2019-12-25, 15:24
Medlem
Någon som tycker det är konstigt när någon full person går bli rånad när HEN viftat med sedelbuntarna framför utfattiga fyllon på en dunkel krog?

Även fruntimmer måste ta lite ansvar för sig själva oavsett vad lagen och moralen säger är rättigheter.
Citera
2019-12-25, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Och det är fel. Alla är inte som du som bor i en obskyr liten håla och aldrig reser till ens den närmaste staden. Bara för att du är så fet att du inte orkar lyfta arslet betyder inte det att andra är likadana.
Det räcker med att man inte bor i ytterområdena i vissa större städer så lyser våldtäktsafghanerna med sin frånvaro.
Citera
2019-12-25, 15:30
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det räcker med att man inte bor i ytterområdena i vissa större städer så lyser våldtäktsafghanerna med sin frånvaro.

Vilka större städer då?
Citera
2019-12-25, 15:34
Avslutad
Citat:
Vilka större städer då?
Stockholm, göteborg, Malmö, Trollhättan, Landskrona, Norrköping och några till.
Citera
2019-12-25, 15:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Stockholm, göteborg, Malmö, Trollhättan, Landskrona, Norrköping och några till.

Jösses flicka, tror du inte flyktingarna begår våldtäkter i dessa städer, du verkar inte riktigt frisk.
Citera
2019-12-25, 15:43
Avslutad
Citat:
Jösses flicka, tror du inte flyktingarna begår våldtäkter i dessa städer, du verkar inte riktigt frisk.
Eh, va? Jag sa att de lyser med sin frånvaro för de allra flesta och därför inte är någon issue för hur de röstar. Det är ingen som är intresserad av att åka till deras skabbiga ytterområden och träffa dem.
Eller gå på badhus som du föreslog.
Citera
2019-12-25, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DukeOfEarl
Någon som tycker det är konstigt när någon full person går bli rånad när HEN viftat med sedelbuntarna framför utfattiga fyllon på en dunkel krog?

Även fruntimmer måste ta lite ansvar för sig själva oavsett vad lagen och moralen säger är rättigheter.

1. Är det "rätt" att ta sedelbunten från en full person, bara för att man kan det lättare än när vederbörande är nykter? Mindre ansett som "stöld" när stölden är "lätt"?

2. Tycker du det går jämföra sedlar med andra människors underliv och kroppsliga integritet?
Liksom samma sak att knycka lite värdefulla papper som att medvetet förgripa sig sexuellt mot någon annan levande person?
Gäller detta samma sak med annan typ av våld, ex mord eller misshandel?
Så om DU ex ramlar in full på en "dunkel bar" så får du skylla dig själv om 4 homosexuella män där tar för sig av din bakdel eller mun som du gått och "viftat med"?

3. Kan man överhuvudtaget "vifta med" sina egna kroppsdelar? När dessa faktiskt inte går att lägga ifrån sig? Låsa in i ett bankfack?

4. Tycker du just kvinnor tar "mindre" ansvar för sig själva, när de rör sig fritt i samhället än vad män gör när de rör sig fritt i ett samhälle?
Senast redigerad av Merapi 2019-12-25 kl. 15:58.
Citera
2019-12-25, 16:30
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej, jag kallar dig lögnare. Och "korthuset" här i alla sin bräcklighet är eran.

1, Sexuella fantasier är INTE samma sak som vad man vill vara med om i verkligheten.
2, Våldtäkt är dessutom en omöjlig fantasi, eftersom en fantasi FÖRUTSÄTTER den totala makten hos den som fantiserar. Finns ingen risk what so ever att den som fantiserar kan missta sin makt till någon annan, exakt! därför man kan fantisera och behöver fantisera om farliga saker.

och idén att någon människa oavsett kön, eller levande tänkande varelse, SKULLE vilja utsättas för att förlora all kontroll över sin kropp, sin fysiska integritet och liv är dessutom totalt befängd.
Det är ungefär som att vilja dö. Och visst, det kan man ju vilja eller fantisera om att bli utsatt för, men det är knappast en speciell "sexuell" fantasi. Du blir inte kåt av att dö. Du blir kåt av att klara livhanken.

Män fantiserar säkert om att utsättas för extrem fara, men samma där, fantasin handlar aldrig om att faran får makten, och mannen i fråga ex sprängs i bitar i nått krig, Fantasin handlar om att han "dominerar" faran dvs klarar livhanken, blir "hjälten".

Du har forskning på detta, och det den kommit fram till, kortfattat här nu, är att kvinnors sexuella våldtäktsfantasier i regel handlar om att dominera mannen. Alltså raka motsatsen till vad ni sitter och inbillar er.

