2019-12-26, 21:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Det är en trofé för negern att knulla den vite mannens kvinnor. Också att så demonstrativt tafsa på yngsta dottern. Negern knullar en vit prinsessa, men negern vill även tränga in i de vita prinsess-döttrarnas, inte bara liv, utan underliv.

Detta såg Ari Behn och han förstod det. Han blev helt knäckt. Han borde dödat negern istället för sig själv, men han var för mesig för det.

Ja, här tror jag att vi har pudelns kärna...
Citera
2019-12-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är också horribelt - år 2019.. (jo, jag vet att M-L själv känner sig tvungen (=är enligt etiken tvungen) att niga i vissa sammanhang, men istället för att revoltera genom att knulla med shamanen skulle hon kunna börja med att vägra niga.
Jag tänkte på döttrarna. Och blev lite rörd, kommen som jag är ur en nigande generation.
I övrigt har du rätt.

Funderar lite på att Ari och ML en gång var två lite sköra själar, som träffades men med tiden inte kunde stödja varandra som de skulle behövt. Vad nu det har med topic att göra ...
trist historia, men med kändisdebacler av det här slaget börjar man fundera över det allmänmänskliga.
Under den tillkämpade ytan är de bara simpla människor - väl?
Citera
2019-12-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Det är en trofé för negern att knulla den vite mannens kvinnor. Också att så demonstrativt tafsa på yngsta dottern. Negern knullar en vit prinsessa, men negern vill även tränga in i de vita prinsess-döttrarnas, inte bara liv, utan underliv.

Detta såg Ari Behn och han förstod det. Han blev helt knäckt. Han borde dödat negern istället för sig själv, men han var för mesig för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, här tror jag att vi har pudelns kärna...
Neger eller inte - spelet gäller vissa typer av maktlystna uppkomlingar och jag håller med i övrigt.
Båda två, AB och ML, är med sina bräckligheter som sittande byten.
Tillägg för dem som tycker att mor och far borde intervenerat: vad skulle svaret blivit?
Citera
2019-12-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Neger eller inte - spelet gäller vissa typer av maktlystna uppkomlingar och jag håller med i övrigt.
Båda två, AB och ML, är med sina bräckligheter som sittande byten.
Tillägg för dem som tycker att mor och far borde intervenerat: vad skulle svaret blivit?

De skulle ha kunnat försvara sig genom att "följa traditionen". Pojkvänner har inte varit välkomna till gudstjänsten innan heller. Så varför nu?
Citera
2019-12-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djorou
Likt Avicii så hade inte Ari utseendet på sin sida. Vilket ökar på den s.k "psykiska ohälsan". Stackars barnen som förlorat sin pappa och istället ska kalla svartingen för pappa.

Sen tycker jag att ex-prinssesan överdrivit med att visa upp afrikanen onödigt mycket. Hon verkligen njuter av uppmärksamhet.

Vaddå inte utseendet på sin sida? Ari var ju skitsnygg med otroligt snygg klädstil. Annat med Mette-Marit, som istället gör sin make snyggare när hon står bredvid
Citera
2019-12-26, 21:57
Medlem
Kindwolfs avatar
Rassetrollen lyckades hitta nåt att gapa om här också.
Hans exfru råkar ju vara ihop med en som har mörka hudpigment. 🙈

I övrigt så är det extra tragiskt när någon tar livet av sig i det som ska vara glädjens högtid,
i synnerhet när man har barn.
Ari framstod i media som en färgstark person som gick sin egen väg. 💚
Citera
2019-12-26, 22:21
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcrazyone
Det tror jeg ikke. For det første er Durek splitter pine gal uavhengig av rase, og for det andre må det være ekstremt ydmykende for en far å få brettet ut i media at en annen mann har tatt over som omsorgsperson for dine barn på den fysiske plass hvor du selv satt inntil nylig.

Det var med största sannolikhet extra ydmykende att det var en rasfrämmande neger.

Det var detta som gjorde att Behn begick självmord.
Citera
2019-12-26, 22:33
Medlem
Durek var aktiv på Instagram i dag:

https://www.instagram.com/p/B6Z3KwUBtj-/

En av mange negative kommentarer til Durek:

"@shamandurek has a girlfriend, her ex-husband and father of their three daughters commited suicide. How does the great shaman spend the following day? Commenting chicks asses on instagram. That’s some classy shamanism you got going there Durek. LA is 🤡🌎"
Citera
2019-12-26, 22:36
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dailia
Vafan, vadå inte hade utseendet på sin sida? Ari Behn var väl långt över medel? 8/10 från mig.
Håller med. Stekarsnygg som ung och sen sexig bohemlook på äldre dar. Många gubbar tappar det i Aris ålder men han åldrades mycket behagfullt.
Citera
2019-12-26, 22:47
Medlem
Hade Märtha-Lpuise pratar bredvid munnen angående deras sexliv och shamanden hånade honom offentligt kring detta? ML låter ju inte som om hon hade alla hästar hemma.
Citera
2019-12-26, 22:49
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonorway
Durek kommenterer bilder av halvnaken kvinne og flørter dagen etter Aris død:

https://xstra.no/durek-kommenterer-bilder-av-halvnaken-kvinne-og-florter-dagen-etter-aris-dod/

Skall bli intressant att se om norska msm tar upp saken..

(Durek smöra in sig hos Ari-B : https://www.nettavisen.no/livsstil/durek-verrett-om-ari-behn---elsker-deg-bror/3423869079.html)
Citera
2019-12-26, 22:51
Medlem
Knut-Annes avatar
Jäkla mycket tjat, om att denna shaman skulle vara orsaken.
Det vara Ari som dödade sig självt, ingen annan gjorde det åt honom.
Jag tror att ni gör honom orätt, om ni tror att han inte pallade att se sitt ex med en ny karl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in