2019-12-25, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Hur fick du närmaste stad att bli ytterområde?
Våldtäktsafghaner håller till i konstiga ytterområden, inte i trevliga medelklasskvarter.
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-25 kl. 14:40.
Citera
2019-12-25, 14:30
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så din politiska analys sträcker sig inte längre än till att alla som inte röstar SD röstar för våldtäkt.
Jo det gör den. Jag har utvecklat allt i TS och i andra inlägg i tråden med bra framgång.

Kan du ge mig ett datum på när patriarkatet kommer att krossas? Och tror du inte att kvinnor kommer bli besvikna ifall det inte händer snart? Har kvinnor som inte får samma lön för samma arbete söslat sin tid eftersom att de fortfarande inte har samma lön? Eftersom det feminister vill inte har hänt exakt alla i hela Sverige på 50 år så är deras premiss eller politik felaktig. Det är så du resonerar.
Citera
2019-12-25, 14:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Våldtäktsafghaner håller till i konstiga ytterområden, inte i trevliga medelkasskvarter.

Nej det är fel, de våldtar överallt, inte minst inne i städer. Har du t.e. helt missat allt som sker på konserter i städer eller på badhus?

Förklaringen till att just du har missat detta är nog att du är fulare än en get.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2019-12-25 kl. 14:36.
Citera
2019-12-25, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Jo det gör den. Jag har utvecklat allt i TS och i andra inlägg i tråden med bra framgång.

Kan du ge mig ett datum på när patriarkatet kommer att krossas? Och tror du inte att kvinnor kommer bli besvikna ifall det inte händer snart? Har kvinnor som inte får samma lön för samma arbete söslat sin tid eftersom att de fortfarande inte har samma lön? Eftersom det feminister vill inte har hänt exakt alla i hela Sverige på 50 år så är deras premiss eller politik felaktig. Det är så du resonerar.
Krossa patriarkatet? Vad pratar du ens om?

Jag pratar om något så enkelt som att upprätta en konkret plan för att anställa x antal kommunvåldtäktsmän för att utföra x antal våldtäkter.
Citera
2019-12-25, 14:39
Avslutad
Citat:
Nej det är fel, de våldtar överallt, inte minst inne i städer. Har du t.e. helt missat allt som sker på konserter i städer eller på badhus?

Förklaringen till att just du har missat detta är nog att du är fulare än en get.
De flesta vill inte heller gå på sjabbiga badhus eller billiga gratiskonserter. Folk vill leva som vanligt, inte behöva ta till särskilda åtgärder.
Citera
2019-12-25, 14:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
De flesta vill inte heller gå på sjabbiga badhus eller billiga gratiskonserter. Folk vill leva som vanligt, inte behöva ta till särskilda åtgärder.

Men flicka lilla, lite får du väl bemöda dig för att få det du vill ha. Vill du gå på bio får du åka till en biograf, den kommer inte till dig eller hur? Du verkar inte bara vara fulare än en get utan dessutom fetare än en elefant om du inte orkar röra på fläsket.
Citera
2019-12-25, 14:46
Avslutad
Citat:
Men flicka lilla, lite får du väl bemöda dig för att få det du vill ha. Vill du gå på bio får du åka till en biograf, den kommer inte till dig eller hur? Du verkar inte bara vara fulare än en get utan dessutom fetare än en elefant om du inte orkar röra på fläsket.
Men din dumma fan. Vi pratar om att kvinnor röstar för våldtäkt och du säger att de får väl gå på badhus om de vill bli våldtagna?

De vill bli våldtagna, inte bada!!!
Citera
2019-12-25, 14:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men din dumma fan. Vi pratar om att kvinnor röstar för våldtäkt och du säger att de får väl gå på badhus om de vill bli våldtagna?

De vill bli våldtagna, inte bada!!!

Jag gav exempel som motsade ditt påstående om att våldtäkter inte begås i städer ditt intellektuelle avskräde.
Citera
2019-12-25, 15:09
Avslutad
Citat:
Jag gav exempel som motsade ditt påstående om att våldtäkter inte begås i städer ditt intellektuelle avskräde.
Mitt påstående var att våldtäktsafghaner är något som de flesta människor överhuvudtaget inte ser en skymt av.

Således är det heller ingen issue när de röstar.
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-25 kl. 15:11.
Citera
2019-12-25, 15:12
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Krossa patriarkatet? Vad pratar du ens om?

Jag pratar om något så enkelt som att upprätta en konkret plan för att anställa x antal kommunvåldtäktsmän för att utföra x antal våldtäkter.

Jag gav exempel på hur du resonerade, bra att vi kan etablera hur fel ditt tankesätt var.

Och du kunde inte själv redogöra för en sådan enkel plan. Det behövs ändå inte. Vi behöver bara hämta hit fler MENA invandrare, även om det kommer ta tid och folk kommer bli besvikna för att det tog så lång tid, för att tillgodose alla en egen våldtäktsman.

Debatten är slut nu och jag uppskattar din uppriktighet i att förstå att du hade fel.
Citera
2019-12-25, 15:12
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Mitt påstående var att våldtäktsafghaner är något som de flesta människor överhuvudtaget inte ser en skymt av.

Och det är fel. Alla är inte som du som bor i en obskyr liten håla och aldrig reser till ens den närmaste staden. Bara för att du är så fet att du inte orkar lyfta arslet betyder inte det att andra är likadana.
Citera
2019-12-25, 15:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Jag gav exempel på hur du resonerade, bra att vi kan etablera hur fel ditt tankesätt var.

Och du kunde inte själv redogöra för en sådan enkel plan. Det behövs ändå inte. Vi behöver bara hämta hit fler MENA invandrare, även om det kommer ta tid och folk kommer bli besvikna för att det tog så lång tid, för att tillgodose alla en egen våldtäktsman.

Debatten är slut nu och jag uppskattar din uppriktighet i att förstå att du hade fel.
Jag har redan redogjort för den enkla planen att tillmötesgå väljarna anställa x antal kommunvåldtäktsmän för att utföra x antal våldtäkter och du börjar prata om hur lång tid det tar att krossa patriarkatet.

Jag uppskattar din uppriktighet att erkänna att din intellektuella kapacitet är lika med noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in