2019-12-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Hur kunde man släppa i shamanen i kyrkan där han utstuderat mördar Ari med sin närvaro och närmade mot Aris dotter!!! Mord!!

Ari hade ju sin egen flickvän, tillsammans i två år dessutom, från 2017.
Citera
2019-12-26, 23:00
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Exakt. Plus snygg, yngre och jurist. Att Ari skulle dränkas av sorg för att Märtha Louise blev ihop med en mytoman i foliehatt har jag fortsatt svårt att tro.
Citera
2019-12-26, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet

Men har vi sett bilder på henne i media kramandes Aris barn?

Hon syns ju knappt ens med Ari.

M-L som blev ihop med shamanen i våras har fraktat charlatanen till julkyrkan och givit frisedel till honom att agera "pappa" till dem.

Det är omdömeslöst.
Citera
2019-12-26, 23:09
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Men har vi sett bilder på henne i media kramandes Aris barn?

Hon syns ju knappt ens med Ari.

M-L som blev ihop med shamanen i våras har fraktat charlatanen till julkyrkan och givit frisedel till honom att agera "pappa" till dem.

Det är omdömeslöst.

Tror det är som så, att hon behöver inte msm-löpsedlar för sitt dagliga bröd.
Citera
2019-12-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Exakt. Plus snygg, yngre och jurist. Att Ari skulle dränkas av sorg för att Märtha Louise blev ihop med en mytoman i foliehatt har jag fortsatt svårt att tro.
Jag har svårt att tro att han, med sina psykiska besvär, knappast mått bättre av att ta den förnedring mytomanen i foliehatt utsatt honom för.
Det är alldeles sant att AB själv valde att ta sitt liv. Men vem fanns där när han behövde någon som mest?
Utan att vilja kasta skugga på hans nya flickvän kan man förstå om det blev henne övermäktigt att stödja honom i en djupare svacka även om hon kände till hans känsligheter i förväg. De har knappast undgått någon.
Naturligtvis spekulerar jag, men ett nytt förhållande tål inte så mycket alla gånger. Det kan bli en stor chock att se hur det verkligen blir när den tunga sidan tar över.
Allt som shamanen gjort ang. AB har varit förödmjukande. Beräknande eller oändligt okänsligt och dumt? Vet ej.
Citera
2019-12-26, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Jäkla mycket tjat, om att denna shaman skulle vara orsaken.
Det vara Ari som dödade sig självt, ingen annan gjorde det åt honom.
Jag tror att ni gör honom orätt, om ni tror att han inte pallade att se sitt ex med en ny karl.

Ari ga opp da han så den sexgale shamanen i kirken med Aris og Märthas døtre
Citera
2019-12-26, 23:39
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Jäkla mycket tjat, om att denna shaman skulle vara orsaken.
Det vara Ari som dödade sig självt, ingen annan gjorde det åt honom.
Jag tror att ni gör honom orätt, om ni tror att han inte pallade att se sitt ex med en ny karl.

Det var kanske inte M-L med ny karl som störde Ari.
Det var kanske hur denne extremt gränslöse främling betedde sig mot Aris döttrar.

Shamanen beter sig extremt utanför boxen med sin gränslösa närgångna kärlekshälsning till kronprinsparet, sitt offentliga sexsnack och på det närgångna viset han beter sig mot Aris döttrar.
Flickor i känslig ålder som dessutom inte känt honom mer än 5-6 månader under vilken tid de bott till hälften hos sin far.

Det har inte ett smack att göra med om Shamanen är svart, vit eller gul. Karln trampar inte bara omkring i det kungliga protokollet utan även i rent medmänskliga umgängesrutiner.

Man beter sig inte så här på en offentlig filmad gudtjänstillställning med sin nya flickvän och hennes döttrar. Det är Finger weck som gäller!
Shamanen måste begripa att detta är över gränsen och provocerar och kanske sårar.
Kanske sårar både Ari och flickornas farföräldrar och inte minst är innanför sfären hur flickor i denna ålder vill bli tafsade på av en främling. . Dessutom förhindrar protokollet såväl de väldrillade döttrarna som kungaparet från att där och då protestera.

