2019-12-22, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurab
Haha Lustigt att du nämner heder, det finns ju inget folk i värden som har mindre heder än er svenskar! Ni har fan ingen värdighet... Det enda ni kan är att spela tuffa på internet, i själva verket gapar ni stort medans ni blir bajsade i munnen.

Du kan kalla det vad du vill. Men faktum är att de allra flesta grupper som kommer till Sverige är losers som måste leva på andras pengar för att överleva och detta i generationer. Ingen människa med självförakt gör det.

Hur mycket galla du än spyr ur dig kan du inte komma ifrån att detta.
Citera
2019-12-22, 10:16
Medlem
marfokabs avatar
Citat:
Det finns många naiva dumsvennar som arbetar åt oss så varför anstränga sig mer än nödvändigt?
Sen kan jag upplysa dig om att detta är ett anonymt forum så du borde vara försiktig med att rota i folks identiteter...

Ursäkta. Jag är inte intresserad av din identitet utan vill bara att du reflekterar över några saker.
Du stack alltså från ett land med svansen mellan benen för att du hade det jobbigt.
Nu skriver du nedlåtande om det land och de människor som tog emot dig.
Vad säger det om dig?
Citera
2019-12-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Att det finns politiker som förstör vårt land och idioter som röstar för det är inte allas fel, idiot.

Sen läste jag ett annat inlägg du gjort och insett att du är en riktig vänsteridiot så dig önskar jag inget gott.
Citera
2019-12-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marfokab
Ursäkta. Jag är inte intresserad av din identitet utan vill bara att du reflekterar över några saker.
Du stack alltså från ett land med svansen mellan benen för att du hade det jobbigt.
Nu skriver du nedlåtande om det land och de människor som tog emot dig.
Vad säger det om dig?

Att odjuret är en äcklig isishora en våldtäktsmän som ber till pedofil guden allah som står för allt äckel och ondska i den här världen. .
Citera
2019-12-22, 10:23
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Vi var här först. Vi flyr inte skeppet som råttorna i afhganistan. Vi har familj här, vänner här, trivts bra i 30 år här. Vad fan ska vi flytta för? Packet ska ut.
Citera
2019-12-22, 10:31
Medlem
Citat:
Det finns många naiva dumsvennar som arbetar åt oss så varför anstränga sig mer än nödvändigt?
Sen kan jag upplysa dig om att detta är ett anonymt forum så du borde vara försiktig med att rota i folks identiteter...

Läste lite av tidigare av dina tidigare inlägg, du har försökt googla någon?
Du verkar inte riktigt vuxen om man ser vad du skrivit tidigare.
Citera
2019-12-22, 10:35
Medlem
Citat:
Hysteriskt kul att så många naiva dumsvennar fortfarande tror att Sverige är deras land!

Nej, era korkade jävla svennbögar, det är MITT land nu!
Mitt, Muhammeds, Ahmeds, Mustafas och alla våra andra bröders land nu och vi gör precis vad vi vill med er, era fruar, döttrar, systrar, hundar, hästar osv...

Och ni kan inte göra ett förbannat dugg åt det!

Så visst finns det relevans i TS frågeställning, om det nu är så hemskt, stick då?
Jävla fjollor...

våldtar du hästar och hundar också? ? blääääääk äckligt. .
Citera
2019-12-22, 10:38
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:

Lustigt att läsa detta just nu. Min flyttlass gick förra veckan och jag måste nu bara genomlida ett par dagar till innan flyget går.

Jag har ingen lust att bo mitt bland alla araber som jag gör just nu här i Sverige. Landet jag ska till är infekterad av mångkultur kring storstäderna men landsbygden är skonad.

Jag erkänner mig besegrad av er mångkulturvurmare. Hoppades svensken skulle vakna upp redan för 3 val sedan men jag skiter i er nu.
Citera
2019-12-22, 10:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Jämförelsen med svenskarna som flyttade till USA är så kass så det skriker om det! USA är ett invandrarland till nära nog 100 %. Sen sprang inte de invandrande svenskarna omkring och våldtog, rånade, slogs, mördade, eldade, sprängde eller kastade sten!

De jobbade hårt och bidrog till att bygga upp landet. Och de fick inga bidrag för att gå hemma och drälla heller. Och vallonerna var några hundra till antalet och de kom hit för att ARBETA! Inser du skillnaden?

Ja det är ju det som är det avgörande. Om de som kom hit hade bidragit istället för att ruinera landet så hade det nog heller inte varit så mycket åsikter kring det.

