2019-12-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja de fem vänsterpartierna har verkligen skapat otrygghet men 60% av kvinnorna vill ha mer av det.

Inte bara dem. Du själv med... 99.99% röstade mot trygghet och för otrygghet i förra valet. Det är fördjälvligt!

99.94% röstade dessutom för djurplågeri, inklusive dig själv. Fy fan, säger jag. Vart är landet pä väg? Skäms du inte för att du vill rånbögmörda samtliga djur på sin päls och sitt liv? Hur kan du sova om nätterna??
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-24 kl. 12:23.
Citera
2019-12-24, 12:28
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Kasta sten.i glashus verkar vara en.hobby för.dig, otrygghetsförespråkare!

Har du.läst vad du själv skriver?

Ja jag har läst dina korkade slutsatser, du borde inte rösta på när du är så där korkad. De som skapat otryggheten i Sverige är de som styr, dvs. regeringen och dess stödpartier.
Citera
2019-12-24, 12:43
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaha, så det räcker inte att rösta (m), (c) eller (s), måste man lämna godset, bondgården eller småstaden och flytta till Trollhättans ytterområden också?

Bara under omständigheterna att vi inte har hämtat tillräckligt med våldtäktsmän. Fortsätter man rösta för hämta dit dem så kommer alla ha sin egna våldtäktsman i framtiden. Det är inte enkelt att tillgodose att en egen våldtäktsman med tiden så borde det gå.
Citera
2019-12-24, 12:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
60% av kvinnorna är för vår våldtäktspolitik:
Fredric Morenius
@FredricMorenius

60% av Sveriges kvinnor tycker att sittande regering är den mest lämpliga. Apropå detta om att bara kvinnor hade fått styra så hade allt varit frid och fröjd

https://twitter.com/FredricMorenius/status/1208885471058759681?fbclid=IwAR25BLVWyZlwOBVaQPttI 1dGyGHqvtQNH-pVb-VQ0BwGjWo1RvzGUQwMMMw
Citera
2019-12-24, 12:51
Medlem
Citat:
60% av kvinnorna är för vår våldtäktspolitik:
Fredric Morenius
@FredricMorenius

60% av Sveriges kvinnor tycker att sittande regering är den mest lämpliga. Apropå detta om att bara kvinnor hade fått styra så hade allt varit frid och fröjd

https://twitter.com/FredricMorenius/status/1208885471058759681?fbclid=IwAR25BLVWyZlwOBVaQPttI 1dGyGHqvtQNH-pVb-VQ0BwGjWo1RvzGUQwMMMw

99.99% av alla är för otrygghet!
Citera
2019-12-24, 12:51
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Henrik Wallin
@HenrikWallin3
Replying to
@FredricMorenius

Det är ingen hemlighet vad kvinnor fantiserar om.

https://twitter.com/HenrikWallin3/status/1208885827880783873
Citera
2019-12-24, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Bara under omständigheterna att vi inte har hämtat tillräckligt med våldtäktsmän. Fortsätter man rösta för hämta dit dem så kommer alla ha sin egna våldtäktsman i framtiden. Det är inte enkelt att tillgodose att en egen våldtäktsman med tiden så borde det gå.
Hur många år ska man behöva rösta på (c) egentligen för att få en egen våldtäktsafghan på bondgården eller på (m) för att få en hemma på godset då?
Citera
2019-12-24, 13:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Eller oss män: https://duckduckgo.com/?q=breivik&t=h_&iax=images&ia=images&iai=https%3A% 2F%2Fmetrouk2.files.wordpress.com%2F2017%2F06%2Fpr i_43059908.jpg%3Fw%3D748%26h%3D553%26 crop%3D1

Ser du hur löjligt det låter?

Ja jag hör att du är löjlig och korkad men fortsätt du att rösta fram fler våldtäkter. Du får väl tänka på den goda saken när du blir penetrerad.
Citera
2019-12-24, 13:12
Medlem
Citat:
Ja jag hör att du är löjlig och korkad men fortsätt du att rösta fram fler våldtäkter. Du får väl tänka på den goda saken när du blir penetrerad.

Jag gör det för att jag känner mig otrygg, något du har röstat för, alltså är det ditt fel. Är våldtäkter trygga? nej. Är de otrygga? Ja. Röstade du för otrygghet? Ja. = ditt fel.

Fräsig ekvation va? Precis lika bra som din och TS!
Citera
2019-12-24, 13:24
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hur många år ska man behöva rösta på (c) egentligen för att få en egen våldtäktsafghan på bondgården eller på (m) för att få en hemma på godset då?

Ingen aning. Går nog att räkna ut. Med tiden ökar det iallafall så länge som C eller M vill hämta hit dem och folk röstar på ex. C eller M.
Citera
2019-12-24, 13:25
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag gör det för att jag känner mig otrygg, något du har röstat för, alltså är det ditt fel. Är våldtäkter trygga? nej. Är de otrygga? Ja. Röstade du för otrygghet? Ja. = ditt fel.

Fräsig ekvation va? Precis lika bra som din och TS!

Nej mitt parti har inte förhandlat fram den politik som förs.
Citera
2019-12-24, 13:27
Medlem
Citat:
Är din teori att fler kvinnor än män hämtar sin partner utomlands?

Nej jag vet inte var du fått det ifrån men det jag menar är att män som du alltid kommer att beskylla kvinnor för att de blir våldtagna oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in