Citat:
Ursprungligen postat av
Condottieri
Precis, Märtha Louise har ju själv förkunnat att charlatan-shamanen minsann har "speciella krafter".

Detta kan knappast ha bidragit till Behns mentala välbefinnande,

det har jag faktiskt svårt att tänka mig.
https://www.expressen.se/gt/prinsessans-nya-karlek-har-speciella-krafter/
Ja, Gud bevare Märtha Louise och oss alla... Sådant här bevisar i alla fall, att man kan ordna ett vettigare och bättre liv åt sig som vanlig människa, än som kunglig... De är inte så mycket att avundas, menar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ornu
Er nok mer komplisert enn det. Ari har alltid vært veldig opptatt av sosial posisjon og status, og har jobbet hardt hele livet med å kultivere et veldig spesifikt image her i Norge. Med det siste halvårets hendelser har jo dette imaget blitt radikalt forandret. Desuten forandrer det jo familiesituasjonen og stemningen ganske mye når julefeiringen skal gjøres med mammas nye eksotiske kjæreste. Er jo ingen som vet sikkert hva som spesifikt ligger til grunn, men som sagt, å ta livet av seg i julen er jo en ganske sterk deklamasjon av noe til familien.
Jo, det där att A. B. försökte odla en image, hade jag förstått. Men det lyckades aldrig riktigt, eftersom han inte hade de medfödda förutsättningarna. Enbart kunglig glans räcker ju inte om ALLT saknas hos personen i sig. (Vilket jag tror att även "vår" Sofia håller på att upptäcka nu efter åratal av impopularitet - hon pratar ju om att flytta utomlands och lämna det kungliga sammanhanget helt.)
Jaså, jag tyckte jag läste att shamanen INTE var inbjuden till julfirandet på slottet..?