Sorgligt nog är det väl alltid någon som mördar sin fru/make under julhelgen. Stress, högt uppskruvade förväntningar på julfirandet, känslan av att man "måste" visa upp ett lyckligt familjeliv i kombination med fylla och (eventuellt) psykisk ohälsa slutar i värsta fall med grovt våld.
Någon som vet vilket område det rör sig om?
Polisen i Västmanland verkar ha mycket att göra. Själv tror jag ju på man, kvinna, mannen full, slår ihjäl sin kvinna.
Men så fel man har haft förr. Hon kan ju fått en hjärtinfarkt el stroke. Man vet inte.
Så Jääävla tragiskt med alla dödsfall.
Polisen i Västmanland verkar ha mycket att göra. Själv tror jag ju på man, kvinna, mannen full, slår ihjäl sin kvinna.
Men så fel man har haft förr. Hon kan ju fått en hjärtinfarkt el stroke. Man vet inte.
Tror jag med. Allting ställs på sin spets på julafton och grälet går överstyr pga fylla
Önsta Gryta, Slagbjörnsgatan. Vet inte vilket hus.
Önsta Gryta, Slagbjörnsgatan. Vet inte vilket hus.
Tack, då vet man vart det är iaf. Det klassas väl som ett "bättre" område. I 70 års åldern. Då tror jag inte på mord, om det inte är nån annan familjemedlem som är yngre. Förmodar sjujdom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!