskt uppriktigt ledsen över att han valde den utväg som han nu gjorde.

https://tv.nrk.no/se?v=KMTE50000718&autoplay=false
Citera
2019-12-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Ari ga opp da han så den sexgale shamanen i kirken med Aris og Märthas døtre
Ja det är nog så, Shamanen hade också träffat Ari B, för några dagar sedan.
Man undrar vad detta möte kan ha betytt för en redan livstrött Ari?
OM shamanen kan healing, så borde han ha helat Ari där och då under deras möte..
Shamanens före detta pojkvän -borde också få komma till tals, och dela med sig om Shamanens erotiska kunskaper och prestationer.

Erotik o sexet kanske besod av olika örter, bolmört o hemliga sövande trollbrygder?
Citera
2019-12-27, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Det kan jag inte hjälpa dig med men här är en länk till NRK iaf. Såg precis intervjun, Ari framstår som en mycket sympatisk man, blir faktiskt uppriktigt ledsen över att han valde den utväg som han nu gjorde.

https://tv.nrk.no/se?v=KMTE50000718&autoplay=false

Kan man inte se klippet även från Sverige med VPN? (har ej testat..)

Ari må ha framstått som sympatisk, men han var säkert jätte jobbig att dela vardagen med.

Han själv sa ju att han ständigt och jämt hamnade i idiotiska gräl. Att han var patologiskt trotsig och upprorisk. Och att han drack - dagligen. Plus fick ett sammanbrott per dag.

Jag har aldrig sett Ari Behn i media tappa ansiktet. Undrar om han bara fick sina sammanbrott inom hemmets fyra väggar? Alltså en sådan där människa som utåt säger att han minsann inte kunde kontrollera sig - men sen i verkligheten gjorde det ändå (annars skulle han ju ha fått sina sammanbrott även när han var ute bland folk).
Citera
2019-12-27, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Jämför man Aris ögon på bilder från tiden före skilsmässan och nyligen har han helt tappat glansen. Blicken är matt exempelvis på bilden med Persbrandt och han ser blek ut. Helt annorlunda än tidigare.
Jämför man bilderna före resp efter Shamanens inträde i familjen syns det också stor skillnad.
Ari må ha varit kontroversiell och gått mot strömmen, men han var en väluppfostrad gentleman som aldrig yppade ett negativt ord om M-L och inte ens om Shamanen.
Men Ari plågades nog av situationen.

Som sagt, det är väldigt talande när han i vernissageintervjun säger att det var trevligt att träffa shamanen samtidigt som han skakar på huvudet. Kroppsspråk är svårt att ljuga med. Runt 1:19.
Citera
2019-12-27, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Ja det är nog så, Shamanen hade också träffat Ari B, för några dagar sedan.
Man undrar vad detta möte kan ha betytt för en redan livstrött Ari?
OM shamanen kan healing, så borde han ha helat Ari där och då under deras möte..
Shamanens före detta pojkvän -borde också få komma till tals, och dela med sig om Shamanens erotiska kunskaper och prestationer.

Erotik o sexet kanske besod av olika örter, bolmört o hemliga sövande trollbrygder?

Och hur kan det komma sig att exfrun som säger sig vara "hyperkänslig" inte kände på sig vad som kommas skall? Hon kände dessutom Ari Behn väl och borde ha kunnat "läsa av honom".
Citera
2019-12-27, 00:47
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Kan man inte se klippet även från Sverige med VPN? (har ej testat..)

Ari må ha framstått som sympatisk, men han var säkert jätte jobbig att dela vardagen med.

Han själv sa ju att han ständigt och jämt hamnade i idiotiska gräl. Att han var patologiskt trotsig och upprorisk. Och att han drack - dagligen. Plus fick ett sammanbrott per dag.

Jag har aldrig sett Ari Behn i media tappa ansiktet. Undrar om han bara fick sina sammanbrott inom hemmets fyra väggar? Alltså en sådan där människa som utåt säger att han minsann inte kunde kontrollera sig - men sen i verkligheten gjorde det ändå (annars skulle han ju ha fått sina sammanbrott även när han var ute bland folk).

Ja, precis, jag borde kanske nämnt det, man behöver vpn för att det ska gå att se i Sverige.
Senast redigerad av Kid-Stardust 2019-12-27 kl. 00:50.
Citera
2019-12-27, 00:49
Medlem
Snapcounts avatar
En konsekvens utav Ari-B`s självmord som tråden inte har berört : Nu blir Märta L heltids förälder..

(de delade vårdnaden 50/50)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in