Dock görs detta för att det går, så ytterst ansvarig är regeringen.
Citera
2019-12-22, 10:50
Medlem
Kissdroppes avatar
Svenska män mördas och misshandlas av invandrare. Svenska kvinnor våldtas och mördas av invandrare. Svenska ungdomar och barn blir dagligen trakasserade och mobbade i skolorna, av invandrare. Folk vågar knappt gå ut i vissa områden. Man pratar om "no go zones" för vita - i Sverige!

Vi har upplopp och bilbränningar. Vi har ligor som våldför sig på svenska pensionärer. Vi har videos som sprids där svenskar blir misshandlade och bokstavligen urinerade på, av invandrare.

Det vi har idag, hade för 60-70 år sedan beskrivits som ett mindre inbördeskrig. Det här är nutidens imperialism.

Och ditt svar på det här att det är "mänsklighetens natur".

Hur jävla osympatisk, ointelligent och okunnig är du på en skala?

När Europeiska länder koloniserade afrikanska och arabiska länder, skulle du då sagt till urinvånarna att bara flytta någon annanstans, för att det är "mänsklighetens natur"? Vilken idiot..

Citat:
när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...
Citera
2019-12-22, 11:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.beg.to.differ
Anledningen till att människor korsar kontinenter för ett litet land längst upp i norr som egentligen inte passar deras förutsättningar är att "vi" låter dem och dessutom belönar dem med livslång försörjning utan motprestation därför att några som vi släppt fram till makten tycker att det är en god idé. Eller snarare, i takt med vikande opinionssiffror, tyckte. Sedan spelar det ingen roll hur mycket media stöttar dessa utopiker när det drabbar dig eller någon i din närhet.

Om vi skulle göra som vår unge naiva vän som lider av rosa starr föreslår skulle det lösa problemet men inte på det sätt som hen tror. Utan hårt arbetande svenskar som betalar alldeles för mycket i skatt skulle en kvalificerad majoritet av nysvenskarna sakna försörjning. Det presenterades nyligen en undersökning hur stor andel av utomeuropéerna som försörjer sig själva. I motsats till SCB:s kriterium där en timma i veckan räknas som arbete utan där man satt en månadslön på 20000 kronor som gräns. Det visade sig att typ 30% av utomeuropéerna arbetade. Nu har jag inte läst undersökningen men om thailändare räknas till gruppen så kan det mycket väl vara de som utgör större delen av denna grupp. Hur många utav dessa arbeten som skulle finnas kvar efter svenskarnas exodus skulle återstå att se.

"Vi ärver landet av våra föräldrar men lånar det av våra barn" borde stå i eldskrift i plenisalen.

Precis, vem ska betala alla utgifter när den värdeproducerande delen av folket flyttar från landet?

Även majoriteten av vänsterfolket som trådskaparen lever av statliga pengar, antingen genom bidrag eller genom arbete som betalas genom statliga medel, dessa personer har inget värde på den fria värdeskapande marknaden så utan just dom svenskarna som man ber dra ifrån landet om det inte passar, så har man ingen försörjning och man har ingen som betalar alla statliga utgifter som välfärd, bidrag osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
Precis här har vi ett praktexempel på vilka odjur man tar in i landet. . rasist-jihadister till våldtäktsmän.. dessa vidriga ockupant odjur vill våldta och förstöra allt, det finns inget mänskligt kvar i dem. .De avgudar Allah som i sin tur slänger in demoner i dem..ÄCKELODJUR och dessa isis horungar ska ni ge erat land till?? neej de förtjänar det inte. .bara att brinna i helvetet med 72 kåta demoner som de kan knulla hela dagarna..

Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
Att odjuret är en äcklig isishora en våldtäktsmän som ber till pedofil guden allah som står för allt äckel och ondska i den här världen. .

Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Vi var här först. Vi flyr inte skeppet som råttorna i afhganistan. Vi har familj här, vänner här, trivts bra i 30 år här. Vad fan ska vi flytta för? Packet ska ut.

Jag förstår er frustration men snälla jag ber er, skriv inte i affekt utan ta några djupa andetag först och skriv sedan.

Den där tonen och det där språkbruket är fullständigt kontraproduktivt och det är inlägg med sådant språkbruk som sedan används som exempel för att beskriva hur kritiker av migrationspolitiken beter sig.
Citera
2019-12-22, 11:02
Medlem
Varför skall jag som född o svensk flytta??
E du helt jävla slut i huvudet.. hoppas ngn i din familj o närhet drabbas hårt av mångkulturen så kanske du myser extra mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in