Och den här Derek snackar om att han vill ge ett kärleksbudskap....!!

Han är en Rasputin som har en målmedveten plan!
I den planen har han försökt skriva munkavlekontrakt med sitt ex, en kille han var tillsammans med i 7 år, och med norsk press VG.

Det måste varit väldigt betungande för den absolut inte korkade Ari att genomskåda detta utan att kunna stoppa det eller kunna stoppa M-L som fått huvudet totalt förvridet.
Om det är något som kan knäcka kung H’s hälsa och rubba norska monarkins framtid är det detta.
Några år efter Rasputin tog det också slut för den östliga regentfamiljen.
Senast redigerad av coli 2019-12-26 kl. 23:50.
Citera
2019-12-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Dessverre er det ikke stort bedre med hennes og Aris døtre, iallefall den eldste er helt ute.

Hvordan vet du det?
Citera
2019-12-26, 23:41
Medlem
Dorniers avatar
Ari Behn den stackaren blev helt förtvivlad att hans kvinna blivit en negerhora, och sedan att negern även ville göra hans yngsta dotter till en negerhora.

Han skulle planerat som passageraren i Taxi Driver, istället för att ta sitt eget liv.

Taxi Driver
Citera
2019-12-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Ari Behn den stackaren blev helt förtvivlad att hans kvinna blivit en negerhora, och sedan att negern även ville göra hans yngsta dotter till en negerhora.

Han skulle planerat som passageraren i Taxi Driver, istället för att ta sitt eget liv.

Taxi Driver

Dottern ? Mer detaljer , plz ?
Citera
2019-12-26, 23:56
Medlem
Gusselbys avatar
Tycker att man ska ha i åtanke att Ari Behn tog skilsmässan väldigt hårt. Hur han kände nu vet vi inte, men kanske var det fortfarande jobbigt och sårigt. Och depressiv ovanpå det. Ni norrmän här - hade han psykiska problem redan innan skilsmässan, nästan hela livet kanske, vet ni? Tycker att jag har läst lite olika om det.

Såg länken som någon lagt upp där han intervjuas under sin vernissage i oktober. Tyckte att det var en avsevärd skillnad på hur han framstod där mot hur jag upplevde honom när han var med i Skavlan, och den skillnaden skulle jag nog ha märkt även om jag hade sett den innan det vi nu vet, även om jag antagligen inte skulle ha tänkt vidare på det eller ens tänkt att han lät självmordsbenägen. Hos Skavlan var det mer liv i honom och han framstod för övrigt som mycket sympatisk.

Han är helt klart dämpad och låter en aning mekanisk i vernissage-intervjun. Synd att Skavlan-intervjun inte finns att se, fler kanske skulle vilja se den. Kanske dyker den upp på nätet via SvT snart igen. Det finns även en intervju med Märtha Louise i ett annat senare Skavlan-program. Den finns på YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=kSevhgVB3Jw. Kan vara värd att se för dem som har förutfattade meningar om hur hon är, det ger ett fragment i alla fall.

Jag tror att det vore idé att lägga ner norska kungahuset. Shamaner - herrejisses! Inte haft någon åsikt om dem eller Märtha Louise tidigare men när han dök upp för ett tag sedan kan det inte hjälpas att man reagerar med visst löje.
Citera
2019-12-27, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotfilen
Jag tror att döttrarna fått sina jular förstörda oavsett om Behn så tagit livet av sig mitt i sommaren. Vem bryr sig om julen/födelsedagar när man är tonåring och ens pappa mådde så dåligt att han valde att ta livet av sig?

Det är alltid tuffast kring tiden då de faktiskt gick bort. Då är det som om man återupplever de fruktansvärda dagarna igen, och man kan kastas tillbaka in i skärselden precis när som helst. Tvivlar sedan inte en sekund på att den känslan är ännu värre när ens förälder tog steget till det slutgiltiga ödet själv. Så nej, jag håller helt fast vid mitt uttalande. Årsdagen är alltid värst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in