2019-12-25, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Nej. Du har sagt ungefär att "man ska anställa en våldtäktsafghan på samma sätt som anställer en helt vanlig person inom kommunen". Men däremot har du inte redogjort för hur du rent praktiskt ska anställa fyra miljoner MENA män, framförallt inte inom loppet av kanske ett år så att inte väljarna blir besvikna.

Jag har vunnit över dig i alla debatter så ditt påstående om mitt intellekt är motsägelsefullt.
Eh, jag säger att man ska anställa x antal våldtäktsmän på samma sätt som man anställer övrig personal i kommunen.

Vem har pratat om att anställa fyra miljoner, INGEN svensk yrkesgrupp är sä stor!!!
Citera
2019-12-25, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nu ljuger du också, inser du inte hur lätt det är att citera vad du faktiskt skrev och där står inget om "de flesta":

Ööh, ja och därför är heller inte våldtäktsafghaner någon issue när de röstar’
Citera
2019-12-25, 19:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ööh, ja och därför är heller inte våldtäktsafghaner någon issue när de röstar’

Du ljög, blev avslöjad, och skriver sedan ett meningslöst svar. Jo det sker massor av våldtäkter i de städer du sa att det inte förekom.
Citera
2019-12-25, 19:46
Avslutad
Citat:
Du ljög, blev avslöjad, och skriver sedan ett meningslöst svar. Jo det sker massor av våldtäkter i de städer du sa att det inte förekom.
Jaha, ja jag förklarar bara att våldtäktsafghaner i allmänhet inte förekommer överhuvudtaget i de flesta röstberättigades vardag och därför inte är någon issue när de röstar över huvud taget.
Citera
2019-12-25, 19:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaha, ja jag förklarar bara att våldtäktsafghaner i allmänhet inte förekommer överhuvudtaget i de flesta röstberättigades vardag och därför inte är någon issue när de röstar över huvud taget.

Ditt hittepå är inte relevant, vill du diskutera dina fantasier kan du lämpligen starta en egen tråd.
Citera
2019-12-25, 19:57
Avslutad
Citat:
Ditt hittepå är inte relevant, vill du diskutera dina fantasier kan du lämpligen starta en egen tråd.
Jag konstaterar faktum.
Citera
2019-12-25, 19:58
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag konstaterar faktum.

Att det inte förekommer våldtäkter i Stockholm är en ren lögn lilla flicka.
Citera
2019-12-25, 19:59
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Eh, jag säger att man ska anställa x antal våldtäktsmän på samma sätt som man anställer övrig personal i kommunen.

Vem har pratat om att anställa fyra miljoner, INGEN svensk yrkesgrupp är sä stor!!!

Du sa det.

Varje kvinna ska ha sin egen våldtäktsman, det var det du frågad efter tidigare.
Citera
2019-12-25, 20:00
Avslutad
Vilka våldtäkter? Feministapologeterna säger ju att det bara är anmälningsbenägenheten som ökat. Det är betydligt tryggare nu än det var för 30 år sedan, Röfvén och Bögnér själva har ju intygat.
Citera
2019-12-25, 20:15
Avslutad
Citat:
Att det inte förekommer våldtäkter i Stockholm är en ren lögn lilla flicka.
Men din dumma fan. Det bor inga våldtäktsafghaner på t ex Östermalm och de flesta östermalmsdamer går inte på sjabbiga badhus i förorten eller We are Stockholmfestivalen. När östermalmsdamer röstade på Öppna era hjärtan-Reinfeldt så var det inte med tanke på våldtäktsafghaner utan av andra skäl.
Citera
2019-12-25, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Du sa det.

Varje kvinna ska ha sin egen våldtäktsman, det var det du frågad efter tidigare.
Ja? Alla har väl en till exempel en läkare och elleverantör också.
Citera
2019-12-25, 20:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men din dumma fan. Det bor inga våldtäktsafghaner på t ex Östermalm och de flesta östermalmsdamer går inte på sjabbiga badhus i förorten eller We are Stockholmfestivalen. När östermalmsdamer röstade på Öppna era hjärtan-Reinfeldt så var det inte med tanke på våldtäktsafghaner utan av andra skäl.

Nu gällde inte frågan om de bor på Östermalm din imbecille idiot, utan ditt påstående var att det inte förekom våldtäkter i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in