2019-12-25, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nu gällde inte frågan om de bor på Östermalm din imbecille idiot, utan ditt påstående var att det inte förekom våldtäkter i Stockholm.
Nej, mitt påstående var att de flesta inte har några våldtäktsafghaner i sin vardag över huvud taget och att det därför inte är någon issue när de röstar.
Citera
2019-12-25, 20:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, mitt påstående var att de flesta inte har några våldtäktsafghaner i sin vardag över huvud taget och att det därför inte är någon issue när de röstar.

Nu ljuger du igen, du skrev:
Citat:
Det räcker med att man inte bor i ytterområdena i vissa större städer så lyser våldtäktsafghanerna med sin frånvaro.
Och sedan kompletterade du med att du t.ex. avsåg Stockholm.
Citera
2019-12-25, 20:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Vad trevligt, du har letat upp mina inlägg här med.

Du, jag är en sån här person som verkligen tycker det är jättetrist att behöva upprepa mig själv, som man brukar säga: man får alltid fråga vad man vill, men dumma frågor kan få dumma svar.

Jag vet inte vad du menar att du skulle behöva upprepa. Jag har inte läst igenom samtliga inlägg i denna tråd med tanke på att de senaste sidorna verkar bestå av tjäbbel och det är inte särskilt intressant.
Vad du, om du har skrivit tidigare kan du knappast förvänta dig att jag läst igenom.
Citera
2019-12-25, 20:40
Avslutad
Citat:
Nu ljuger du igen, du skrev:

Och sedan kompletterade du med att du t.ex. avsåg Stockholm.
Ja, jag berättade vilka städer som har utanförskapsområden. De bor i såna. Inte i trevliga medelklassområden.
Citera
2019-12-25, 20:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ja, jag berättade vilka städer som har utanförskapsområden. De bor i såna. Inte i trevliga medelklassområden.

Varför har du så svårt för att sluta ljuga och stå för det du faktiskt påstod eller backa och medge att du ljög då?
Citera
2019-12-25, 20:48
Avslutad
Citat:
Varför har du så svårt för att sluta ljuga och stå för det du faktiskt påstod eller backa och medge att du ljög då?
Jag sa att om man inte bor i ytterområdena i vissa större städer så stöter man inte på våldtäktsafghaner över huvudtaget. Du frågade vilka dessa större städer var. Dessa ytterområden där det bor våldtäktsafghaner ligger i Stockholm, Göteborg, Malmö, Trollhättan, Norrköping och några städer till.

Vad förstod du inte?
Citera
2019-12-25, 20:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag sa att om man inte bor i ytterområdena i vissa större städer så stöter man inte på våldtäktsafghaner över huvudtaget. Du frågade vilka dessa större städer var. Dessa ytterområden där det bor våldtäktsafghaner ligger i Stockholm, Göteborg, Malmö, Trollhättan, Norrköping och några städer till.

Vad förstod du inte?

Jag förstod att du skrev det men det är som sagt var en lögn. Bara för att de inte bor i innerstan betyder inte det att de inte vistas där, du tycks t.ex. helt ha glömt afghanerna som demonstrerade vid medborgarplatsen och knivhögg en polis där. Nej det kan inte stämma för de bor inte där enligt den imbecille idioten ipsi.
Citera
2019-12-25, 21:00
Avslutad
Citat:
Jag förstod att du skrev det men det är som sagt var en lögn. Bara för att de inte bor i innerstan betyder inte det att de inte vistas där, du tycks t.ex. helt ha glömt afghanerna som demonstrerade vid medborgarplatsen och knivhögg en polis där. Nej det kan inte stämma för de bor inte där enligt den imbecille idioten ipsi.
Jaha, så eftersom en polis knivhöggs vid Medborgarplatsen så måste det innebära att alla som röstat sjuklövern röstat för knivhuggning av poliser!!!
Citera
2019-12-25, 21:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaha, så eftersom en polis knivhöggs vid Medborgarplatsen så måste det innebära att alla som röstat sjuklövern röstat för knivhuggning av poliser!!!

Nu styr du iväg bort ifrån ditt påstående som gällde att det inte fanns våldtäktsafghaner i innerstan.
Citera
2019-12-25, 21:19
Avslutad
Citat:
Nu styr du iväg bort ifrån ditt påstående som gällde att det inte fanns våldtäktsafghaner i innerstan.
Mitt påstående var att de allra allra flesta inte ser skymten av en våldtäktsafghan och att våldtäktsafghaner därför inte påverkar hur de röstar, ja.

Fatta att normala människor inte är så one track minded att de bara har våldtäktsafghaner i skallen.
Citera
2019-12-25, 21:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Mitt påstående var att de allra allra flesta inte ser skymten av en våldtäktsafghan och att våldtäktsafghaner därför inte påverkar hur de röstar, ja.

Fatta att normala människor inte är så one track minded att de bara har våldtäktsafghaner i skallen.

Du ljuger återigen, du begränsade det inte alls till de allra flesta. Sanningen är tydligen besvärlig för dig.
Citera
2019-12-25, 21:28
Avslutad
Citat:
Du ljuger återigen, du begränsade det inte alls till de allra flesta. Sanningen är tydligen besvärlig för dig.
Mitt påstående är att de flesta aldrig stöter på våldtäktsafghaner över huvudtaget och att det därför inte påverkar hur de röstar’

Vilket är ditt motpåstående - att det sker våldtäkter i innerstaden?

På vilket vis motbevisar det mitt påstående?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in