Citat:
Ursprungligen postat av
Jellyfish74
Skärp dig. Basen är en Rickenbacker. Omöjliga att inte känna igen. På bilden från scenen, sjunger basisten. De andra 3 spelar således på gitarrer. Vilket syns tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Streetviwer
Oj jag skall skärpa mig.. tur att det kom in en världsmästare på gitarr och bas här, synd jag inte visste så hade jag kunnat frågat dig först 🕶Tyvärr har jag inga kunskaper inom denna musikgenre och spekulerade helt vilt utifrån bildernafrån hummms bildlänkar och uteslöt trummisen från ena och han som ses med bas.
Ett tips lämnat i all vänlighet är att mannen på bilden i den grön/vita skjortan spelar på ett instrument med fyra stämskruvar vilket kallas basgitarr.
Att det är en Rickenbacker värd femsiffrigt är inte lätt att veta om man inte är en musiknörd som undertecknad.
Om det visar sig att hennes man döms som skyldig till dråp eller mord, så är det möjligen ytterligare ett tragisk fall av urspårad familjefrid i juletid.
Vi får väl se och höra så småningom hur det hela slutar!
EDIT: Har nu läst flera inlägg i tråden än vid min ursprungliga postning.
Oavsett vilket så har idioten till s.k. "man" uppfört sig som ett svin vid upprepade tillfällen, och tyvärr så har antagligen deras grannar blundat för att man inte vill lägga sig i.
Om flera människor i st lade sig i så skulle flera kackerlackor av det här slaget låsas in.