Citat:
Ursprungligen postat av
GaylordYanker
Kvinnorna har röstat hit dem och stod med stora plakat på stationen och välkomnade dem. De satt på Medborgarhusets trappa och protesterade när vi ville skicka hem dem efter att de fått flera avslag på att få stanna kvar.
De är kvar här pga "gymnasielagen" som instiftades på nolltid tvärs emot lagrådets rekommendationer och nu har många av dem gått under jorden, eller gömts hos kärringar med klåda i råttan.
Jag har inte hittat på någon ursäkt till våldtäkter. Det är dock konsekvenser av oansvarigt beteende.
Om jag går upp på ett tak utan säkerhetslina, så har jag en del skuld i om jag faller ner och dör.
Det är ingen tröst, men du kan aldrig lämna ifrån dig ditt eget ansvar.
Okej?
PS, våldtäkt är förresten en ganska vanlig sexuell fantasi kvinnor har.
De älskar att fantisera om sånt.
jag vet att våldtäktfantasier är ett vanligt fenomen bland oss kvinnor men det är just det, en fantasi där man får bestämma själv vem det är som våldtar dig och under vilka premisser.
alltså någon man antagligen tycker är attraktiv.
Det är stor skillnad på fantasi och verklighet, där verkligheten ser mer ut som så att det är en äcklig hårig arab med ett vidrigt shrek utseende, vilket inte är direkt tändande för en kvinna, utan mer traumatiskt.