2019-12-22, 22:24
Medlem
ChiCoLas avatar
Blue punisher var intensiv i början, började stamma konstant. Men peaken kom snabbt och varade inte länge. Satte just i mig en till nu så hoppas att jag får ett par bra timmar nu innan sovdags
Citera
2019-12-24, 08:10
Medlem
Körde för en månad sedan en kväll på gröna flügel duck som var sjukt jävla bra, bästa jag har testat någonsin. Igår körde jag på samma och trots det korta uppehållet så fick jag en sjukt bra kväll igen, som knuffar på utav bara helvete! Rekommenderar dessa varmt!
Citera
2019-12-24, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Körde för en månad sedan en kväll på gröna flügel duck som var sjukt jävla bra, bästa jag har testat någonsin. Igår körde jag på samma och trots det korta uppehållet så fick jag en sjukt bra kväll igen, som knuffar på utav bara helvete! Rekommenderar dessa varmt!

Hur såg dina ut ? Mina var mer gul/lime gröna ut, inte exakt gröna gröna som på nätet men ändå jävligt bra knappar
Citera
2019-12-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbavario
Hur såg dina ut ? Mina var mer gul/lime gröna ut, inte exakt gröna gröna som på nätet men ändå jävligt bra knappar
Ja det är mina också, svårt att placera färgen i färgskala. Bästa knapparna jag någonsin kommit över, nyår kommer bli gaaaalet!
Citera
2019-12-27, 00:39
Medlem
FreshnCleans avatar
Nån som har koll på grå-bruna Jurassic Parc? Har fått info om att de ska ligga på ~220mg
Citera
2019-12-29, 16:59
Medlem
Röda Las Vegas???

Tjabaaa

Har lite funderingar angående röda las vegas, är d najs? föredrar ni en annan sort (t.ex. flügger)? vad har folk för erfarenheter angående röda las vegas? mycket uppåt, najs rus eller fucked up? bra till fest? hur e AT:n osv osv...

hört att ska va både fentanyl och meth i dem. ?
Senast redigerad av liltille 2019-12-29 kl. 17:14. Anledning: Vill lägga till mer
Citera
2019-12-30, 15:17
Medlem
Röda las vegas har tydligen fenta och meth i men jag klagar inte haha. Ruset var betydligt kraftigare än oranga flugger som bara innehöll mdma om jag kommer ihåg rätt. Ska försöka införskaffa mig nåra av dessa röda knappar till nyårsafton så man kan må gudomligt.
Citera
2020-01-02, 00:41
Medlem
Någon som har överlevt nyår? Tänkte prova gröna flugel och undrar om ni som har använt dessa har tagit en hel direkt eller smygdoserat? Vad anser ni om den påstådda dosen på 300 mg? En del internetkällor hävdar ett innehåll av 240~ mg? https://www.ecstasydata.org/view.php?id=6065&mobile=1

Så vad säger ni som är vana brukare om tabzen?
Citera
2020-01-02, 01:28
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushiShroomi
Någon som har överlevt nyår? Tänkte prova gröna flugel och undrar om ni som har använt dessa har tagit en hel direkt eller smygdoserat? Vad anser ni om den påstådda dosen på 300 mg? En del internetkällor hävdar ett innehåll av 240~ mg? https://www.ecstasydata.org/view.php?id=6065&mobile=1

Bara hört gott om de gröna Flügel som florerar i landet för tillfället, har personligen inte testat den gröna men polarna älskar dom!

Den påstådda mdma-halten har man aldrig kunnat lita på, men knappen du länkat är från 2018, så det tåget har redan gått
Citera
2020-01-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MushiShroomi

Om du har gul/grön lime färgade flugel , dom är bra/sköna som fan. Inte 300 mg dock mer som 180
Citera
2020-01-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Bara hört gott om de gröna Flügel som florerar i landet för tillfället, har personligen inte testat den gröna men polarna älskar dom!

Den påstådda mdma-halten har man aldrig kunnat lita på, men knappen du länkat är från 2018, så det tåget har redan gått
Det låter lovande. Är dock lite orolig för min vän som väger mer än mig som ska ta första och enda gången i livet så det är därför jag undrar. Vill att personen ska få en rejäl peak utan återdosering. Jag tänkte bli helt sjukt e:ad men 300 mg är liksom gränsfall med min låga vikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Simbavario
Om du har gul/grön lime färgade flugel , dom är bra/sköna som fan. Inte 300 mg dock mer som 180
Då slänger jag i mig hela

Är dock inte dags att ta dem än så är det någon mer som anser att de påstådda 300 mg inte stämmer så dela gärna med er av era erfarenheter.
Citera
2020-01-02, 18:38
Medlem
Kör en hel och fylla på en halv om 1-2 timmar. Ha det kul! Om ni har resorb/vätskeersättning förbered den för läggdags
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in