2019-12-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Inte om han ex har skyddad identitet, minderåriga eller liknande som far/bror eller liknande

Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Google

Jag har kollat polisens hemsida och även googlat men inte funnit något alls som stärker det du säger. Har även svårt att tro att det skulle kunna gå och kartläggs alla mördade personers ex för att vara säkra på om de kan släppa nyheter i media.

OT: Stämmer det att R.L är häktad för mord och har erkänt och att E. E är häktad för medhjälp till mord med nekar fortfarande?
Citera
2019-12-26, 00:46
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Men vad märkligt, inbrott på samma gata som MGM2 bodde på och som spärrades av väl? Någon som kan ta reda på vilket nr inbrottet ska ha skett på?

Det finns ingen koppling mellan inbrottet och det som RL och EE är misstänkta för. Villainbrott hos barnfamilj cirka 500 meter från EE:s lägenhet. Du kan glömma det.
Citera
2019-12-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Ja så är det nog.
Tänker in i situationen. Inte skulle man ta med liket till stadens torg.
Nej då ligger nog en enslig plats bättre till.

Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Det finns ingen koppling mellan inbrottet och det som RL och EE är misstänkta för. Villainbrott hos barnfamilj cirka 500 meter från EE:s lägenhet. Du kan glömma det.

Okej!
Citera
2019-12-26, 16:39
Medlem
Enligt rykten här i stan så var kroppen styckad, men de förstod man ju nästan eftersom de blir lättare att hantera och att förflytta. De var ju en bit till fyndplatsen och de är inte speciellt lätt att bära en död vuxen människa.
Citera
2019-12-26, 17:07
Medlem
snickersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memolaji
Enligt rykten här i stan så var kroppen styckad, men de förstod man ju nästan eftersom de blir lättare att hantera och att förflytta. De var ju en bit till fyndplatsen och de är inte speciellt lätt att bära en död vuxen människa.

Rykten?
Trovärdiga eller vart kommer det ifrån?
Citera
2019-12-26, 17:19
Medlem
Citat:

Isf har jag ännu svårare att köpa att tjejen är oskyldigt inblandad, för inte "råkar" man köra en styckad kropp i sin bil.
Citera
2019-12-26, 17:21
Medlem
Citat:
Om personen som sa det till dig var med när kroppen, antingen grävdes ned eller upp, så kan jag kanske tro på det. Eller är närmast anhörig.
Citera
2019-12-26, 17:33
Medlem
snickersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Om personen som sa det till dig var med när kroppen, antingen grävdes ned eller upp, så kan jag kanske tro på det. Eller är närmast anhörig.

Samma här...
Citera
2019-12-26, 17:44
Medlem
Citat:
Isf har jag ännu svårare att köpa att tjejen är oskyldigt inblandad, för inte "råkar" man köra en styckad kropp i sin bil.

Vad pratar du ens om, tjejen är misstänkt för medhjälp till mord. Det betyder att hon har hjälpt till på något sätt. Killen är troligen den som har begått själva mordet.
Citera
2019-12-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Vad pratar du ens om, tjejen är misstänkt för medhjälp till mord. Det betyder att hon har hjälpt till på något sätt. Killen är troligen den som har begått själva mordet.

Jag hänvisar till en ab-länk ett par sidor bak i tråden där tjejens advokat uttalar sig om att hon mår bra och känner sig lugn för hon vet vad hon gjort och inte gjort, typ.
Alltså att han antyder att hon inte varit så värst inblandad.
Citera
2019-12-26, 18:23
Medlem
Citat:
Jag hänvisar till en ab-länk ett par sidor bak i tråden där tjejens advokat uttalar sig om att hon mår bra och känner sig lugn för hon vet vad hon gjort och inte gjort, typ.
Alltså att han antyder att hon inte varit så värst inblandad.

Klart som fan han antyder det, han är hennes advokat. Dumfan.
Citera
2019-12-26, 18:32
Medlem
Citat:

Det vanliga är snarare att rulla in en matta. Är man sedan två som bär så är det väl inga problem. Offret var ingen jätte på något vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in