2019-12-25, 21:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Mitt påstående är att de flesta aldrig stöter på våldtäktsafghaner över huvudtaget och att det därför inte påverkar hur de röstar’

Vilket är ditt motpåstående - att det sker våldtäkter i innerstaden?

På vilket vis motbevisar det mitt påstående?

Okej du tar alltså avstånd från ditt första påstående som inte alls begränsades till "de flesta".
Märker också hur bekymrad du är över att alla kvinnor inte blir våldtagna så jag förstår att du röstar för att få hit ännu fler.
Citera
2019-12-25, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Okej du tar alltså avstånd från ditt första påstående som inte alls begränsades till "de flesta".
Märker också hur bekymrad du är över att alla kvinnor inte blir våldtagna så jag förstår att du röstar för att få hit ännu fler.
Om du nu slutar tjafsa om vad du tror att jag har sagt så kan du ju istället svara på vilket som är ditt motpåstående till mitt om att de flesta aldrig stöter på några våldtäktsafghaner över huvudtaget och att det därför inte påverkar hur de röstar.
Citera
2019-12-25, 21:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Om du nu slutar tjafsa om vad du tror att jag har sagt så kan du ju istället svara på vilket som är ditt motpåstående till mitt om att de flesta aldrig stöter på några våldtäktsafghaner över huvudtaget och att det därför inte påverkar hur de röstar.

Det är ingenting jag tror, jag har gett kompletta citat av det DU skrev men nu tar avstånd ifrån.
Citera
2019-12-25, 21:44
Avslutad
Citat:
Det är ingenting jag tror, jag har gett kompletta citat av det DU skrev men nu tar avstånd ifrån.
Har jag rätt eller fel i att de flesta svenska kvinnor inte träffar på några våldtäktsafghaner över huvud taget och att våldtäktsafghaner inte är något som påverkar hur de röstar?
Citera
2019-12-25, 21:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Har jag rätt eller fel i att de flesta svenska kvinnor inte träffar på några våldtäktsafghaner över huvud taget och att våldtäktsafghaner inte är något som påverkar hur de röstar?

Det var inte ditt ursprungliga påstående som du nu tar avstånd ifrån.

Har du för övrigt någon källa för detta nya påstående eller hittade du bara på?
Citera
2019-12-25, 21:51
Avslutad
Citat:
Det var inte ditt ursprungliga påstående som du nu tar avstånd ifrån.

Har du för övrigt någon källa för detta nya påstående eller hittade du bara på?
Rätt eller fel?
Citera
2019-12-25, 21:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Rätt eller fel?

Det är väl du som ska styrka ditt nya påstående men det lär du väl inte göra när du inte ens vill kännas vid ditt första påstående som du nu tar avstånd ifrån.

Hur många procent av kvinnorna har träffat på våldtäktsafghaner, det borde du ha svar på när du tvärsäkert hävdar att de flesta aldrig träffar på några. Och varför begränsar du dig till våldtäktsafghaner, det är inte bara dessa flyktingar som begår våldtäkter.
Citera
2019-12-25, 22:00
Avslutad
Citat:
Det är väl du som ska styrka ditt nya påstående men det lär du väl inte göra när du inte ens vill kännas vid ditt första påstående som du nu tar avstånd ifrån.

Hur många procent av kvinnorna har träffat på våldtäktsafghaner, det borde du ha svar på när du tvärsäkert hävdar att de flesta aldrig träffar på några. Och varför begränsar du dig till våldtäktsafghaner, det är inte bara dessa flyktingar som begår våldtäkter.
Du kan alltså inte styrka ditt påstående att kvinnor har just våldtäksflyktingar, om du hellre vill kalla det så, i åtanke när de röstar. Det är alltså helt taget ur luften.
Citera
2019-12-25, 22:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du kan alltså inte styrka ditt påstående att kvinnor har just våldtäksflyktingar, om du hellre vill kalla det så, i åtanke när de röstar.

Nu var det jag som frågade dig om ditt nya påstående, hur många procent av kvinnorna har aldrig träffat på några, har du ingen aning eftersom du inte svarar trots det du påstod?
Citera
2019-12-25, 22:02
Avslutad
Citat:
Nu var det jag som frågade dig om ditt nya påstående, hur många procent av kvinnorna har aldrig träffat på några, har du ingen aning eftersom du inte svarar trots det du påstod?
Trodde väl att du inte kunde styrka påståendet. Tack.
Citera
2019-12-25, 22:08
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Trodde väl att du inte kunde styrka påståendet. Tack.

Det är inte jag som ska styrka ditt påstående din åsna!
Återigen har du blivit påkommen med en lögn.
Citera
2019-12-25, 22:13
Avslutad
Citat:
Det är inte jag som ska styrka ditt påstående din åsna!
Återigen har du blivit påkommen med en lögn.
Du har alltså bara hittat på att kvinnor vill att förekomsten av våldtäktsflyktingar ska vara det centrala i hur samhället ska organiseras. I knew it.

Och nu vill du att jag ska bevisa att ditt fantasipåstående är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in