Nej, du kallar dem lögnare. Det är de som talat om och uppvisat dessa saker för mig i förtrolighet. Det var det jag och en till person här inne pratade om, det ser du om du faktiskt läser det vi diskuterade.

Du verkar vara så uppe i varv att du inte ens ser vems inlägg du svarar på och vad för inlägg det är. Om du läser mitt inlägg några sidor bort kan du se det jag skrev om just skillnaden mellan fantasi och verklighet.

Och nej, kvinnors sexfantasier handlar väldigt sällan om att dominera män. Medial Preoptic Area (MPOA) i hjärnan är 2.5 gånger större hos män och den delen av hypotalamus fungerar helt annorlunda på män jämfört kvinnor. Det är den som får mannen att jaga efter sex.

Sedan behöver du inte gå igenom mäns krigs- och våldsfantasier med mig, som du säkert förstår inte heller handlar om sex eller våldtäkt i de allra flesta fall. Även kvinnor har våldsamma tankar och fantasier, tabutankar. Det är mer en diskussion om våld generellt.
Citera
2019-12-25, 17:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Kallar du andra kvinnor lögnerskor? Det var hårt.
Och vill du verkligen ha data på vad kvinnor fantiserar om så att du får en susning om vad du yrar om?

Don't ask questions you don't want the answer to....

Låt korthuset stå kvar liksom.

Skärp dig. Vad folk fantiserar om har ingenting med att vilja bli våldtagen att göra. Att en kvinna fantiserar om att hennes man är hårdhänt eller att en inbrottstjuv skulle få för sig att våldta henne har inte så mycket att göra med att hon skulle vilja utsättas för detta i verkliga livet.
Begriper du att våldtäkter av främmande män är förenat med en viss rädsla för kvinnan? Om hon blir överfallen på gatan vet hon inte om hon kommer att överleva eller inte. Fantasier är fantasier, var god se skillnad på detta och verklighet.
Du sitter här och ansvarslöst utan eftertanke uttalar dig om att kvinnor har sjuka fantasier och att dessa innehåller våldtäktsscenarion, akta så att inte nån stackars incel läser och tolkar dina ord för sanning.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-12-25 kl. 17:41.
Citera
2019-12-25, 17:43
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Jag har redan redogjort för den enkla planen att tillmötesgå väljarna anställa x antal kommunvåldtäktsmän för att utföra x antal våldtäkter och du börjar prata om hur lång tid det tar att krossa patriarkatet.

Jag uppskattar din uppriktighet att erkänna att din intellektuella kapacitet är lika med noll.

Citat:
Jag har redan redogjort för den enkla planen att tillmötesgå väljarna anställa x antal kommunvåldtäktsmän för att utföra x antal våldtäkter och du börjar prata om hur lång tid det tar att krossa patriarkatet.

Jag uppskattar din uppriktighet att erkänna att din intellektuella kapacitet är lika med noll.

Nej. Du har sagt ungefär att "man ska anställa en våldtäktsafghan på samma sätt som anställer en helt vanlig person inom kommunen". Men däremot har du inte redogjort för hur du rent praktiskt ska anställa fyra miljoner MENA män, framförallt inte inom loppet av kanske ett år så att inte väljarna blir besvikna.

Jag har vunnit över dig i alla debatter så ditt påstående om mitt intellekt är motsägelsefullt.
Citera
2019-12-25, 17:57
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Skärp dig. Vad folk fantiserar om har ingenting med att vilja bli våldtagen att göra. Att en kvinna fantiserar om att hennes man är hårdhänt eller att en inbrottstjuv skulle få för sig att våldta henne har inte så mycket att göra med att hon skulle vilja utsättas för detta i verkliga livet.
Begriper du att våldtäkter av främmande män är förenat med en viss rädsla för kvinnan? Om hon blir överfallen på gatan vet hon inte om hon kommer att överleva eller inte. Fantasier är fantasier, var god se skillnad på detta och verklighet.
Du sitter här och ansvarslöst utan eftertanke uttalar dig om att kvinnor har sjuka fantasier och att dessa innehåller våldtäktsscenarion, akta så att inte nån stackars incel läser och tolkar dina ord för sanning.

Vad trevligt, du har letat upp mina inlägg här med.

Du, jag är en sån här person som verkligen tycker det är jättetrist att behöva upprepa mig själv, som man brukar säga: man får alltid fråga vad man vill, men dumma frågor kan få dumma svar.
Citera
2019-12-25, 18:10
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Eh, va? Jag sa att de lyser med sin frånvaro för de allra flesta

Nu ljuger du också, inser du inte hur lätt det är att citera vad du faktiskt skrev och där står inget om "de flesta":
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in