2019-12-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
ja, men hur?

Hängde sig
Citera
2019-12-26, 20:44
Medlem
Snapcounts avatar
Ja, det verkar nog som det skedde "något", och akut som fick Ari-B att ta sitt liv. För enligt detta så hade han planer för det nya året :

«At Ari brått og plutselig er borte, er bare tungt og altoppslukende uforståelig. Det er ikke mange dager siden jeg snakket med ham, og da planla vi flere ting vi skulle gjøre sammen på nyåret.

https://www.dagbladet.no/kjendis/det-fantes-ikke-maken-til-ari/71967495
Citera
2019-12-26, 20:47
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Hängde sig

Vet inte hur många det är i tråden som påstår detta, och när man frågar om "hur vet du det ?"..., så blir det tyst !

Så, hur vet du det ?

Personligen så tror jag han "blåste skallen av sig", som Hemingway. Ari-B gillade honom skarpt.
Senast redigerad av Snapcount 2019-12-26 kl. 20:50.
Citera
2019-12-26, 20:47
Medlem
Likt Avicii så hade inte Ari utseendet på sin sida. Vilket ökar på den s.k "psykiska ohälsan". Stackars barnen som förlorat sin pappa och istället ska kalla svartingen för pappa.

Sen tycker jag att ex-prinssesan överdrivit med att visa upp afrikanen onödigt mycket. Hon verkligen njuter av uppmärksamhet.
Citera
2019-12-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
M-L får väl knulla med vem fan hon vill, men titta på bilden noggrant. Visst har shamanen tagit hans plats:

https://imgshare.io/image/durex.0IRBQ

Barnen var typ det enda som gjorde honom lycklig enligt egen utsago. Nu kom apan och försöker agera "styvpappa" till hans barn.

Eller hur, motbjudande att se hur han verkar ta över rollen som en beskyddande
far, med armen runt den yngsta flickans axlar.

Hoppas att man slipper läsa artiklar om hur shamanen nu skall trösta och stötta
Märtha Louise och de tre flickorna, att han finns där för de i deras stora sorg, att
han nu är tryggheten i deras liv och liknande.
Usch, jag mår illa...
Citera
2019-12-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Vet inte hur många det är i tråden som påstår detta, och när man frågar om "hur vet du det ?"..., så blir det tyst !

Så, hur vet du det ?

Norsk polis
Citera
2019-12-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djorou
Likt Avicii så hade inte Ari utseendet på sin sida. Vilket ökar på den s.k "psykiska ohälsan". Stackars barnen som förlorat sin pappa och istället ska kalla svartingen för pappa.

Sen tycker jag att ex-prinssesan överdrivit med att visa upp afrikanen onödigt mycket. Hon verkligen njuter av uppmärksamhet.

Vafan, vadå inte hade utseendet på sin sida? Ari Behn var väl långt över medel? 8/10 från mig.
Citera
2019-12-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Norsk polis

B.S.

Fakta eller tystnad om sådant, tack.
Citera
2019-12-26, 21:21
Moderator
Tystnads avatar
Såg filmen nyss där dom lämnade kyrkan.
Helt obegripligt han fick vara med i Kyrkan då dom inte är gifta.
Ja det såg inte bra ut, precis som han övertagit pappa rollen.
Kan mycket väl vara denna film och händelse som fick Ari tippa över med tanke på hans sjukdom.psykisk ohälsa är allvarligt.
ensam i gryningen kom demonerna och grubblandet...

Rip Ari
Citera
2019-12-26, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Kan hålla med dig men å andra sidan om Ari Behn dött på naturlig väg så hade även döttrarna fått sina kommande jular "förstörda".

Jag tror att döttrarna fått sina jular förstörda oavsett om Behn så tagit livet av sig mitt i sommaren. Vem bryr sig om julen/födelsedagar när man är tonåring och ens pappa mådde så dåligt att han valde att ta livet av sig?
Citera
2019-12-26, 21:27
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Även om denne man var prinsen av x-land, så vore det ändå helt fel att försöka ha kroppskontakt med en prepubertal flicka vars mamma han dejtar. Tittar inte M-L på Dr Phils shower?

Att denne man tränger sig in i flickornas liv på det här sättet bådar inte gott. Naturligtvis inser han att det är den kortaste vägen till altaret med deras mamma och samtidigt en garanti för all framtida försörjning. Men jag är besviken på att ingen ANNAN i barnens omgivning reagerar. Är gamle kungen och drottningen helt under isen och hoppas på att döden befriar dem från skammen?

Det är en trofé för negern att knulla den vite mannens kvinnor. Också att så demonstrativt tafsa på yngsta dottern. Negern knullar en vit prinsessa, men negern vill även tränga in i de vita prinsess-döttrarnas, inte bara liv, utan underliv.

Detta såg Ari Behn och han förstod det. Han blev helt knäckt. Han borde dödat negern istället för sig själv, men han var för mesig för det.
Citera
2019-12-26, 21:28
Medlem
swimmingpools avatar
Tragiskt. Han verkade snäll.
Fy fan för jul, alla blir så deppiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem