2019-12-26, 05:01
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Dåligt att jämföra med ex ursprungsbefolkningen i Nordamerika. Ingen säger att de vita hade rätt att tränga undan indianerna.
Varför ska vi flytta? Vi har en kultur som är vår och det är synd att den urvattnas för mycket. Som det heter: lagom är bäst.
Citera
2019-12-26, 06:56
Medlem
Om man skall ta alla trådar på teman som ...

Nu flyttar vi !
Vart skall man flytta ?

på allvar så får man utgå från att de flesta redan har flyttat. Om man åker till Budapest borde man hitta svenskar som diskar i var och varannan bar. Biltvättarna i Krakow är säkert bemannade av svenskar.
De skall vara glada för att minimilöner existerar. Det handlar om löner från 5000kr/mån .
Citera
2019-12-26, 07:29
Medlem
Hade jag inte barn och barnbarn, skulle jag ha flyttat till Norge.
Men det är ju inte så att svenskar blir mottagna med öppna armar i egenskap av unikt högtstående
individer. Vill man ha respekt, får man förtjäna den. (’Respekt” är ett blatteord, men här passar det)
Citera
2019-12-26, 08:30
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Vad tycker du om de svar du fått i tråden, bästa PoLisHesTen? Kan du bemöta dem på något vis?
Citera
2019-12-26, 08:32
Medlem
Mextremes avatar
Det är ju hela västvärlden som står under hotet av en afrikanisering.
Det är ju framförallt komiskt hur man drar fram Sydeuropa och t.ex. Spanien som ett alternativ
I alla större städer har man betydligt fler marockanska rånarligor, tiggare och gatunegrer och enorma mängder illegala.
Vill man bo i Östeuropa kan man möjligen under några år till leva på allmosor och industrisubsidier från Västeuropa genom EU.
Citera
2019-12-26, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurab
Detta är det absolut roligaste med hela den nationella rörelsen, det här snacket om "sen".
Man har alltid talat om att sen, då kommer svenska folket tröttna etc.
Sen, kommer svenskarna slå tillbaka.
Sen, kommer nationalismen segra.
Sen, kommer tålamodet tryta hos gemene man.
Sen, kommer ni slå tillbaka osv...

Under tiden ni tjatat om det där sen, så har era döttrar blivit våldtagna, era systrar har blivit mördade, era bröder har blivit förnedrade, trampade på, pissade i ansiktet, hånade och tillintetgjorda totalt!
Och allt detta helt öppet och med de styrandes godkännande.

Lev gärna på hoppet, inbilla er gärna att det kommer ett sen, men bli inte förvånade av att vi skrattar åt er medans vi knullar er i röven när ni står där leendes med huvudet i sanden.

Erat enda val är att sticka, ty det är inte ert land längre.

Blattarna i Husby eller Seved eller Gottsunda kan inte ”ta över” landet. De kan inte driva Ringhals och Forsmark. De kan inte styra och administrera en modern, högproduktiv ekonomi, de kan inte sköta importen av insatsvaror, de kan inte se till att vägverket sköter sina upphandlingar på rätt sätt. Deras våld har inget stort syfte, inget mål som går att uppnå. Det är självutplånande.

Om bomberna fortsätter att smälla och ungdomsgängen fortsätter att skära av öronen på tonåringar i något år till kommer det till slut inte att finnas någon humanistisk välvilja kvar i landet överhuvudtaget, och ingen kommer att bry sig om vad som händer med invällarna.
Citera
2019-12-26, 10:18
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Blattarna i Husby eller Seved eller Gottsunda kan inte ”ta över” landet. De kan inte driva Ringhals och Forsmark. De kan inte styra och administrera en modern, högproduktiv ekonomi, de kan inte sköta importen av insatsvaror, de kan inte se till att vägverket sköter sina upphandlingar på rätt sätt. Deras våld har inget stort syfte, inget mål som går att uppnå. Det är självutplånande.

Om bomberna fortsätter att smälla och ungdomsgängen fortsätter att skära av öronen på tonåringar i något år till kommer det till slut inte att finnas någon humanistisk välvilja kvar i landet överhuvudtaget, och ingen kommer att bry sig om vad som händer med invällarna.

HAHA
Synen av att se analfabetiska somalier sköta ett kärnkraftverk,dom blir väl inkvoterade snart.
Citera
2019-12-26, 10:39
Medlem
Det är för sent för mig, är för nära pension. Pensionen kommer bli bra (till största delen tjänstepension, iPs och PPM). Däremot kommer den pensionen inte bli bra utomlands, eftersom kronan avsiktligen skrivs ner med 10% per år mot alla andra valutor, så att folk inte ska ha råd att flytta ut.
Citera
2019-12-26, 14:57
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Dåligt att jämföra med ex ursprungsbefolkningen i Nordamerika. Ingen säger att de vita hade rätt att tränga undan indianerna.
Varför ska vi flytta? Vi har en kultur som är vår och det är synd att den urvattnas för mycket. Som det heter: lagom är bäst.

Nog går det att säga att det var rätt att tränga ut indianerna. De hade själva en konfliktfylld livsstil där klaner uppvisade stor ömsesidig brutalitet. Det är inte långsökt att tänka sig att den vita mannen helt enkelt spöade dem i deras egna spel.

Den vita mannens hänsynslöshet är enormt överdriven. Det som utmärkte/utmärker européerna är inte hänsynslöshet eller ondska utan intelligens och framgång. Är man bäst så är man även bäst på att kriga och ta över. Det har hänt många gånger genom historien.
Citera
2019-12-26, 16:24
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Tack för tipset men jag har redan gjort det.

Tyvärr har inte alla samma möjlighet.
Citera
2019-12-26, 21:46
Medlem
Hegamons avatar
Citat:

Det är just vad som sker. Väldigt många höginkomsttagare som är medelålders och däröver flyttar till exempelvis Spanien, dom tar med sig skattepengar och startar upp nya företag där. Dom är resurssvaga. Jag tycker det inte är meningsfullt att som du tro det enbart är volvoraggare som röstar på SD som du sedan påstår ska flytta utomlands. Du behöver inte bekymra dig över saken, väldigt många (30 000) etniska svenskar per år flyttar utomlands. Det är en ny trend att flytta från Sverige och den kommer öka.
Citera
2019-12-29, 21:51
Medlem
Cazeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Lustigt att läsa detta just nu. Min flyttlass gick förra veckan och jag måste nu bara genomlida ett par dagar till innan flyget går.

Jag har ingen lust att bo mitt bland alla araber som jag gör just nu här i Sverige. Landet jag ska till är infekterad av mångkultur kring storstäderna men landsbygden är skonad.

Jag erkänner mig besegrad av er mångkulturvurmare. Hoppades svensken skulle vakna upp redan för 3 val sedan men jag skiter i er nu.

Så du väljer att lämna ditt egna land, för att bli en invandrare i ett annat land? Du gillar inte invandrare i Sverige, men väljer att bli en i ett land som redan är infekterad?

Du sitter här och skriver om hur dåligt det är i Sverige och hur du inte gillar invandrare? Men du väljer att själv bli en? Varför? Jag förstår inte.

När Sveriges ursprungliga folk håller på att bli en minoritet, då väljer du att flytta?

Jag vet inte vad jag ska säga... sorgligt är det ända jag kan komma på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in