Citat:
Ursprungligen postat av
Ville47
Det får du fråga Draifos om, det är känsligt för honom så han kanske inte svarar.
Draifos är min kompis och står närmare kretsen än ni tror, likadant med min bästis snoris, som förresten hatar kvinnor. Han är också bög men blir inte arg för att jag säger det. Hm eller är han bi...
Stopp där, inte bara mgl är filmad av LW när de hade sex, hon filmade även när SD tog henne bakifrån och spridde filmen, hon var exhibitionist.
Men det finns mer... nakenbilder som många karlar skickade till henne, från geocaching reviewers bland annat. Jo polisen har allt det, LW gillade att spara sådant.
Sedan hade hon åtskilliga snuskiga förslag sparade från massor av män hon umgicks med. Inte konstigt, hon var ju en riktig pingla.
Jag är ganska övertygad om att det vid en rättegång kommer att stå klart vem som är den "fula fisken".
Och det kommer stå klart att det har varit en person som har gått över gränser, precis som skett på liknade sätt som vi blivit varse i tråden. Det är gränser som de flesta människor inte går över.
Då handlar det inte om att elda trots eldningsförbud utan gränser som hot, stalking och ofredande och slutligen mord.
Det kommer inte handla om att det har varit L*ena som har varit den som gjort detta.
Ja, jag tror att L*ena var en riktig pingla. Jag tror inte att hon var perfekt, för vem är det? Jag tror att L'ena var en bra person, som aldrig skulle ha hotat någon, aldrig filmat någon mot någons vilja och aldrig skulle ha offentliggjort något sådant som var privat för att skada någon.
Tyvärr går det inte för L*ena att vara efterklok.
Jag blir fruktansvärt ledsen över att en bra människa är för alltid utplånad och att mördaren fått leva fri alltför länge.
Alla människor som har älskat någon kan förstå och ana den smärta som det här har åstadkommit.
Att den som gjort detta har kunnat springa runt och leka, tramsa, prata om varma kramar och goda bullar gör mig vansinnig. Det visar hur totalt kall han är (om det är han, och det tror jag).
Den kyla som han visar när han går till L*enas sons cache på morddagen, sonens födelsedag, den dag sonen vaknade på morgonen och mördaren stal hans mamma från deras hem....
Han besöker också mordplatsen, och låter eftervärlden få veta det.
Det måste vara i särklass den största kyla en människa kan ha som själv är orsaken till det fruktansvärda mordet.
Han kunde inte låta bli att kränka henne en gång till....